Barbara,Cole,Dylan ve sen Jimmy Fallon'a katılıyorsunuz.Sen ve Barbara yıllardır en yakın arkadaşsınız.Hatta Dylan ve Barbara senin sayende tanıştı.Dylan ile bir filmde partnerdiniz Barbara da seni ziyarete gele gele Dylan'dan hoşlanmıştı sen de onların birbirine çok yakıştıklarını gördüğün için onlara bir randevu ayarlamıştın.Artık ilişkilerindeki 3.kişiydin ve bundan mutluydun.Ama her ikisi de senin bir sevgiliye ihtiyacının olduğunun farkındaydı.Sense yalnızlığından mutlu değildin ama onlara mutluymuş gibi yapıyordun.
Jimmy sizi davet etti ve koltuklara oturdunuz.Sen ve Cole arkadaki koltuklarda Barbara ve Dylan ise ön koltuğunuzda oturmuştu.
👱🏻♀️ 👦🏻
👩🏻 👱🏻♂️
Jimmy:Hepiniz hoş geldiniz. Dedi gülümseyerek.Ona karşılık verdiniz.
Jimmy:Öncelikle Dylan ve Barbara ilişkiniz harika gidiyor.Tebrik ederim.
Barbara ve Dylan gülerek teşekkür ettiler.Siz de onlara gülümseyerek baktınız.
Jimmy:Ve Y/N da aranızda harika duruyor. Dedi ironik bir şekilde.Seyirciler ve siz buna kahkaha attınız.
Y/N:Öyle duruyorum değil mi? Dedin gülerek.
Jimmy:Peki sizi yalnız bırakması için ona randevu ayarlıyor musunuz?
Barbara: Bu yöntemi çok denedik. Ama pek işe yaradığı söylenemez. dedi Barbara şakayla.
Barbara: Şaka bir yana.O zaten çok anlayışlı.Hatta birçok kez ben ısrar ediyorum gelsin diye.Dylan da ona katıldı. Jimmy: Aslında aradığınız randevu burnunuzun dibinde. Dedi Cole'un gözlerine baka baka.Bu duruma hepiniz güldünüz.
Dylan:Planlamadığımızı kim söylemiş? Dedi gülerek.
Seyirciler bu duruma "oo" lamışlardı.
Y/N: Neeee? Dedin sesini incelterek ve gülerek.Cole ise gülüyordu.
Cole: Bana uyar. Dedi sana gülümseyerek.Jimmy:Vay canına.Sanırım double date'lere başlayacaksınız.
Konuyu kapatmak adına gülüyordun. Herkes senin bir şey demeni bekliyordu.
Y/N: Kim bilir? Dedin elinle yüzünü kapatarak.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorummmmm bebeklerim.Keşke okul olmasa da size her gün yeni bölümler atabilsemmmmm ve tabiki aklıma kurgu gelse kahdjahdhsja sizleri seviyorummm