Nepenthe. -Final-(angst)

271 26 20
                                    

Hassas olanlar ve angst son istemeyenler lütfen bu bölümü okumadan mutlu sonla biten finali okuyabilir misiniz?

Tabii ikisini de okumak isterseniz ben çok mutlu olurum o ayrı :)

Ahh.. Son bölüme geldik. Okuyan,yorum yapan,begenn herkese çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz. Sizi seviyorum. Umarım begenerek okursunuz.

Gece Üç...

Jungkook düğünü öğrendikten sonra Yoongi'yi  Taehyung ile bir sey konuşacağını söyleyip çağırması için  yollamıştı. Ama Yoongi ve Taehyung döndüğünde kapiyi açmamıstı.

-Jungkook?

Yoongi evin kapısını açmaya uğraşsa da açılmıyordu. Arkasinda bir şey vardı.

-Jungkook aç kapıyı? Ac su lanet kapıyı.

Korkuyordu. Kendisine bir şey yapmasından o kadar korkuyordu ki eli ayağı titriyordu. Tekrar itti kapıyı.

-Evde değil mi?

Taehyung endişeyle Yoongi'ye sormuştu. Aklına gelenler kalbini sizlatmis ,üzerine bir ağırlık cokmustu. Lütfen, dedi lütfen bir şey yapmamis olsun.

-Taehyung bu evden adımını atacak hali bile yoktu. İçeride olduğuna eminim.

Yoongi hızla yandaki küçük pencereden bakmaya calisti. Karanlıktı. Kapının altından süzülen ışıgi gördü. Yatak odasındaydi. Ama ışığın vurduğu yerde küçük küçük lekelerde vardı. Kan olduğunu tahmin etmişti. Çıldırmak üzereydi.

-Taehyung bir şey yapmış. Çabuk doktor falan bir şey bul. Yardım getir.

Taehyung duyduğu şeyle gözlerini sıkıca kapattı. Kalbine o kadar keskin bir acı yayıldı ki hareket edemiyordu.

-Cabuk gitsene. Taehyung git yardim çağır..

Yoongi'nin bağırması ile ağlayarak koşar adım uzaklaştı evden.Yoongi kapıyı itmeye çalışıyordu. Deli gibi yumrukluyordu kapıyı ama biliyordu acmayacagini. Avazı çıktığı kadar bağırdı.

-Jungkook!

Bir seyler yapmalıydı. Kardeşini kurtarmaliydi. Kapıyı acamayacagini anlayınca pencerelere yöneldi.  Ön pencereler küçük ve korunakliydi. Hızlı adımlarla yatak odasının penceresine geldi. Jungkook banyo kapısının önüne dayanmış yerde oturuyordu. Bileklerinde yer yer küçük kesikler vardi. Yoongi tüm gücüyle pencereye yumruk atıp camın parçalanmasına sebep oldu. İçeri girebilirdi artık. Hızla kırılan pencereden odaya girdi. Dizleri,kolu kesilmisti ama onu hissedecek durumda değildi. Ne kadar da kötü gorunuyordu. Gözleri ağlamaktan şişmiş,kıpkırmızı olmuştu. Dudakları çatlamış,yanaklarında kuruyan yaşlar vardı. Bileklerinde ki kesikler derin görünmüyordu ama acısına katlanamadigi belli oluyordu. Yanındaki silahı yeni görmüştü Yoongi.

-Jungkook.

Silahı alıp yavaşça ayağa kalktı.

-Yaklasma. Yaklaşma hyung.

-Jungkook bak bir kere döndürdüm seni bu durumdan tamam dedim canı yaniyordu ama şimdi seni çok kötü döverim. Duydun mu?

Nepenthe. °Jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin