PART 2
Parti harika gözüküyordu.Scott'ın evine ilk kez geliyordun.Üçünüz beraber içeri ilerlerken Scott seni görmüş ve yanına gelmişti.
Scott:Hoşgeldiniz.
Hepiniz:Hoşbulduk.
Scott:İçecekler şu tarafta.Y/N hadi sana bahçeyi göstereyim. Deyip elini geçmen için uzattı.Arkadaşlarına bir sorun olur mu diye baktın.Marcus Scott'a kitlenmişti.Dove ise gülümseyerek gitmeni söylüyordu.Eliyle gösterdiği yerden geçtin.Siz giderken Addison'da Marcus'ların olduğu tarafa doğru gidiyordu.Kafanı çevirip baktığında da Marcus'un yanına gittiğini gördün.Addison:Marcus! Gelmişsin.Çok sevindim.
Marcus:Aslında gidiyorum. Diye arkasını dönmüştü.Dove ve Addison aniden onu tutup
-Hey! Nereye? Sıkıldığını söyleyip gitmek istediğini söyledi ama Dove onu tuttu.Addison'da onu bir şeyler içmek için götürdü.Dove ise birkaç arkadaşını görüp onların yanına gitti.Scott:Demek Roma'da keman eğitimi gördün?
Y/N:Evet,kısa bir süre.
Scott:Annemin de bir kemanı var.Birkaç yıl önce Paris'ten almıştı.
Gülümseyerek onu dinliyordun.Scott konuşurken bir an etrafa göz attın.Marcus ve Addison'u gördün.Gülüyorlardı.Gözlerin onlara takıldı.Scott bunu fark etmiş olmalı ki sana seslendi.
Scott:Y/N! Sesle beraber ona döndün.O da merak edip senin baktığın tarafa baktı.
Scott:Addison ve Marcus mu? Vay canına.
Y/N:Onlar beraber değil.
Scott:Addison hiç öyle davranmıyor. Dedi alaycı bir şekilde gülümseyerek içeceğini ağzına götürdü.Sinirli bir şekilde Marcus ve Addison'a bakmaya devam ettin.
Scott:Her neyse.Sana annemin kemanını göstermemi ister misin?
Daha fazla bu manzaraya bakamadın ve kabul ettin.Marcus'u seviyordun ama arkadaş olarak yani öyle sanıyordun.Onun başka kızlarla bu kadar yakın olması seni rahatsız ediyordu.Sebebini bilmiyordun.HENÜZ.Scott belinden tutarak sana yolu gösterdi.Dokunuşu bir an seni ürpertti.Marcus her ne kadar Addison'u dinliyor gibi gözükse de aklı hep sendeydi.
Addison'un ne dediğini duymuyor sizi izliyordu.Scott'a bakıp her güldüğünde kalbine bir şey saplanıyordu.Scott'ı beğendiğini biliyordu zaten okuldaki tüm kızlar ona bayılıyordu.Scott ve Marcus çocukluktan arkadaştı ama lisede ikiside ayrı yollara düşmüştü.Daha sonra da hiç yakın olmadılar.Yolları bir kez daha bu yaz tatilinde kesişmişti.Marcus , Scott'ın babasının inşaatında çalışmıştı.Aslında bu yaz eski günlere dönecek gibiydiler ama ne olduysa Scott ondan tekrar uzaklaşmıştı.
Scott'ın seni yukarıya götürdüğünü görünce sinirlenmişti.
Marcus:Addison!
Addison konuşurken bir anda Marcus'un onu kesmesi Addison'u korkutmuştu.
Addison:Evet?
Marcus:Yukarıya çıkalım mı? Addison rahatlamıştı.
Addison:Tabii.
Marcus onu belinden iteleyip yukarıya götürmüştü.Tek amacı seni ve Scott'ı takip etmekti ama Addison farklı anlamıştı.Annesinin çalışma odasına gelince bir an tereddüt ettin.Seni kapıda görünce
Scott:Gelsene. Gülümsedin ve içeri girdin.
Y/N:Burası harikaymış.Annen çok zevkli biriymiş.
Scott:Öyledir. Dedi ve kemanı çıkarttı.Sana uzattı.
Scott:Hadi bir şeyler çal. Emin misin der gibi baktın.Kafasını salladı.Elinden alıp çalmaya başladın.
O sırada Marcus yukarıda seni arıyordu.Addison ise bu durumdan rahatsız olmuştu.
Addison:Marcus burası boş işte.Geçelim.
