Peter:Ne yani konsere gelemeyecek misin?
Y/N:Maalesef.
Peter:Ama neden?
Y/N:Çünkü
bir bahane uydurmaya çalışıyordun.Ned ve Peter cümleni bitirmen için bekliyorlardı.
Y/N:Çünkü başka bir işim var.
Ned:Hadi ama Y/N. Tüm sene bu anı bekledik ve sen bizi son dakika satıyorsun.
Y/N:Üzgünüm ama ne yapabilirim.
Peter işin içinde başka bir şey olduğunu anlamıştı.Bu yüzden sessiz kalmıştı.
Ned:İşini başka bir haftasonuna erteleyebilirsin mesela.
Sessiz kalmıştın.Peter'a göz gezdirdin sessiz bir şekilde seni süzüyordu.
Ned:Sen de bir şey söylesene Peter.
Ama Peter bir şey demedi.
Ned:Tanrım!! Ben gidiyorum.
diyerek koluna çarparak uzaklaştı.Üzülmüştün.Bu konserin Ned ve Peter için önemli olduğunu biliyordun ve yakın arkadaşlarını üzmek istememiştin ama elinden bir şey gelmiyordu.Konser için gerekli parayı bulamıyordun.Büyükannenden veya büyük babandan isteyemezdin zaten onlara yeterince yük oluyordun vermeyeceklerinden değil sadece zaten zor durumdalardı isteyemezdin.Part-time iş arıyordun ama onlarda da pek başarılı olamıyordun.Gün bitmeden işten kovuluyordun.Peter'ın sessizliğine daha fazla dayanamadın ve okulda ne zaman canın sıkılsa gittiğin bahçedeki gizli yere gittin.10 dakika sonra yanında bir kıpırtı hissettin.Kafanı çevirdiğinde Peter olduğunu gördün.Ona burayı söylememiştin.Peter sanki düşüncelerini okurmuş gibi:
Peter:Bir kere dersteyken camdan görmüştüm burada olduğunu.
Başını salladın ve kafanı yine önüne çevirip etrafı izledin.
Peter:Ee söyleyecek misin?Konsere gelmemenin gerçek sebebini.
Y/N:Söyledim ya.
Peter:Hadi ama Y/N.İkimizde biliyoruz ki sen önceden söz verdiğin birini asla ekmezsin.
Seni bu kadar iyi tanıması hoşuna gitmişti.
Peter:Hadi söyle.
Pes edip söyledin.Konser için gerekli parayı bulamadığını ve isteyemeyeceğini.
Peter anlayışlı bir şekilde seni dinledikten sonra
Peter:Neden başta söylemedin.Ben sana alırım bileti.
Y/N:Tanrım Peter!Bunun için anlatmadım sana.
Kızmıştın her ne kadar iyi niyetli yapsada.
Peter:Ne olacak Y/N.Sadece bir bilet.
Y/N:İstemiyorum Peter.
deyip sinirle kalktın.Peter yanlış bir şey söylememişti aslında ama olayı May halasına anlattığında May'in Peter'ın kafasına vurmasıyla yanlış bir şey yaptığını anlamıştı.
May:Kızı kötü hissettirmişsin mankafa.
Peter:Ben sadece yardımcı olmak istemiştim.
May:Kıza sanki senden para dilenmiş muamelesi yaparak mı?
Peter:Demek o yüzden o kadar sinirlendi.
May dayanamayıp Peter'a bir kez daha vurdu.
Peter :Ahh..Sonraki gün okulda Y/N ve Peter rutin selamlaşmalar dışında konuşmadı.
Ned,Peter'a veya sana ne olduğunu sorsada pek cevap alamadı.
Okul sonrası Peter eğitimi için Stark kulesine gitti.
Eğitimi bittikten sonra Tony Peter'ın yanına geldi.
Tony:Anlat bakalım evlat derdin ne?
Peter:Dert mi? Ben iyiyim bay Stark.
Tony:Kız meselesi mi? Yoksa şu kitabının arasındaki fotoğraftaki kız mı?
Peter:Ne?Siz? Onu ne zaman gördünüz?
Tony:Ben her şeyi görürüm evlat.Şimdi anlat bakalım noldu?
Peter:Ben sanırım onun kalbini kırdım.Aslında sadece yardım etmek istemiştim ama..
Diyerek Peter her şeyi anlattı. Tony'nin ise aklına dahiyane bir fikir geldi.
Tony:Madem kız arkadaşın-
Peter:O benim kız arkadaşım değil bay Stark.
Tony:Her neyse.Benim sözümü bir daha kesme.Nerede kalmıştım?hah madem" arkadaşın "senden para almayı kabul etmiyor benden alsın.
Peter şaşırmıştı sorar gözlerle ona bakıyordu.
Tony:Demek istediğim bu cuma Pepper'ı akşam yemeğine götürmek istiyorum ama Morgan'a bakacak birini bulamıyordum.Madem senin arkadaşın ona güvenebilirim sanırım???
Peter:Bu harika bir fikir bay Stark.Ona kesinlikle güvenebilirsiniz o harikadır ...
Diyerek hızlı bir şekilde seni övmeye başlamıştı.Tony ise onun bu kadar konuşmasından sıkılmıştı.
Tony:Eğer biraz daha konuşursan vazgeçicem?
Peter:ah özür dilerim.Peter kuleden çıkar çıkmaz senin yanına geldi.Evin önündeyken hızlıca sana mesaj attı.
Y/N kapıdayım.Lütfen çık...🤕
-PeterDers çalışıyorum çıkamam.
-Y/N
Telefonu kitleyip ters çevirmiştin ki camın tıklanmasını duydun.Perdeyi açtığında ise örümcek adam karşında duruyordu.Camı açtın.
Y/N:Burada ne işin var?
Peter:Konuşmamız lazım.
Y/N:Napıcaksın bu sefer de bana yiyecek giyecek yardımı yapmaya mı geldin?
Peter:Y/N ben çok özür dilerim.Gerçekten öyle bir şey demek istemedim.Hem sen beni tanımıyor musun? Diyerek hızlı bir şekilde özür dilemeye başladı.Peter:Hem bu sefer sana bir iş teklifi getirdim.%100 eminim bu işten akşama kadar kovulma imkanın yok çünkü iş akşam başlıyor. Diyerek dalga geçip gülmüştü.
Bu sefer sen de gülmüştün. Güldüğünü gördüğüne Peter sevindi.Şakacı bir şekilde Peter'ı ittirdin.
Y/N:Ee neymiş bu iş?
Peter:Bay Stark'ın kızına yani Morgan'a bakacaksın.Hem bu sayede konser paranı da biriktirmiş olacaksın.%100 senin paranla.
Şaşırmıştın.Tony Stark? Morgan? Bebek bakıcılığı? Sanırım yapabilirdin ne de olsa çocuklarla aran iyiydi.
Peter:Ee kabul edecek misin?
Y/N:Elbette. Dedin ve Peter'a sarıldın.