Eğer isterseniz siz Bill yerine kendi ünlü crushınızı koyabilirsiniz kuzularım🦄
Sen ünlü bir oyuncusun.Birkaç kez hit olan şarkı çıkarmışlığın var ve arada da müzik yazıyorsun.Ama asıl işin oyunculuk.
Şu anda American Music Awards'tasın.Adaylığın yok ne de olsa müzik ödülü.Ama yine de davet edilmiştin.Eski sevgilin Shawn ve yeni sevgilisi Camila performans sergileyeceklerdi. Belki bunun için seni çağırmış olabilirlerdi, reyting için ,ama sen yine de davet ettikleri için ve bunun senin için bir sorun olmadığını, onsuz da çok mutlu olduğunu göstermek için gidecektin.Yani menajerin öyle demişti oysaki sen hala onu özlüyordun.Ayrılalı çok olmamıştı. Camila ,sen ve Shawn çok iyi vakit geçirirdiniz ama sonra Shawn sana aşık olmadığını ve Camila ile beraber olmak istediğini söylemişti.Çok üzülmüştün ,depresyona girmiştin.Gelen her teklifi reddediyordun,arkadaşlarınla görüşmüyordun ama bunun bir sonu olmalı diye düşünüyordun.Uzun süredir medyadan uzak duruyordun sanırım bu ödül töreni iyi bir çıkış olabilir diye düşünmüştü menajerin.Sosyal medyada genelde herkes seni mağdur görüyordu bu sayede kendini iyi hissediyordun yalnız olmadığını bilmek güzeldi.Birçok ünlü isimde seni destekleyen mesajlar atmıştı.Bu süre zarfında hep sessiz kalmıştın ,bu konuyu daha çok konuşup sulandırmak istemiyordun.Bir ilişki bittiyse bitmiştir nasıl ve neden olduğu pek önemli değildir diye düşünüyordun.Birkaç röportajda Camila senin hakkında konuşmuştu bunların hepsini görmüştün .Ve çok üzülmüştün kendini ona hep yakın hissetmiştin ,gruptan ayrılmayı bile ilk sana söylemişti ve sen eğer bunun kendini iyi hissettirecekse yapmalısın diye destek dahi vermiştin.Ama o sana sevdiğin adamı elinden alarak ihanet etmişti.Tabi buradaki tek suç onun değildi.Shawn'a deliler gibi aşıktın sırf onu bu kadar sevdiğin için bu konuyu konuşup insanlara prim vermemiştin zaten.Çünkü eğer konuşursan ikisininde yerin dibine gireceğini ve antilerinin çoğalacağını biliyordun.
Ödül töreni için hazırlanıyordun.