Evet Elite part 2 geldi.Bu hikayeyi yazmak beni yoruyor ama bir başlayınca durmak istemiyorum ajhdkahdjs bakalım Marina nasıl ölecek 🤨🤨🤨🤨ÇOK UZN OLDUĞU İÇİN SORRY ;((
Şoför seni evin önüne getirdiğinde etrafı inceledin.
"Burası pek güvenilir bir yere benzemiyor Bayan Y/L/N.İsterseniz sizi burada bekleyebilirim."
"Saçmalama." Deyip gülümsedin. "Seni aradığımda gelirsin.Sorun yok."
Arabadan indin ve karşındaki binayı incelemeye başladın.Kafanı yukarıya kaldırdığında Samuel'in seni izlediğini gördün.Binanın içine girdin ve yukarı çıktın.
"Hoşgeldin."diyerek gülümsedi Samuel.Ona karşılık verdin ve içeri girdin.Eve göz attın.
"Şöyle oturabilirsin." dedi karşıdaki koltuğu göstererek."Bunu da karşıya attık mı işlem tamam." dedin ve sonuca ulaştığın için sevindin. "Sen çözerken aşırı basit ama yalnız kalınca yapamıyorum." diye yakındı Samuel.
"O zaman ben de seni yalnız bırakmam." dedin ve göz kırptın.Sana gülümsedi.Gözlerin dudaklarına kaydı ona doğru yaklaşmaya başladın.Dudaklarınız buluştu.Onu koltuğa doğru ittirdin üstüne çıkmak için.Aşağı doğru inerken bir anda Samuel seni durdurdu.
"Y/N?"
"Sorun ne?"
"Bunu yapmak yanlış geliyor."
Histerik bir şekilde güldün."Ne?"
Samuel boynunu kaşıdı ve "Ben Marina'dan hoşlanıyorum." dedi fısıldayarak.
Ona nefretle baktın ve üstünden kalktın.Eşyalarını topladın Samuel sana açıklama yapmaya çalışıyordu.
"Y/N üzgünüm sadece konuşalım." Ama onu umursamıyordun.Kapıdan çıkarken ona son kez baktın.
"İkinizin de canı cehenneme."Binadan çıkarken biriyle çarpıştın.
"Hop,sakin."