Kafenin mutfağında fırındaki tatlılarla uğraşırken zilin sesini duydun.Müşteri geldiğini anladın.Elini yıkayıp müşteriye bakmak için mutfaktan çıktın.
Karşında gördüğün çocuğu görünce gülümsedin.Five ise seni gördüğünde kalbi yerinden fırlayacaktı.Buradaydın,canlı kanlı karşısındaydın.Sen de özel olan çocuklardın.Kıyamet koptuğunda dünyayı kurtarmaya çalışmıştın ama kimseyi kurtaramamıştın.Aileni bile.Şehrin bomboş yıkılmış harabe sokaklarında gezerken bir gün Five ile karşılaşıyorsunuz.Önce ikinizde birbirinizi öldürmeye çalışıyorsunuz,çünkü aynı tarafta olduğunuzu bilmiyordunuz.Senin özel gücün görünmezlikti.
İkinizde sakinleştikten sonra konuşmaya başladınız.Yıllarca beraberdiniz.Bomboş bir dünyada biriyle olmak güzeldi.Birbirinize aşık olmuştunuz.
Ama bir gün Handler gelmişti ve ikinizde onunla beraber gitmiştiniz.Bugün tatil gününüzdü.Five ile beraber harika bir kahvaltı yaptınız.Tüm gün oturup film izleyip keyif yapacaktınız.Ama Handler Five'a görev yüklemişti.İkinizde ondan pek hoşlanmıyordunuz ama planınız için uygun zamanı bekleyene kadar onunla iyi geçinmeniz lazımdı.
Onu yolcu ettikten sonra midenin bulanmasıyla lavaboya koştun.İşin bittikten sonra yüzünü yıkadın.
"Tanrım!!! Lütfen düşündüğüm şey olmasın." Diye geçirdin aklından.Hızla odana gidip takvime baktın.
Adetin gecikmişti.Belirsizliğe dayanamadın ve üstünü değiştirip hemen bir eczaneye gittin.Testin sonucunu beklerken kalbim göğsünden fırlayacaktı.Bir yanın umarım her şey psikolojiktir ve hamile değilimdir diye dua ediyordu bir yanın ise Five'tan bir çocuğun olması için heyecandan tepiniyordu.Zaman dolmuştu ve teste yarım gözlerle baktın.
"Siktir?!" Çift çizgiydi.Şimdi ne yapacaktın? Five bu duruma ne diyecekti? Ya istemezse? Aklın bu düşüncelerle dolarken adının seslenilmesiyle ürktün.
"Y/N? Bebeğim neredesin?" Five gelmişti.Hemen testi banyodaki çekmeceye sıkıştırdın.Kapıyı açtığında Five önündeydi.
"Bebeğim?! Sen iyi misin?" Diye sordu Five senin bembeyaz suratını görünce.Belli etmemek için kendini topladın.
"İ iyiyim." Dedin ve aşağı indin.O da arkandan geliyordu.
"Filme devam etmeye ne dersin?" Dedi Five.Onu onayladın.Film izlerken aklından geçen tek şey bu durumu ne yapacağındı.Five'a baktın.Onu inceledin.O hayallerindeki adamdı.Eğer normal insanlar olsaydınız birer seri katil olmasaydınız ondan kesinlikle çocuğun olmasını isterdin.Ama bu durumda? Kendisini izlediğini fark eden Five sana gülümsedi.
"İyi geceler tatlım." Dedi Five sana ve bir öpücük kondurdu.Daha sonra arkasını döndü ve gözlerini kapattı.
"Five?" Diye fısıldadın. "Hı?" Diye homurdandı Five. "Sana bir şey söylemeliyim."
"Sabah konuşsak olmaz mı?"
Başka bir konu olsaydı olurdu ama eğer bunu hemen söylemezsen stresten kafayı yiyecektin.
"Şimdi söylemeliyim." Dedin.Five önemli bir şey olduğunu anladı ve hemen sana döndü.
"Ne oldu Y/N?" Dedi endişelenmişti.
"Ben...ben" Five devam etmeni bekliyordu.
"Ben hamileyim." Dedin ve gözlerini kapattın.
Five'tan ses gelmiyordu.Bu yüzden tek gözünü açmış ona bakmıştın.Donmuştu sanki.Onu dürttün.
"Five?"
"Bu gerçek mi?" Diye sordu Five şok içinde.
"Evet." Dedin. "Peki ne diyorsun?" Diye devam ettin.
Five bir anda yataktan fırladı ve bağırmaya başladı.
"Aman tanrım aman tanrım!!! Baba oluyorum. Resmen baba oluyorum." Ona şaşırmış bir şekilde bakıyordun.Bu kadar mutlu olacağını beklemiyordun.
"Y/N bu harika bir haber.Seni çok seviyorum." Demeye devam ederken sana sarılıyordu.
Mutluluktan ikinizinde gözüne uyku zor girmişti.Tüm gece neler yapacağınızı konuştunuz.Planınızı erkene almanız gerekiyordu.Bebeği böyle bir ortamda büyütemezdiniz.Her şeyi ayarlamıştınız.İkiniz beraber orayı yok edecektiniz ki arkanızdan biri gelmesin.Handler'ı odasında sıkıştırmıştın.
"Beni öldürseniz bile sizi öldürebilecek birileri bulunacak." Dedi Handler.Korkuyordu bu sebeple de sizi vazgeçirmeye yönelik her şeyi söylüyordu.
"O zaman onları da öldürürüz." Dedin şeytani bir gülümseme ile.
Ona doğru yürüdün ve onu sabitlemek için yakalamaya çalıştın.Ama karşılık veriyordu.Normalde olsa hiç düşünmeden üstüne atlardın ama bebeğe zarar gelmesin diye çok dikkatli davranıyordun.
"Bugün kötü günündesin sanırım Y/N?" Dedi Handler.
"Kapa çeneni." Dedin hamile olduğunu bilmiyordu.Kimse bilmiyordu..Sadece Five ve sen. Onu yakaladığında aranızdaki arbede durmamıştı.Handler ondan beklemediğin bir şekilde hızlı davranıyordu.Five'in hemen gelmesi için dua ediyordun.Ama o diğer plan ile uğraşıyordu.Hem kendinizi kurtaracaktınız hem de geleceği.Kıyametin olmasını engelleyecektiniz.Yıllarca üstünde düşündüğünüz plan buydu.
Handler beklemediğin bir an da seni yakaladı.Ondan kurtulmaya çalıştın ama başaramadın.Seni bağladı ve Five'ı buraya gelmesi için uyardı.Onu beklerken ceplerini boşaltmaya çalıştı Handler.Ama beklemediği bir şey buldu. Senin ultrason fotoğraflarını bulmuştu.Dün Five'a söylemeden doktora gittin ve bebeği kontrol ettirdin.Bu fotoğraflarıda işiniz bittikten sonra ona gösterecektin.Sürpriz olarak.
"Vay canına Y/N! Bunların sana ait olduğunu söyleme bana." Ona nefretle baktın.
"Bırak onları."
"Bak sen şu işe.Demek bizim en iyi katillerimiz ebeveyn olacak ha. Ay pardon olacaklardı.Eğer bu plandan vazgeçmezseniz olamayacaksınız."
Handler fotoğrafları cebine koydu ve seninde ağzını bantladı. O sırada Five geldi.Çok endişeliydi.
"Y/N?!"
"O iyi Five.Şimdilik." Dedi Handler.
"Bırak onu."
Handler kahkaha attı. "Elbette bırakıcam onu öldürmeyi ben de istemem ama önce bir anlaşalım."