Nepenthe. -4-

326 42 6
                                    


O kendisi olabilmek için beni unutmaya belki muhtaç! Fakat ben ancak onun sayesinde biraz kendim olabiliyorum.

18 Aralık

Sevgili Kont Min.

Ahh geciyorum bu resmi isleri.. Canım dostum Yoongi. Seni sormak isterdim elbet. Ama bencil bir insanim sanırım. Ondan başkasını düşünemiyorum ne zamandir. Nefes almam git gide zorluyor beni. Saraya geleli ne kadar oldu? İki hafta sanirim. Sana bahsettiğim güzeller guzeli sevdiğim vardı. Hatırlar mısın bilmiyorum. Oyle bir melek nasıl unutulur onu da bilmem tabi. O burada. "Neden?" diye soruyorsundur. Keşke sana güzel bir sebep soyleyebilseydim.Benim gönlümü bir bakışıyla titreten sevdiğim, ağabeyimin nişanlısı konumu ile sarayda bulunuyor.Kaderim mi bu ? Yoongi... Anlatamıyorum. Her gün O'nu gorecegimi düşünerek uyuyor, uyanıyorum. Gözlerimin ise şahit oldugu tek şey başkası ile olan mutluluğu. Arkadaşlarmıs önceden. Geçen hafta öyle güzel ve derin bir sohbet içine girmiştik ki anlatamam . Yapmamam gereken bir şey yapmış 'belki' demiştim. Umutlanmistim. O günden sonra bir kere bile karşılaşmadık Min. Bazı geceler gökyüzünün altında saatlerce titreyerek yıldızları izlediği minik bedenini görüyorum sadece. Annesinin onu gördüğünü söylemişti sohbetimizde. O yüzden sürekli gününü anlatirmis yıldızlara.. Bazen yetiyor onu arkadan da olsa gormek .. Bazense... Dilim varmıyor ama ölüyorum Yoongi. Diyorum ki kokusu havadan değil de teninden bana gelse, sesi doldursa kulaklarımı.Ama mutluyum da..Tek başıma cektigim bu acıya onu dahil etmediğim için mutluyum.O mutlu. Taehyung -sana bahsetmiştim.Cocukluk arkadasim- sevgili prensimin küçük çocuklar için okuma vakitleri düzenlediğini söyledi. Halkla sohbet etmek için sürekli pazar yerine iniyormus.İhtiyaclariyla ilgileniyormus. Ne kadar da guzel dusunceli değil mi? Ama korkuyorum, yaa biri benim gibi bakarsa ona.. Gerçi benim bakışım da bir şey ifade etmiyor ama..

Dostum, elimin kolumun gücü çekilmiş gibi. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Yaptığım işlerden zevk alamıyorum. Günleri artık isimlendiremiyorum bile . Babam farketti sanırım.İmalarda bulunup sürekli sarayda olmamam için beni uzak tutuyor. Bana eskisinden daha kötü davraniyor. Fiziksel değil bu sefer yanlış anlama.Bilirim seni, cıkar gelir, kafa tutarsın koskoca krala. Özledim seni dostum. Azarlamalarini özledim. Ahh diyorum. Yine keşke eskisi gibi olsa babam, en azından bu soyut acı kadar kotu etkilemiyordu beni.

Çok fazla bencillik edip kendimden bahsettim. Sen nasılsın? Yakın zamanda geleceğim merak etme. Bir krala yakışmayacak hareketler sergiliyorum. Utandirmayacagim seni.. Halkımıza sahip çıktığını biliyorum. Çiçeklerime lütfen düzgün davran. Zahmet olacak sana ama düzenli olarak sula geldigimde iyi görmezsem bozusuruz. Cezası idam olabilir benim gözümde.. Bilirsin oyla seçilmiş ilk kralım ben.. Tamam..Tamam şu an gülerek "Sen çok büyük bir belasin başıma. Simarık olmayı bırak." dediğini duyar gibiyim. Ama bilirsin ben her zaman küçük prenstim. Beni sen simarttin.

Son bir kaç satırım olsun.Yine sana zahmet olacak ama Bay Woo'yu ziyaret et. Torununun masraflarını karsila.. Bir kaç kucuk hediye de götürürsen sevinirim. Çok şey istedim sanırım. Gelecek olan mektubunda ne yazarsan yaz ama seninle ilgili bir şey okumak istemiyorum. Sevmiyorum seni bilirsin.

Lütfen dikkatli ol. Sevgilerle...

