Alarmın sesiyle uyandın.Bugün 3.sınıfın ilk günüydü.Dün gecenin heyecanıyla geç uyumuştun.Bu yüzden hala uykun vardı.
Okula geldiğinde yakın arkadaşının yanına gittin.O ise birkaç kızla konuşuyordu.SEnin aksine daha sosyaldi.İnsanların seninle bir sorunu yoktu,normal bir kızdın.Sadece kafan çok arkadaşı kaldırmıyordu.Arkadaşın Liz yeterdi.
"Günaydın." diyerek yanlarına gittin.SAna karşılık verdiler ve konuştukları konuyu sana anlatmaya başladılar.
"Okula yeni çocuk gelmiş,duydun mu?"Hayır anlamında başını salladın."Birkaç kişi görmüş ve çocuk çok ateşliymiş." Bu söylediklerine güldün,ilgini çekmiyordu çünkü aklındaki tek şey Bill'di.Okul bitsede onunla buluşsam diye düşünüyordun.Daha sonra zilin çalmasıyla hepiniz sınıflarınıza dağıldınız.Sınıfa girmenle tüm moralin bozulmuştu.3 ay boyunca yüzünü görmediğin eski sevgilini(seni lunaparkta terk eden) görmüştün.O ve arkadaşları senden pek hazetmezdi sen de onlardan.Sınıfa girince zaten dik dik bakmışlardı.Onları umursamadın ve duvar tarafından arka sıralardan bir yere oturdun.Sınıf yavaş yavaş dolmaya başlıyordu.
Hocanın derse girmesiyle ders başlamıştı.Birkaç dakika sonra içeri okul müdürü Bay Brown ve yanında bir çocuk girdi.Yeni gelen çocuk olduğunu anladın.
Bay Brown :" Dersinizi böldüğüm için üzgünüm.Yeni öğrencimiz." Diyerek çocuğu göstermişti.Daha sonra sınıftan çıktı.
"Kendini tanıttıktan sonra boş yerlerden birine geçebilirsin."
Çocuk istemeyerek kendini tanıttı. "Adım Benjamin.Londra'dan geliyorum." Dedikten sonra boş yerlerden birine gitti.Zaten çok yer yoktu en önde bir sıra bir de arkada senin ve eski sevgilin Scott'ın yanı boştu.Benjamin Scott'ın yanına yöneldi ama Scott çantasını oturduğu yere koyarak onu istemediğini belirtti.Benjamin uzatmayarak senin yanına geçti.Ona gülümsedin.
"Merhaba." O ise kafasını sallayıp önüne döndü.Sinir olmuştun.Ama umursamadan sen de dersi dinlemeye devam ettin.
"Pekala,okul projesi için hangi tiyatro oyunu canlandırmamız gerektiği hakkında bir fikri olan var mı?" Neşeli bir şekilde el kaldırarak "Romeo ve Juliet?" Dedin. Hocanın ne diyeceğini beklemeden yanında bir ses duydun. "Baya yaratıcı!" Diye ironi yapmıştı Benjamin."Daha iyi bir fikrin varsa söyle mırıldanmana gerek yok yeni çocuk!" Dedin ve sinirle yerine oturdun. Benjamin ise göz devirdi ve güldü.