Egyre többször használtam a "Régen könnyebb volt" mondatot.
Persze csak magamnak jegyeztem meg, a többieknek nem mondtam hogy küzdök magammal belülről és hogy besokaltam miattuk. Próbáltam javarészt egyedül megoldani, és megemlítettem a pszichológusomnak is, de nem kértem tőle tanácsot.
Lényeges mondat volt, hiszen régen mindent könnyebben kezeltem, most pedig még az első mondatomat is háromszor átgondoltam mielőtt kimondtam volna, hogy ne okozzak félreértést vagy kellemetlenséget, esetleg ne rontsam el az eddigieknél is jobban a kapcsolatunk. Éreztették velem hogy nem akarják hogy beleszóljak, és nem azért mert nem akartak nekem hangot adni, tudtam hogy a mentális egészségem féltették, és nem is volt ezzel bajom. Hálás voltam érte, de nem akartam haszontalan lenni ha már a semmiért vagyok a nyakukon.
Beomgyu sírt Yeonjun utá, és elkezdett könyörögni is neki, ami szánalmas kudarcba fulladt, és ez úttal nem tudtam volna szebben kifejezni magam. Minden vitájuk után órákat sírt, és annyira kivolt hogy ájuldozott a próbákon, így a rosszullétei miatt többet is volt otthon. Kivizsgálásokra küldték amikre én kísértem el, és elég volt az orvosok arcára néznem, láttam hogy leszűrték a pontos baját, de azért megvizsgálták a biztonság kedvéért.
Azt sem preferáltam amit Yeonjun csinált mert tényleg, viccen kívül összejött egy lánnyal. Az óta megesett hogy szállodákban foglalt szobát maguknak estére, és ha még ferde szemmel is néztem, azért azt értékeltem hogy nem hozza fel a dormba és nem mutatja be, mert kímélte vele Beomgyut. Persze nem tartotta titokban, képeket mutogatott és gyakran hozta szóba előttünk.
Persze lehet csak elővigyázatos akart lenni és azért nem mutatta be nekünk. A szállodás akcióival is nagy kockázatot vállalt, még azzal mekkorát vállalna ha felhozná hozzánk. Így is fél nap az ajtó előtt álldogálnak a rajongók, nem volt szükség egy felesleges balhéra.
Egyébként Dae tényleg szép lány. Ő maga is gyakornok valamelyik nem olyan híres cégnél, részben ezzel fogta meg magának Yeonjunt . Vagy fordítva? A szőke haja árulkodó lehetett, de csak akkrt derült ki biztosan mikor beszélgetni kezdtek.
Ahj Yeonjun, mit csinálsz?
Néha tényleg nem álltam messze attól hogy átmenjek hozzá és lekeverjek neki egy taslit, még akkor is ha nem az én dolgom volt és barátjaként örülnöm kellett volna a boldogságának. Egy ideig csak reménykedtem abban hogy ezzel akarja zsarolni Beomgyut és így akarja visszaszerezni az irányítást, aztán bejelenti hogy tényleg nincs senki, de hű maradt magához és a harmadik nap után lefeküdt vele.
Tényleg nem tudom, mit gondolt.
PD is haragudott rá, hiszen nem egy botrányt csinált ameddig nem voltam velük, és mindegyik a levegőben függött. Tervezték a comebacket még az előtt hogy elindították volna az i-landet, és le is akarták rendezni, ő pedig egy lánnyal találkozgatott. Istenem, hogy mekkora idióta volt megint, és nekem megint támogatnom kellett őt abban a hülyeségben amit csinált.
Egyszerűen csak rossz volt nézni ahogy széthullunk. Volt elég időm rájönni arra hogy minden, de tényleg, egyszerűen minden megváltozott és egyikünk se ugyanaz aki volt.
Kivéve Taehyun. Ő ugyanolyan volt mint eddig.
Leszámítva hogy a vörös hajával vonzani kezdte a lány rajongókat, és már külön őt támogató rajongói klubok alakultak, amit kifejezetten élvezett. Új hobbija lett csekkolni minden lány profilképét és adatait, valamint minden alkalommal az arcunkba vágta hogy azok a lányok akiknek ő a biasa mind jól néznek ki. Még live közben is megemlítette, amivel felrobbantotta a komment szekciót és valami dobogós hastaget csinált twitteren. Csak csendben élvezte a szép lányok elismerését, én pedig nem gondoltam, hogy bármi baj lenne ezzel.
YOU ARE READING
My everyting /SooKai/✔️
Fanfiction"Néha azt hiszem, nem normális ahogy gondolkodok. Random olyan gondolatok szöknek a fejembe, hogy milyen jó hogy ő van nekem. Azt hittem eddig, ilyen sablonok csak a filmekben léteznek. Lehunyom a szemeim, és egyből arra gondolok, miatta érdemes más...