bölüm yirmi: sözlerinle, bakışlarınla, dokunuşlarınla, sarılarak sev beni
ciel iyi okumalar diler..."duygularını bana bir öpücükle anlatmaya ne dersin?
jungkook taehyung'un sorduğu soruyla birlikte yutkundu. ardından taehyung'un dudaklarına baktı. ruhu ona aitti, çekinmesi için bir sebebi yoktu fakat utanmaktan öteye geçemiyordu.
"hatırla jeon, tatile gittiğimizde birbirimizi nasıl sevdiğinizi hatırla."
konuştukça öne uzanan dudaklar görüş açısından çıkmak bilmiyordu. taehyung'un dediğini yaparak tatile diye çıktıkları geceyi düşündü. öpüşmüşlerdi, birçok kez.
jungkook bedenini tamamen taehyung'a çevirerek kucağına oturdu. onu keşfetmek ister gibi bakıyordu. gözleri yüzünün her bir noktasında geziniyor eli yanaklarını okşuyordu.
taehyung yanağında dolaşan elle birlikte bir süreliğine gözlerini kapattı. sadece hissetmek istiyordu. jungkook bundan fırsat bulmuşçasına yüzünü taehyung'un yüzüne yaklaştırdı. heyecanlıydı, ilk defa öpüşecek gibi hissediyordu.
dudaklarını dudaklarına bastırdığı an taehyung gibi gözlerini kapatmıştı. hiçbir şey yapmıyor sadece bastırıyordu. taehyung'un dudaklarını aralamasıyla birlikte alt dudağını emmeye başladı. taehyung ise hafifçe gülümseyerek öpüşüne karşılık verdi.
dudakları sesli bir şekilde ayrıldığında jungkook küçük bir buse daha kondurup taehyung'un kucağından kalktı. tekrardan eski konumuna geldiğinde taehyung'un yanda duran ellerini alarak beline koydu.
"buraya yakışıyorlar."
öyleydi, taehyung'un elleri en çok jungkook'un beline yakışıyordu. jungkook aldığı sessizlikten ötürü kendini açıklama isteği duymuştu.
"duygularım oldukça karışık. o boş alanda gördüğümde şeylerin etkisinden çıkabilmiş değilim. tüm o anlattıklarını nasıl yaşadım, nasıl bu kadar kısa sürede oldu...? sorgulamak istemiyorum. sadece ben jeon jungkook'um, sen de kim taehyung. biz ruhlarımıza aşık olan iki genciz. benim tek bildiğim bu. bu yüzden bu gece beni sev taehyung. sözlerinle, bakışlarınla, dokunuşlarınla, sarılarak sev beni."
jungkook'un ard arda sıraladığı isteklere kıkırdadı taehyung. bunları söylerken ne kadar tatlı ve düşünceli olduğunun farkında değildi. her kelimeyi düşünerek seçtiği çok belliydi. yanlış bir şey söylemek istemiyordu.
taehyung ise onu zorlayacak değildi. hatırlayamamak onun hatası değildi. taehyung sadece jungkook'u özlemişti, fazlasıyla.
taehyung jungkook'u tekrardan kendine çevirdi. onu görmek istiyordu. gözünün önüne düşen saçları eliyle arkaya itti. jungkook'un tüm yüzü ortaya çıktığında saçlarındaki eli yanağını buldu.
"karşında şiirler okurdum eskiden fakat şu an o kadar seviyorum ki seni okuduğum şiirler bile sönük kalıyor yanında."
jungkook sadece taehyung'a odaklanmıştı. tek isteği tam şu an onu tekrar ve tekrardan öpmekti. öyle de yaptı. tamamen taehyung'un kucağına oturarak derin bir öpüşme başlattı. erotik bir ortamdan yoksundu öpüşmeleri.
jungkook'un duyguları o kadar yoğundu ki gözlerinden gelen yaşlar yanaklarından süzülmeye başladı. böyle bir şey yaşayacağını hiç düşünmezdi.
dudakları birbirinden ayrıldığında jungkook taehyung'a sarıldı. bedenleri birbirine yapışıktı. taehyung'un kalp atışlarını hissedebiliyordu.
