PART 2
Cuma günü okul çıkışı Peter ile birlikte Bay Stark'ın evine gittiniz.Sizi Happy almıştı.Çok heyecanlıydın Tony Stark'ı ilk kez kanlı canlı görecektin ama yine de havalı görünmeye çalışıyordun.
Happy:Demek Peter'ın sürekli bahsettiği kız sensin.
Peter:Happy!
Gülmüştün.Eve geldiğinizde Tony ve Morgan bahçede oturuyorlardı.Pepper'ı bekliyorlardı.
Morgan Peter'ı görür görmez koştu.
Morgan:Peter! Diyerek Peter'ın kollarına atladı.
Peter:Selam Morgan.Seni biriyle tanıştırayım.Y/N.
Morgan'a doğru eğilerek
Y/N:Selam Morgan. Diyerek gülümsedin.
Morgan:Selam.
Tony:Hoşgeldiniz çocuklar.Merhaba Y/N.Ben Tony.Peter'ın bahsettiği kadar varmışsın.
Ne demek istediğini pek anlamadın Peter ise öksürmüştü.Neden herkes sanki Peter her saniye seni anlatıyormuş gibi davranıyordu biz sadece yakın arkadaşız diye düşünmüştün.
Y/N:Merhaba Bay Stark.İş için çok teşekkür ederim.
Tony:Teşekküre gerek yok tatlım.
O sırada Pepper arkadan seslendi.
Pepper:Merhaba!Hoş geldiniz çocuklar.Ben Pepper. Diyerek sana elini uzatmıştı.
Y/N:Merhaba bayan Stark.Ben y/n.
Pepper:Seni tanıyorum tatlım.Peter bahsetmişti.
Pepper:Ben hazırım tatlım.
Morgan:Anne çok güzel olmuşsun.
Tony:Harika gözüküyorsun bebeğim diyerek Pepper'ın yanağına öpücük kondurdu.Pepper utandı.
Peter ve Y/N:Harika gözüküyorsunuz bayan Stark.
Pepper:Teşekkürler çocuklar.Y/N dolapta yemek var acıkırsanız ısıtman yeterli.Morgan Y/N 'i yorma lütfen.Saat 9 da yatsın..
Tony:Tatlım sakin ol eminim Y/N bunları akıl edebilir. Diyerek sana dönmüştü.Gülümsedin.
Y/N:Siz hiç merak etmeyin Bayan Stark.
Tony:Evin güvenliği açık Y/N.Yanlış bir şey olursa anında bana bildirilecek o yüzden rahat olun.
Y/N:Peki efendim.
Tony:Peki o zaman artık gidelim.Görüşürüz bebeğim. Derken Morgan'a eğilmişti.Pepper ve Tony Morgan'a sarıldıktan sonra Peter'a döndüler.
-Seni bırakmamızı ister misin?
Peter:Teşekkür ederim efendim.Ben giderim.
Tony:Peki o zaman.Önden buyur güzelim. Diyerek Pepper'a yön verdi.Onlar araba ile uzaklaştı.
Peter:Peki o zaman ben de gideyim artık.Size iyi eğlenceler kızlar.Artık hepsi gitmişti ve Morgan ile baş başa kalmıştınız.
Y/N:Pekala Morgan.Ne yapmak istersin?
Morgan:Televizyon izlemek. Dedi ve koşarak içeri girdi.Biraz şaşırmıştın daha sonra ise arkasından sen de eve girdin.Çocuk programlarından birini açmıştı.
Y/N:Tanrım buna ben de bayılırım.
Morgan:Gerçekten mi? Demişti masumca
Y/N:Elbette.Çok eğlenceli.
Morgan şaşırmıştı çünkü annesi veya babası çok meşgul oldukları için onunla hiç çizgi film izlemiyordu.
Y/N:Ama bu daha güzel nasıl olur biliyor musun?
Morgan:Nasıl? Dedi meraklıca.
Y/N:Elbette pizza ile.
Morgan sevinmişti .Sen de telefonu eline alıp sipariş verdin.Kapıyı açıp pizzayı eline aldın.Teşekkür edip kapıyı örttün.Tam pizza ile Morgan'ın yanına ilerlerken büyük bir patırtı duyuldu ve içeri toz duman içinde kaldı.Ne olduğunu anlamadın tek düşündüğün Morgan'dı.O da zaten sana bağırıyordu .
Hızlı bir şekilde Morgan'ın yanına gittin .Morgan'ı yanına alıp koltuğun arkasına saklanmıştınız.Ama karşınızda bir sürü silahlı ve maskeli adamlar vardı.Korkuyordun ,korkuyordunuz.
Morgan:Y/N diyerek arkana saklanıyordu.
Y/N:Sakin ol Morgan birazdan güvenlik sistemi devreye girer.
Karşındaki adam ise söylediğini duymuş
-Güvenlik sistemi mi? Bu mu? Diyerek elinde bir makine sallandırıyordu.
-Şimdi küçük kızı bana ver ve seni serbest bırakayım.
Y/N:Asla diyerek Morgan'ı arkana saklamıştın.
-Öylesine söylemiştim. Diyerek seni ittirerek Morgan'ın kolunu tuttu.
Morgan:Y/N diye bağırarak ağlamaya başladı.
Y/N:Bırak onu diyerek ona vurmaya başladın.Ama seni tek hareketiyle uzağa fırlattı.Masaya doğru fırlatmıştı ve masa kırılmıştı.Canın çok yanıyordu ve sinirlenmiştin.Hem de çok sinirlenmiştin.Bir anda nereden geldiğini anlamadığın bir şekilde her yer oynamaya başladı.Camlar kırılmaya ve yere düşmeye başladı.Herkes şaşırıyordu ,bir anda dayanılmaz bir ses duymaya başladılar ama hepsi kafalarının içinde duyuyorlardı .Sinirden gözlerin dönmüştü ,tüm adamlar yere düşmeye ve silahlarını bırakmaya başladı.Hemen Morgan'ın yanına gittin .Kolundan tuttun ve tam giderken yanındaki adam onu tutmaya başladı.Onu tek bir hareketinle duvara fırlattın.Bunların nasıp olduğunu anlayamıyordun.Ama şuan tek önemli olan Morgan'ı ve kendini buradan çıkartmaktı.Kapıdan çıktığınız anda Tony'i size doğru koşarken buldunuz.Sonra her şey bitti adamlar kendilerine gelmeye başladı.Ama kendini çok yorgun hissediyordun.Tam bayılırken kendini sert bir zemine hazırlarken düşüşün yavaşlamıştı.Gözlerin kapanırken gördüğün yüz ise Peter'ındı.