Isaac ile yıl sonunda ayrılmışsınızdır.Tüm yaz hiç görüşmemişsinizdir.Okulun ilk günü çok heyecanlanmışsındır belki de bir yolunu bulup sana geri döner diye umutlanmıştın.Ama o sensizliği hiç umursamıyordu.Bu sırada seninle ilgilenen alt sınıflardan bir çocuk vardı.Önce Isaac'e olan umudundan dolayı ona yüz vermemiştin ama o seni hiç umursamadığı için sen de Liam ile randevulaştın.Daha sonra okulda da birkaç kez görüştünüz.Sen ve Isaac'in arkadaş ortamı farklıydı.Bu yüzden onun hakkında pek bir bilgin yoktu ama o senin hakkındaki bilgileri Lydia'dan öğreniyordu.
Lydia: Y/N'nın Liam'la görüştüğünü duydum.
Isaac her ne kadar bunu umursamaz görünse de duyunca sinirlenmişti.Sizi birkaç kere yan yana görmüştü ama çıktığınızı sanmıyordu.
Isaac:Umrumda değil.Lydia umursadığını biliyordu.
Lydia:Bugünkü maçta onu desteklemeye gelecekmiş.
Isaac kafasını kaldırdı ve Lydia'a baktı.
Isaac:Umrumda.değil. Dedi ve spor çantasını alıp gitti.Maça geldiğinde ponpon kızların gösterileri vardı ve oyuncular daha çıkmamıştı.Sahadaki bankta Liam'ı gördün.Isaac'e göz gezdirdin ve onu orada göremedin.Sen etrafa bakarken Liam da seni gördü ve seslendi. "Y/N?!" Sesin geldiği yöne baktın ve gülümsedin.Yanına gittin.
Liam:Gelmişsin.Y/N:Geleceğimi söylemiştim.
Siz konuşurken Isaac sahaya girdi.Sizi görünce vücuduna bir sıcaklık yayıldı.Sinirlenmişti.Sinirle banka çantasını bıraktı.