Ama Marcus onu duymadı ve odalara bakmaya devam etti.Daha sonra bir odadan keman sesi duydu.Ve senin olacağını düşündü.Bu kadar harika çalan başka birisini tanımıyordu.Marcus sesin geldiği tarafa doğru ilerledi.Addison ise ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.
Addison:Marcus ? Burada ne yapıyoruz? Marcus ona cevap vermiyordu sadece sesi dinliyordu.Addison daha fazla dayanamadı.
Addison:Ben gidiyorum. Marcus yine umursamadı.Addison sinirlendi ve hızlıca arkasına dönüp gitti.Scott sen çalarken ne kadar güzel olduğunu düşünüyordu.Çalmayı bitirdiğinde ise gözlerini yavaşça Scott'a çevirdin.Beğenip beğenmediğini anlamak için.
Sen çalmayı bitirdiğinde Marcus da gerçek hayata dönmüştü.Bir kez daha sana düşmüştü.
Scott:Bu harikaydı.Diyerek oturduğu yerden kalkıp sana yaklaştı.
Y/N:Gerçekten mi?
Scott başını salladı.Ve önüne düşen saçını kulağının arkasına itti.Yavaşça sana yaklaşmaya başladı.Senin geri çekilmediğini görünce cesaretlenmişti.Marcus bu sessizliğin anlamını biliyordu.Bir şeyler yapmalıydı.Aklına ilk gelense kapıyı tekmelemek oldu.
Marcus:Siktir. Deyip eli ayağına dolandı ve hemen oradan uzaklaştı.
Sesle beraber Scott'tan uzaklaştın.
Scott:Bu da ne? Deyip kapıyı açtı.Etrafa bakındı ama kimseyi göremedi.Kapıyı tekrar örttü.
Y/N:Kimmiş?
Scott:Hiç kimse yok.
Y/N:Artık gitsem iyi olur. Utanmıştın.
Scott:Nasıl istersen. Beraber aşağı inmiştiniz.Dove ve Marcus bir köşede duruyorlardı.Scott ile vedalaşıp beraber çıktınız.Evin önüne geldiğinde Marcus'a döndün.Yol boyunca ağzını açmamıştı.
Y/N:Sen iyi misin Marcus?
Marcus:Scott ile çıkıyor musunuz? Bu soru karşısında afallamıştın.
Y/N:O da nereden çıktı?
Marcus:Sizi gördüm.Baya yakın gözüküyordunuz. Scott'ın ne kadar berbat biri olduğunu biliyorsun.Diğer kızlar gibi seni de bırakacak.Söylediklerinde bir şey yoktu ama söyleyiş tarzı seni rahatsız etmişti.Sinirlendin.
Y/N:Ne oluyor Marcus? Hem sen Addison'dan kafanı kaldırıp beni gördün mü ki?
Marcus da bu söylediğini beklemiyordu.
Marcus:Addison mu?
Y/N:Evet Addison.Ondan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun ama ben yine de senin hayatına karışmıyorum. Seninde bana karışmaya hakkın yok.Hem beni de diğer kızlar gibi gördüğün için teşekkür ederim.Gözündeki yerimi gördüm. Sinirlenip kapıyı çarpıp arabadan çıktın.Marcus arkandan seslense de onu umursamadın.Hemen kapıyı açıp içeri girdin.Çok sinirliydin aynı zamanda üzgün.Marcus da aynı şekilde.Biraz ileri gitmişti.Oysa kastetmek istediği tek şey Scott'ın seni üzebilecek biri olduğuydu.
Yatağa girdiğinde günün yorgunluğunu daha çok hissetmiştin.Telefonuna gelen mesaj sesiyle irkildin.
Bilinmeyen Numara
****
Selam.Uyudun mu?
-Scott~Selam.Hayır henüz uyumadım xx
-Bu gece çok güzeldi.Kemanın sesi hala kulağımda. Xx
~Beğenmene sevindim🙈🐣
-Yarın sabah seni almamı ister misin?
~Zahmet olmasın.😅
-Olacak tek şey zevk 🤪
-Ee alayım mı?
~Peki.Teşekkür ederim😬🤗
-O zaman yarın görüşürüz.İyi geceler😴
~İyi geceler xx😘
"Siktir yanlış oldu.Tanrımm şuan çok utanıyorum."Telefonu ters çevirip yüzünü yastığa gömdün.Gelen mesaja bakmaya korkuyordun.-😅😘
Daha fazla bir şey yazamadın ve kendine söverek uykuya daldın.