Pov:Billy'nin senden hoşlandığını biliyorsun ama senin Frank'e karşı duyguların var.Frank'in de sana karşı duyguları var ama bununla savaşmaya çalışıyor çünkü Billy onun en yakın arkadaşı.
Frank görevden dönmüş ve yaralıydı.Güvenebileceği tek doktor da sendin.Gece yarısı Frank'i o şekilde gördüğünde korkudan bayılacaktın.Hemen onu içeri aldın ve pansuman yaptın.
Kaşına dikiş atarken fazla yakındınız ve kalbin yerinden çıkacak gibiydi.Frank'de de durumlar aynıydı.Göz göze geldiniz.Bu anı uzun zamandır hayal ediyordun zaten.Ondan çok hoşlanıyordun.Frank'in de sana karşı duyguları vardı ama bunlarla savaşmak zorundaydı.Çünkü Billy onun en yakın arkadaşıydı.Billy hiçbir zaman sana aşkını itiraf etmemişti ama herkes bir şeyler hissettiğini biliyordu.
Boşta kalan elinle Frank'in ensesini okşadın ve yavaşça ona yaklaştın.
Dudaklarınız birleşti tam öpücüğünüz derinleşecekti ki Frank geri çekildi.
"Hayır,bunu yapamam." Dedi ve ayağa kalktı.
"Ne?! Neden?" Cevabı zaten biliyordun ve bundan nefret ediyordun.
Frank sıkıntıyla ofladı.
"Billy."
"Peki sen ne istiyorsun,Frank?" İstenmemenin verdiği acıyla gözlerin doluyordu.Her şey berbattı.Kendini içinde bulduğun bu karmaşa....Acınası bir sesle "Beni istemiyor musun yoksa?" Diye sordun.
Frank'in gözleri genişledi ve çenesi kasıldı.
"Bunun—öyle bir şey değil.İstemediğim şey sen ve Billy'nin arasına girmek.O benim arkadaşım."
"Ben ve Billy diye bir şey yok." Diye öfkeyle söyledin.
"O benim de arkadaşım.Ama hepsi bu kadar.Ona arkadaşlıktan başka bir duygu beslemiyorum.Ama...sana karşı neler hissettiğimi biliyorsun.Bu yüzden bunu başkası için yapıyormuş gibi davranma.Beni istemiyorsan...bunun sebebi senin istememen."
Bu aşağılayıcı andan kaçmak için kendini çekiyorsun ama seni tutuşu çok sağlam ve sizi kendine doğru çekiyor ve ona bakmanı sağlıyor.Gözlerindeki bakış içindeki çatışmadan dolayı oldukça derin.
Dudaklarında sıcaklık hissediyorsun.
"İstediğim şey bu olmasaydı seni tekrar öpmezdim."
Punisher izliyor musunuz? Ben yeni başladım ve sevdimmmm 😍
Bayadır da buraya bölüm atmıyordum :)))) çünkü şu aralar Marvel'a taktım o yüzden diğer hikayeme bölüm atıyorummm 😁