bölüm yirmi üç - final: seni her hayatımda seveceğim
ciel iyi okumalar diler...iki genç de yaşayacakları sonun verdiği hüzünle sonlarını belirleyecekleri yere doğru yola koyulmuşlardı. jungkook'un yorgunluğu giderek artıyordu. taehyung ise onun için endişeliydi. fotoğrafın küllerinden oluşan kolyeyi tekrardan boynuna takmış ve sıkıca tutmuş olan jungkook'a bakıyor yüzünde oluşan tebessüme engel olamıyordu. taehyung tekrardan karşılaşacaklarını bildiğinden sadece onun bu hallerini son kez izlemek istiyordu. bir daha bu benliklerinde olamayacaklardı.
"seni sonsuza dek, her hayatımda seveceğim jeon. bunu biliyorsun değil mi?"
zaman ve ulaşacakları yer yaklaştıkça duygusallaşan taehyung'un ağzından dökülen sözler jungkook'a ulaştığında jungkook gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. gözleri ıslak ıslaktı. gözyaşlarını sildikten sonra arabayı süren taehyung'a doğru döndü.
"seni her hayatımda hatırlayacağım ve seveceğim taehyung. bunu biliyorsun değil mi?"
taehyung bu sözlerle beraber arabayı kenara çekerek durdurdu. jungkook'u kendine yakınlaştırarak uzun sürecek bir öpücüğü başlattı. tüm sevgisini, tüm düşüncelerini, her şeyini, her zerresini ona anlatmak istiyordu. jungkook ise bunları öğrenmeye açtı. jungkook kendilerini tanımaya aç bir gençti. jungkook'un karşılık vermesiyle derinleşen öpücük onun geri çekilmesiyle son buldu.
"sonsuza kadar bu anda kalamaz mıyız?"
jungkook'un cümlesiyle taehyung'un yanağından bir gözyaşı süzüldü.
"özür dilerim, sana tüm bunları yaşatmak zorunda olduğum için, ruhunu yaraladığım için özür dilerim jeon. her şey için özür dilerim. keşke senin yerine ben yaşayabilseydim tüm bunları. ama söz veriyorum jeon, söz veriyorum bir sonraki karşılaşmamızda seni dünyanın en mutlu insanı yapacağım. sen her şeyin en iyisini, en güzelini hak ediyorsun. sen mutluluğu hak ediyorsun..."
jungkook, taehyung'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra kollarını bedenine sararak ona sarıldı.
"taehyung, ben sadece seni istiyorum. seninleyken dünyanın en mutlu insanıyım. seninleyken her şeye sahibim ben. benim için en iyisi de en güzeli de sensin. biz birlikte olmadığımız müddetçe ruhlarımız huzura kavuşamaz. şimdi devam edip şu anki yolculuğumuzu tamamlayıp ruhlarımızı huzura kavuşturmalıyız. onları huzura kavuşturalım ki bir sonraki karşılaşmamızda huzurlu bir hayatımız olsun. ben şu anda da mutluyum tamam mı?"
diyerek taehyung'un yüzünü görecek şekilde geri çekildi.
" bak bize, birlikteyiz. yüz yüzeyiz. tüm yaşadıklarımıza rağmen tam şu an hayatımın en huzurlu anlarından birini yaşıyorum. çünkü biliyorum ki her nerde olursam olayım beni bulacaksın. "
taehyung, jungkook'un burun ucundaki ve dudağının hemen altındaki benlerini öperek geri çekildi.
"bana diyecek bir şey bırakmıyorsun jeon. sadece, ruhlarımızı huzura kavuşturmaya gidelim."
ikisi de birbirine güven verici bir şekilde gülümsedikten sonra yollarına devam ettiler. boş araziye geldiklerinde ikisi de ne yapacaklarını biliyordu. taehyung direksiyonun kontrolünü bırakıp jungkook'a döndü. o sırada kolyesini çıkaran jungkook kolyeyi avucunun içine koydu. ardından kolyeyi tuttuğu elini taehyung'un eliyle birleştirdi. kolye artık ikisinin elindeydi. kolyeyi tutan ellerini göğüslerinin ortasında birleştirdiler. artık kalp atışlarını kendi kalplerinin yanında hissediyorlardı.
"seni seviyorum."
"seni seviyorum."
ikilinin aynı anda paylaştığı bu sözler birbirlerine olan son sözleri oldu. çünkü biliyorlardı ki zamanı gelmişti. araba giderek uçuruma daha doğrusu bir nevi geçişe doğru yol alıyordu. jungkook biraz daha yaklaşarak dudaklarını taehyung'un dudaklarına bastırdı. tam o anda uçurum geçidinden geçtiler. en son gördükleri şey işe kolyenin parıldayarak patlaması oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary ✅
Misterio / Suspensojeon jungkook efsanesi olan bir defteri aldığında, defterin ölü olan sahibinin ona cevap vereceğini bilmiyordu. "aldığın bu defter senin sonun ve başlangıcın olacak. taehyung'un ruhu seninle birleştiğinde yaşayacaksın." #taekook 24820 25322