Sevgili dostun Jungkook .. Ahh pardon.. Kral Jeon Jungkook... "


25 Aralık

Sevgili dostum.

Mektubunu bir kaç gün önce aldım. Vaktim olmadigindan biraz geç başladım yazmaya. Acımın geçmesi için dua edeceğini yazmışsın.Benim için endişelenme. Bilmiyorum ama artık o kadar acitmiyor. Belki de alıştım. Boşver beni.. Gelecek olan yılı kutlamak için bir davet düzenliyor babam. Sana bir haberim var her zaman siyahın bana yakıştığını söylerdin. Davet için siyah bir takım elbise diktiriyorum. Bu yüzden beni görmek için gelmelisin. Sana artık şımarık küçük bir çocuk olmadığımı kanıtlamaliyim. Bu bir haftada küçük bir ilerleme katetmiş olabilirim. Artık odamdan daha çok çıkıyor. Her şey normalmis gibi davranıyorum. Hatta bazen Niks ile ormanda eskisi gibi turluyorum. Bir kaç kere piyano bile çaldım. Yani iyiyim benim için endiselenme. Ayrıca annemin kıyafet dikme ısrarları sayesinde onunla vakit geçirme firsatim oluyor.Yoongi görmen lazım. Bembeyaz bir takım elbise dikiyorlar. Tam bir melek gibi duruyor içinde. O kadar güzel ki.. Bir de Taehyung ile iyi anlasiyorlarmis. Bazen ufak bilgiler alıyorum ondan. Ama yine de öbür sefer ki gibi oturup sohbet edemiyoruz. En azından sesini duyuyor ve görüyorum. Taehyung'a papatyaları çok sevdiğini söylemiş. Annesi onu saçları küçükken sarı olduğu için papatyam diye severmiş. Ama alerjisi olduğu icin yaklasamiyor bile onlara, uzaktan seviyor. Bir kaç kere çiçek bahçesinde ki papatyaları izlediğini görmüştüm. Üzücü olmalı. Tam bir papatya gerçekten.. Saf ve temiz...

Yoongi ben yalan söyledim. İyi değilim. Alıştım dedim ya unut onu. Öyle bir hale geldim ki ne için uyuyup ne için uyandığımı bile bilmiyorum artık. Geçen hafta acım daha azdı. Şimdi onu görüyor,meleksi güzel sesini duyuyorum. Bu da daha fazla yanında olmak istememe sebep oluyor. Olamadikca acım daha da artıyor. Ben kötü bir insan miyim? Bir insan nasıl sevdiğinin mutlu olmasını istemez. Ben çok kötü biriyim Yoongi. Kıskançlık... Ask ... İmkansızlık.. Bunlar beni tüketiyor. Bazen göz göze geliyoruz. O kadar zor oluyor ki gözlerimi ondan çekmek. Masum masum bakıyor. Gülünce gözleri kısılıyor. Sürekli "Prensim" diyerek etrafımda dolasiyor. Hatta ona piyano öğretmemi bile istedi. Yok diyemiyorum bile. Davetten sonra öğretmem için bana rüşvet olarak kendi mendilini verdi. Değerli bir seyinin olmadığını ama evine gittiği zaman mutlaka daha değerli bir şey getireceğini söyledi..Bir bilse verdiği kumaş parçasını dünyalara degismeyecegimi. Bazen utanıyorum Min . Yüzüne bakamiyorum. Bana iyi davranıyor ama onun iyi niyetine ihanet ediyorum. Her gece birlikte yıldızları izliyoruz ama şikayetçi kış aylarından. Bulutlar kapatıyormus gökyüzünü.

Ahh Tanrım onun hakkında konuşmaktan kendimi alikoyamiyorum. Lütfen affet beni. Söz veriyorum kendimi toparlayacagim. Unutmaya calis demişsin ya. Söz veriyorum deneyeceğim Yoongi. Birde her zaman beni yadirgamadan dinledigin için teşekkür ederim. Çok fazla gizli bilgi veriyorum mektuplarda. O yüzden artık sana mektupları Taehyung ulaştıracak. Bir de sana küstügümu belirtmek isterim. Çiçeklerime 'lanet' dediğin için döndüğüm zaman seninle bir düelloya girecegim. Kılıç da paslandigimi sakin dusunme. Gözüm kapalı bile etkisiz hale getiririm seni .Haberin olsun.Beni sen yetiştirdin unutma..

Sevgili dostun Jungkook.



Nepenthe. °Jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin