(Medya, Emma Louise - Jungle)
İyi okumalar ❤️
Birkaç gündür kimseye belli etmeden kendi çapımda bilgilenmeye çalışıyordum. Bilgilenmek istediğim konu ise homoseksüel seks ile ilgiliydi. Araştırdıkça korkularım artsa da elimden bir şey gelmiyordu çünkü altta olacağım kesindi. Üstte olmaya çalışmayı bırak bunun lafını yapsam büyük ihtimalle bunun da dalgası bir ömür geçilirdi. Bu yüzden kaderime razı gelmiş, bilgisiz kalmamak adına en azından elimden geleni yapmaya odaklanmıştım. İşin ucunda kendi popocuğum olduğu için oldukça titizdim de bu konuda. Aynı özenle ödevleri araştırsam ya da lisede aynı özenle çalışsam şu an paralı okulda değil devlet okulunda iyi bir sıralama ile okuyor olabilirdim. Para benden çıkmadığı için okul önemli değildi ama bu konuda giren çıkan banaydı maalesef.
Önümdeki bilgisayar ekranındaki yazıları okurken aynı şeyleri kaç kere okuduğumu ben bile bilmiyordum. Sadece işimi şansa bırakmak istemediğim için, atladığım bir yer olmasın diye her siteye bakmış, hepsinde ne yazıyorsa eksiksiz okumuştum. Şu an anal hakkında en baba pornocudan ve konunun en hakimi tıpçısından bile daha bilgili olabilirdim.
Öncelikle sağlık için şapkasız seks kesinlikle yasaktı, zaten ters ilişki baştan sakıncalıydı ama sigara içiyoruz diye uyuşturucu bağımlısı olmaya da gerek yoktu. Önlem önemli nihayetinde. İyice hazırlanmadan olaya girişmek de yanlıştı çünkü değerli popomda can yakıcı hasarlar meydana gelebilirmiş. Birçok sitede anal seksin alttaki için, özellikle ilk seferinde acı verici olduğu yazıyordu. Ulan millet acımasın diye ne detaylar veriyordu, Korkut içime Çağatay ile birlikte girmekten falan bahsediyordu. Çünkü benim deliğim bir alana bir bedava promosyonu sağlıyordu. O kadar geniştik yani... Ya da sonradan o kadar geniş olacaktık.
Düşüncesi bile irkilerek kafamı iki yana sallamama sebep olduğunda yazıyı kaydırmaya devam ettim. Alışmak için parmakları kullanmak gerektiğinden ve acele etmemekten falan bahsediyordu. Ben ise dün ilk kez parmaklarımı kullanmış ve nasıl bir şey olduğunu anlamaya çalışmıştım. Açıkçası garip bir histi. Alışılmadık bir doluluk tuhaf bir haz veriyordu ve girip çıkan parmaklarım deliğimi kaşındırıyordu. Parmaklarıma ise prezervatif geçirmiştim, prezervatif ilk kuralımdı. İki parmak ile ilk deneyimimi yaşadığımda acı verici bir deneyim olmadığı için rahatlamıştım ama iki parmağım benim aletimin yanında bile devede kulak kalıyorken onlarınkini düşünmek tüylerimi diken diken ediyordu.
Araştırmam esnasında bir sürü porno da izlemiştim ve evet seks konusunda ufkum genişlemişti. Bu aralar kendimi sapık gibi hissediyordum, ilgilendiğim her şey +18 kategorisinde yer alıyordu. Bunları araştırdığımı kimse bilmese bile Çağatay ve Korkut ile göz göze gelirken bile utanıyordum. Özellikle sanki Çağatay gözlerimden anlayacak gibiydi ve eğer biraz daha böyle devam edersem kesinlikle anlardı.
Birkaç gündür yediklerime de dikkat etmeye başlamıştım. Kendimi gerçekten her türlü hazırlamaya çalışıyordum. Hemen gidip yarın altlarına yatacak değildim, bu yüzden zaten onlardan habersiz yapıyordum bunları, sadece her şeyi doğru yapmak istiyordum işte. Temizlik işi de zordu, özellikle orayı temizlemek...
Bugün ise yeni bir aşamaya geçiyordum. Bir love shop tan sipariş vermiştim. Prezervatif, kayganlaştırıcı, titreşimli bir vibratör ve merakla beklediğim dildo. Onu merakla bekliyordum çünkü boyutunu onları düşünerek seçmiştim ve normalden bir tık büyüklerdendi. Vibratör ise minik bir şeydi, parmaklarım bile beni ondan daha çok zorlardı. Uzaktan kumandalı aleti almamım sebebi bir gay pornosunda pasif olanın kendini onunla tatmin ettiğini görmem yüzündendi. Kendisine dahi dokunmadan geliyordu, çok zevk alıyordu ve açıkçası merak etmemi sağlamıştı. Hem boyutu açısından alınabilecek bir riskti, ben de almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together +18| bxbxb
General FictionSugar Daddies ✨ Daddykink 🍷 "Merak etme, bizim elimizde şekilleneceksin. Her bir noktanı keşfedip, sana kendine ait hiçbir şey bırakmayacağız. Her zerren bizim." 01.21