-Sıra sen de Y/N.Doğruluk mu cesaret mi?
Biraz düşündün ve oyunun heyecanını kaybetmemesi için cesareti seçtin.
-Louis'i ara ve onu buluşmaya çağır.Eğer gelirse de ona aşık olduğunu söyle.
Y/N:Saçmalama istersen Lexi.Çocuğu bu saatte neden rahatsız edelim.
Miley:Ona aşkını itiraf etmeni problem etmiyorsun yani. Diyip gülmeye başladılar.Kızarmaya başlıyordun.Gülerek böyle bir şey olmadığını söylüyordun.Ama oyunbozanlık yapmamanı söyleyip seni buna zorluyorlardı en sonunda dayanamadın ve telefonunu eline alıp Louis'i buldun.
Blair:Hoparlöre al.dediğini yapıp hoparlöre aldın.Açmaması için dua ediyordun.Uzun bir çalıştan sonra tam kapatacakken telefondan uykulu ses tonuyla isminin söylendiğini duydun.
Louis:Y/N?
Y/N:Iıı Louis.Selam.Bu saatte rahatsız ediyorum ama s-seninle konuşmam gereken bir konu var.Buluşabilir miyiz?
Louis:Acil bir şey mi var Y/N? İyi misin?
Y/N: iyiyim sadece sana söyleyeceklerim var.
Kızlar kıkırdamaya başladı onlara sus işareti yaptın.
Louis:Peki geliyorum nerede buluşalım?
Kasabanın en bilindik burgercısının önünde buluşmayı istediğini söyledin.Bu saatte orada çok kişi olmazdı.Kızlarla hemen bir arabaya doluşup sözleştiğiniz yere gittiniz.Biraz uzakta arabadan indin ve kızlara sessiz olmalarını sizi görmesin diye uyarıda bulundun.Oraya vardığınızda Louis çoktan gelmiş arabanın önünde telefonla uğraşıyordu.Seni görünce telefonu cebine koydu.Miley çoktan kamerayı açıp sizi çekmeye başlamıştı.
Y/N:Hey
Louis:hey.Bu saatte aradığına göre önemli bir şey olmalı.İyisin değil mi?
Y/N:Evet,evet iyiyim.Sadece ıı...
L:evet?
Y/N:Senden hoşlanıyorum. Bir anda söylemiştin.hemen kafanı yere eğdin.Louis şaşırmıştı.Böyle bir şey beklemiyordu.Evden çıkarken aklına binbir türlü şey getirmişti.Ama bunu asla.Onun kendinden hoşlanma ihtimalini düşünmüyordu.Çünkü Louis platonik aşık olmaya alışmıştı.Uzun süren sessizliğin üzerine kafanı kaldırıp Louis'e baktın.Bir şey demediğine göre hemen toparlaman gerektiğini düşündün.
Y/N:Heyy şaka yaptım bu sadece bir oyu-
Louis:Ben de senden hoşlanıyor- dur bir dk.oyun mu?İkinizde duyduklarınız karşında şoka uğramıştınız.Louis de senden mi hoşlanıyordu. Y/N şaka mı yaptı?
Y/N: Sen benden mi hoşlanıyorsun?
Louis:Beni sırf bir oyun uğruna mı bu saatte buraya çağırdın Y/N?Y/N:Ben özür dilerim.
Louis:Ben ben sadece ...
Y/N:Söyleme amacım ne kadar oyun olsa da söylediklerimde ciddiydim Louis.Senden gerçekten hoşlanıyorum.
Louis hala şaka mı yapıyor yoksa ciddi mi anlamakta zorlanıyordu.Ama Y/N ciddiydi.Hem de hiç olmadığı kadar.Hem ondan hoşlanmasa kızlar oyun oynarken neden diğer erkek arkadaşlarının ismini değilde onun ismini söylemiş olsun?
Y/N:Bir şey söylemeyecek misin?
Louis:Kendimi rüyada mıyım diye sorguluyorum.Bu gerçek mi Y/N?
Y/N:Hem de hiç olmadığı kadar gerçek.Eğer benden hoşlanmıyorsan bunu anları- lafını bölen sıcak dudaklar olmuştu.Bir anda şaşkınlıktan karşılık vermesen de kendine gelince sen de öpüşüne karşılık verdin.İçinde kelebekler tepişiyordu arabada da kızlar.Öpüşmenizi bölense kızların sevinirken kornaya yanlışlıkla basması oldu.Bir anda ayrılıp sesin geldiği yere baktınız.Sonra da birbirinize bakıp güldünüz.Eve gittiğinde ise her şeye sırıtıyordun.Pijama gecesinde oynadığın
bir oyunun seni hayatının aşkına ulaştıracağını nereden bilebilirdin....Gifler foto şeklindeyse böyle işin... bu aralar ünü artan Louis'e yazmayalım da kime yazalım ahskahsks
Yorumlara isteğinizi yazın hemen yazayım aklımda kurgu var da kişiyi bulamıyorum:((((