SMUT VAR!!!!!! Başladığı yeri işaretledimmmm ona göre !!!!!!!
Adının anons edilmesiyle birlikte hızlı bir şekilde acile indin.Başarılı bir beyin cerrahıydın.Acile indiğinde ortalığın karıştığını gördün.Asistanların sana gerekli bilgiyi verdi.
-37 yaşında erkek.Motorsiklet kazası.Kaskı takılıymış ama kafadan darbe almış....(başka bilmiyorum doktor terimi alahdıaşal)
Elindeki ışıkla göz bebeklerini kontrol ettin.Acilen Ameliyata alınmasını söyledin.3 saat süren ameliyatın ardından hasta hayati tehlikesini atlatmıştı.Bulduğun boşlukta odana gidip dinlendin.O gece başka ağır vaka gelmemişti.Sabah ise görevlendirdiğin asistanın hastanın uyandığını söyledi.Kontrol için asistanın ile birlikte hastanın odasına gittiniz.
-Geçmiş olsun Bay Cavill.Ağır bir kaza geçirdiniz ama şuan daha iyisiniz.Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
—Başım çok ağrıyor.Ama yine de iyiyim.Zaten senin gibi güzel bir kadının elinin değdiği şeyin kötü olma ihtimali yok.
Asistanının gülmesine karşılık ona ters bir bakış attın ve hemen toparlandı.
-İyi görünüyorsunuz.Hemşireler sizi tomografiye götürecek.Ben daha sonra tekrar yanınıza uğrarım.Tekrardan geçmiş olsun.
—Özletme kendini doktor.Göz devirip asistanınla beraber kapıdan çıktınız.Yılışık hastalar...en nefret ettiğin tipti.Ama bu adamın yaptığı hoşuna gitmişti.
Günler geçmişti Henry ile daha iyi tanışmıştınız.Nöbet günlerini hasta çıkmadığı taktirde onun odasında geçirirdin.Birbirinize kendi hayatlarınızdan bahsettiniz.Kaza geçirdiği gün deli gibi aşık olduğu kadın tarafından aldatıldığını öğrenmiş bunun siniriyle de hızlı sürmeye başlamış.Ama karşısına çıkan arabayı görünce kendini durduramamış.Zaten davacıda olmadı.Karşı tarafta hafif yaralarla atlatmıştı.Her şeyin eski kız arkadaşının yüzünden olduğunu asıl dava açılmasının gereken o olduğunu söyleyip espri dahi yapmıştı.Sen de ona kendininde hiçbir zaman gerçek aşkla tanışmadığını anlattın.O da sana "Tanıştın güzelim sadece henüz farkında değilsin." deyip takılmıştı.Bulduğu her boşlukta sana yürüyordu zaten.Ama çok sık yaptığı için artık onu ciddiye alamıyordun.Ve artık hastaneden çıkma vakti gelmişti. Ona sarılıp daha dikkatli olmasını söyledin.
Henry: Tekrar görüşeceğiz y/n.Benden kurtulduğunu sanma.Sadece bu sefer hastane odasında değil.