bölüm beş: gözyaşların bir nimet, ellerin ise bunu görmeni sağlar
ciel iyi okumalar diler...*bu bölümde diziden esinlenilmiş bir kısım vardır.
jungkook güneş ışınlarının odasına vurmaya başlamasıyla birlikte oturduğu yataktan kalktı. üzerinde tahmin ettiğinden çok daha fazla bir hüzün vardı.
taehyung'a bu kadar bağlı olması saçmaydı ona göre. bir iki gün önce aldığı defter başına dert açmaktan başka bir şey yapmamıştı. hatta gece, o defteri atmayı bile düşünmüştü fakat hiçbir şey yapmadan yatağında öylece uzanmıştı. duyguları çok çabuk değişiyordu.
yaptığı şeylerin delilik olduğunu düşünüyordu. eğer bu yaşadıklarını arkadaşlarına anlatsaydı deli damgası yiyeceğinden emindi.
guruldayan midesiyle birlikte odasından çıkıp mutfağa geçti. dünden beri ağzına bir lokma almayışı midesini bulandırıyordu.
bir kasenin içine mısır gevreğini boşaltıp üzerine dolaptan aldığı soğuk sütü döktü. yaptığı hareketleri hissetmiyor gibiydi. istemsizce olan bu tepkiler ona garip geliyordu.
çekmeceden aldığı kaşıkla birlikte sandalyeye oturup mısır gevreğini yemeye koyuldu.
'başlangıç neresi?'
taehyung ona başlangıca gitmesi gerektiğini söylemişti fakat jungkook ne başlangıcın yerini ne de orada ne yapacağını biliyordu.
"defteri aldığım yer olabilir mi? sonuçta onu ordan aldım."
düşündüğü şey sonucunda mısır gevreğini hızlıca yiyip odasına gitti.
telefonunu komidinin üzerinden alıp jimin'i aradı.
"efendim jungkook?"
"jimin, arabanı almam gerekiyor."
"arabam mı? ne yapacaksın ki? okula gelmiyor musun?"
"jimin lütfen soru sorma, sadece arabayı buraya getirebilir misin? yolunun üstü zaten."
"tamam tamam ama bunu daha sonra konuşacağız."
"teşekkür ederim."
üzerine siyah bir tişört altına ise bol kot pantolon giyip tişörtün eteklerini kotunun içine sıkıştırdı.
{gömleği yok.}
çantasının içine birkaç gerekli eşya ve su şişesi koyup fermuarını kapattı. masaya yaklaşıp defteri eline aldı. açacağı sırada telefonunun çalmasıyla defteri masaya bırakıp telefonunu açtı.
"ben geldim jungkook."
"tamam, hemen geliyorum."
defteri ve mantar panosundaki fotoğrafı çantaya atıp evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary ✅
Misterio / Suspensojeon jungkook efsanesi olan bir defteri aldığında, defterin ölü olan sahibinin ona cevap vereceğini bilmiyordu. "aldığın bu defter senin sonun ve başlangıcın olacak. taehyung'un ruhu seninle birleştiğinde yaşayacaksın." #taekook 24820 25322