Lieve lezers!
Het is inmiddels al 6 jaar geleden sinds ik aan dit boek ben begonnen, ik was 14 om precies te zijn toen ik met het idee kwam voor Speciaal Verwant, ook wel Moonmates.
Hoewel dit boek al meer dan 10.000 keer is gelezen (en dat had ik nooit zien aankomen) ben ik nooit echt tevreden geweest over het boek. Ik heb het dan ook twee keer eerder al herschreven. De afgelopen jaren ben ik iets minder actief geweest op Wattpad zelf, maar ik heb nooit stilgezeten met schrijven. Mijn hoofd stroomt over van ideeën, ook voor dit boek! Misschien voelen jullie het al een beetje aankomen, maar ik ga dit boek herschrijven.Een paar jaar terug had ik al ideeën om een sequel te schrijven op Speciaal Verwant, maar gezien mijn onvrede over het verloop van dit boek lijkt het mij veel leuker om dit boek een hele andere wending te geven.
Voorlopig kan je Speciaal Verwant gewoon nog lezen zoals het nu is geschreven en als ik zo ver ben dan zal ik jullie uiteraard van te voren laten weten wanneer dit verhaal vervangen wordt voor het nieuwe verhaal. Het plan is om een ander weerwolf verhaal wat ik ooit bedacht had, samen te voegen met dit verhaal.Maaaar, waar heb ik nu precies jullie hulp bij nodig? Ik heb vooral jullie hulp nodig voor feedback. Gezien het de tweede keer is dat ik dit boek herschrijf wil ik het uiteraard deze keer gewoon meteen goed doen en daar heb ik jullie hulp bij nodig!
Zijn er momenten uit het boek die jullie graag terug willen zien in het nieuwe boek? Wat vond je minder leuk aan dit boek (dat kan over het verhaallijn gaan of over de manier van schrijven)? Welke karakters zouden jullie graag terugzien en op welke manier?
De antwoorden op deze vragen mogen jullie onder dit hoofdstuk als reactie plaatsen of je kan mij persoonlijk een berichtje sturen en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk te reageren! Al jullie feedback zal ik uiteraard noteren en verwerken in het nieuwe verhaallijn.
Mochten jullie al nieuwsgierig zijn naar het nieuwe verhaallijn? Laat het weten en wie weet post ik een kleine sneakpreview!;)
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor het helpen!<3Liefs, Iyanla
JE LEEST
Speciaal Verwant - Moonmates *VOLTOOID*
WerewolfMoonmates, iets waar Averie nog nooit van had gehoord...tot nu. Na het plotselinge overlijden van haar familie, gaat Averie door een moeilijke periode. Als ze de mysterieuze Aiden leert kennen, komt ze weer tot leven. Het gevoel dat hij haar geeft...