Gazetecisindir ve yeni görevin polislerin aylardır uğraştığı bir olayı onlarla beraber çekeceksindir.Aylardır yakalamaya çalıştıkları adamı nihayet bulmuşlardır ama yakalamak için kanıtları yoktur.Sen de bu işin medya kısmıyla ilgileneceksin.İlk gittiğinde Lex ile tanışırsın ve o da sana polis Jake Riley ile çalışacağını söylemiştir. Ünlü bir gazetecisindir,insanlar bir olaya kafanı taktığında çok inatçı olduğunu bilir bu yüzden Jake ile ilk tanıştığında sana "Demek o ünlü inatçı gazeteci sensin" der.
Y/N: Sen de o ünlü egoist polis olmalısın. dersin imalı ve şakayla karışık şekilde.
Olayla ilgili önemli resimler çekmiştin ve onu Jake 'e getirmiştin.Geldiğinde telefonla konuşuyordu sen yaklaşınca telefonu kapattı.
Jake: Evet baş belası (her olayda yanlarında olup işlerine karıştığın için sana bu lakabı takmıştı. Hoşuna gidiyordu.) neymiş bulduğun çok önemli kanıtlar?
Y/N: İşte bunlar.
Resimlere bakarken Jake'in aklından tek geçen bunları çekerken başının tehlikeye girme ihtimaliydi.Bunu sana direkt söyleyemezdi bu yüzden seni terslemişti.
Jake: Bunu yapmak senin görevin değil.Bizi çağırmalıydın. Demişti sinirli bir şekilde.Buna üzülmüştün çünkü bunu onun için yapmıştın ondan gelecek bir teşekkür için.
Y/N: Teşekkür etmen gerekirken bana bağırıyor musun bir de? Haklısın bu senin işindi ama ben yaptığıma göre demek ki işinde çokta iyi değilsiniz Jake Riley! diye çıkışmıştın ve resimleri elinden çekip arabana binmiştin. Jake şaşırmıştı aynı zamanda üzülmüştü de çünkü seni üzmekten nefret ediyordu.Senden özür dilemek için evine gelmişti.Onu kapıda görünce şaşırmıştın çünkü evinin adresini ona söylememiştin.
Jake: Ben polisim Y/L/N unuttun mu? Ama sana göre işimde pek iyi değildim doğru. Diyerek sabahki konuşmanıza gönderme yapmıştı.Onun bu şakasına göz devirdin.Y/N: Buraya neden geldiğini öğrenebilir miyim?
Jake: Sabah için senden özür dilerim biraz fazla tepki verdim.Resimler için çok sevindim gerçekten işe yarayacak türdenlerdi ama onu çekmek için girdiğin tehlike beni korkuttu.
Dediklerine şaşırmıştın çünkü onun gibi "gıcık" birinden bu sözleri beklemiyordun.O yüzden donup kaldın.
Jake: Y/N senden çok hoşlanıyorum.İşte şimdi gerçekten donmuştun ama şaşkınlıktan değil mutluluktan.Aşkına karşılık bulmak seni çok mutlu etmişti.
Jake: Bir şey demeyecek misin?
Diyecek bir şey bulamadığın için direkt dudaklarına yapıştın.
Y/N: Sanırım bir şey dememe gerek yok.((((Y/L/N senin soyadın))))
(((Hikaye Chris Wood'un dizisi containment'ten kurgulandı ünlü bir dizi değil belki bilmezsiniz diye açıklayayım dedim )))