"beni bulduğun için teşekkür ederim."
fısıltıyla karışık söylediği cümleden sonra uyumak istediğini belirtmişti. oldukça yorgun hissediyordu. üstelik yarın büyük ihtimalle arkadaşlarıyla görüşecekti. düşünmek istemiyordu.
uyuma pozisyonu aldıklarında jungkook taehyung'un göğsüne uzandı. boyun girintisinde soluklanıyordu. taehyung'un eli ise jungkook'un belinde dolaşıyordu.
"iyi uykular jeon."
"iyi uykular taehyung."
___________________
"jungkook dün nereye kayboldun birden?"
jungkook üzerindeki yorgunluğu bir miktar atmış şekilde uyandığında taehyung'u yanında bulamamıştı. bu durum gördüklerinin hepsinin yalan olduğunu düşünürse de komidinin üzerine duran yazıyı gördüğünde gülümsedi.
'senin için bir kahvaltı hazırladım. mutfağa gidip ye lütfen. bugün arkadaşların yanına gelecektir. bu yüzden yanından ayrılıyorum güzelim. onlara bana teşekkür etmek için benimle vakit geçirdiğini ardından yorulduğun için eve geldiğini söyleyebilirsin. şimdilik görüşürüz, seni seviyorum jeon.'
kahvaltı ettikten hemen sonra arkadaşları kapısındaydı. şimdi ise onu karşılarına oturtmuş sorguya çekiyor gibi bir halleri vardı.
"taehyung'a yani beni getiren kişiye teşekkür etmek için bir şeyler ısmarladım. ardından kendimi çok yorgun hissettiğim için eve geldim ve uyuyakalmışım. telefonum da sessizdeydi. meraklandırdığım için üzgünüm."
üzgün bakışlarını arkadaşlarına yolladığında sorgular gibi duran ifadelerinin bozulduğunu gördü.
" yine de bizi merakta bırakma artık jungkook. endişeleniyoruz. "
jimin'in söylediğine herkes katıldığında jungkook ona baktı. onu üzmüştü. üstelik yoongi'nin kaza geçirmesi de bunun üstüne denk gelmişti. ona bir özür borçluydu.
yavaşça yanına doğru ilerledi.
" özür dilerim jimin. sana öyle bağırıp kabaca davranmamam gerekiyordu. gerçekten üzgünüm."
jimin jungkook'un yüzüne biraz baktıktan sonra ayağa kalkarak ona sarıldı.
"sadece çok endişelendim senin için. sinirli bir şekilde konuşmamam gerekiyordu. ben de özür dilerim."
jimin ve jungkook sarılırken yugyeom ayağa kalkarak sahte gözyaşlarını sildi.
"ay ağlattınız beni. ühühü"
herkes ona gülerken o da sarılmaya katıldığında hoseok da yanlarına geldi. jungkook'un poposuna vurup sarıldı.
"bir daha bizi endişelendirme."
diyerek güldü.
"tamam, yeter bu kadar."
diyerek duygusal ortamı dağıtan jungkook tekrardan eski yerine oturdu.
"yalnız seni kurtaran kişi de bayağı yakışıklıydı hee."
jungkook hoseok'un bu yorumuna güldü. taehyung jungkook'un ruh eşiydi. onundu, öpüşmüşler ve birlikte yatmışlardı.
"bakın nasıl da gülüyor?! numarasını da almışsındır şimdi sen!"
"yakışıklı ama ne yapabilirim?"
"tabii tabii. onu gördüğünde verdiğin tepkiyi gördüm ben bir kere. dondun kaldın. bir de bir şeyler ısmarlamışsın. ulan sen bizimle yemeğini zor paylaşırsın."
jungkook buna daha çok güldüğünde herkes gülmeye başladı.
"sadece yakışıklı biri hoseok ve belki görüşmeye devam ederiz. kim bilir?"
—by ciel.
twitter: KIMJ30N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary ✅
Bí ẩn / Giật gânjeon jungkook efsanesi olan bir defteri aldığında, defterin ölü olan sahibinin ona cevap vereceğini bilmiyordu. "aldığın bu defter senin sonun ve başlangıcın olacak. taehyung'un ruhu seninle birleştiğinde yaşayacaksın." #taekook 24820 25322