Eddie ile yeni işini kutlamak için düzenlenen partiye gidecektiniz.Eddie en yakın arkadaşı olarak seni götürmek istemişti. İş çıkışı evine geldiğinde Eddie'yi köpeğin Charlie ile oynarken bulmuştun.İkinizinde birbirinizde anahtarları vardı.Seni görünce ayağa kalkarak sana 'hoş geldin' dedikten sonra beraber yemek hazırlayıp sen hazırlanmaya koyulmuştun.Eddie'den daha heyecanlı duruyordun çünkü o başarılı olduğunda çok mutlu oluyordun.Eddie sana bu konuda biraz kızıyordu 'başkalarının mutluluğuna bu kadar sevinmene gerek yok' diye ama elinde değildi sevdiğin insanların mutlu olması seni 10 kat daha mutlu ediyordu.Neyse partiye gittiğinizde baya kalabalık ve gürültülü bi yer olduğu kanısına aynı anda varmıştınız. Eddie iş arkadaşlarının yanına giderken sen de bar bölümüne ilerlemiştin.İçeceğini yudumlarken etrafa göz gezdiriyordun daha çok Eddie'ye tabiki. Onun etrafı kızlarla çevriliyken biraz kızıyordun ama bunun farkına varınca kendine daha çok kızmıştın ne de olsa o senin liseden beri en yakın arkadaşındı ilerisi olamaz diyordun.
Eddie ise etrafında ne kadar güzel kız olsa bile aklındaki tek kişi sendin.Bu gece çok güzel olduğunu düşünmeden edemiyordu.
En sonunda etrafındaki kişilerden kurtuldu ve yanına geldi sen de sıkıntıdan patlıyordun birkaç kişiyle tanışmıştın ama ilgi alanlarınız farklı olduğu için sohbet çok uzun sürmemişti.Eddie'nin sana doğru geldiğini görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.
Eddie:Seni yalnız bıraktığım için üzgünüm.Yeni olduğum için herkesle tanışmak zorunda kaldım.
Y/N:Önemli değil.Anlayabiliyorum. Demiştin anlayışlı bir şekilde.Ve sonra Eddie içkinin ona verdiği cesaretle konuşmaya başlamıştı.
Eddie:Bu gece çok güzelsin Y/N.Yani her zaman güzelsin de... ah saçmalıyorum sadece seni hep sevdiğimi ve her zaman yanımda olduğun için teşekkür etmek istemiştimY/N: Her zaman yanında olacağım tabiki sen de bana aynısını yapıyorsun çünkü.Ben de seni çok seviyorum.demiştin imalı bir şekilde yanlış anlaşılmasını biraz istiyor biraz istemiyordun ne de olsa ve bi anda beklenmedik bir şekilde Eddie dudaklarına yapışmıştı.En başta afallasanda sonra sen de karşılık verdin.Kısa bir öpüşmeden sonra Eddie fısıldayarak
Eddie:Sana liseden beri deliler gibi aşığım....