18¦ başlangıca gidiyoruz

983 126 81
                                    

bölüm on sekiz: başlangıca gidiyoruz
ciel iyi okumalar diler...

"jungkook... jungkook! "

jungkook duyduğu sesle birlikte gözlerini aralamaya çalıştı. gözüne vuran ışık ile tam aralayamadığı gözlerini tekrardan kapattı.

boğazı kurumuştu. nerede olduğunu bilmiyordu.

"jungkook, iyi misin?"

"h-hoseok?"

"evet, benim. su ister misin?"

jungkook başının olumlu anlamda salladı ve bulunduğu yerde hoseok'un yardımıyla doğruldu. gözlerini aralayıp hoseok'un uzattığı suyu içti.

"neredeyim ben?"

"hastanedeyiz jungkook."

"ama neden...?"

jungkook etrafı inceleyip ona takılan seruma baktı.

"hatırlamıyor musun?"

jungkook en son o küçük odada oturduğunu hatırlıyordu.

"yolda gelirken bayılmışsın. biri bulup getirmiş seni."

"ne?"

jungkook şaşkınca hoseok'a baktığında kapı açıldı. içeriye giren kişi jimin'di.

"yoongi uyandı. şu anda çok iyi. sen iyi misin jungkook?"

jimin mesafeli bir şekilde jungkook'a sordu.

"ben iyiyim ama hoseok, tam olarak nerden nereye gelirken bayıldım?"

"seninle yoongi'nin kaza yaptığını konuştuk. sonra sana hastanenin adını söyledim. sen de geleceğini söyledin ama gelirken bayılmışsın. biri seni bulup en son konuştuğun kişi ben olduğum için beni aradı. sonra da buraya getirdi."

hoseok jungkook'un hatırladığına inanmak istercesine o anları tekrardan yaşıyormuşçasına anlattı. jungkook ise bir tepki vermedi.

o her dakikası en az bir saat gibi geçen o anlar yaşanmamış mıydı? jungkook aniden kolyesini yokladı. yoktu.

"kim getirmiş beni?"

"bilmiyorum, kafeteryada bekleyeceğini söylemişti. eğer hala oradaysa doktor geldikten sonra bakabiliriz?"

"olur, teşekkür etmek isterim."

jungkook heyecanlanmıştı. o kişinin taehyung olma ihtimali karnında sancıların oluşmasına kalbinin deli gibi atmasına sebep oluyordu.

jimin bir süre odada durduktan sonra yoongi'nin yanına gideceğini söyleyerek odadan ayrıldı. ardından doktor odaya geldi.

"merhaba jungkookshi! nasıl hissediyorsunuz?"

"iyiyim, teşekkür ederim."

doktor elindeki belgelere baktıktan sonra konuşmaya başladı.

"gerekli testleri yaptık. herhangi bir sorun yok. serum bitince çıkabilirsiniz."

dear diary ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin