Marcus Lopez Arguello'dan ayrılmak:
• Her şeyden bıktın. Bu ilişkiye sahip olmak seni yavaş ve acı verici bir şekilde öldürüyordu, ancak mümkün olan en uzun süre Marcus'la birlikte O olmak istemene rağmen, onun düzensiz doğası ve üzüntüsü seni kaçışı olmayan bir kara deliğe sürüklüyordu.
•Marcus sevimli bir çocuktu, kibar ve iyi kalpliydi, ancak karanlık tarafı vardı. Zihni karanlık bir yerdi ve onu umutlandıran tek şey arkadaşları ve sendin.
•Marcus sana yüksek bir kimlikmişsin gibi baktı,onun ruh halini değiştirebilen ve kötü sesleri ve rüyaları ondan uzak tutan tek kişiydin.Dokunuşun ona uyuşturucu gibiydi ve o buna bayılıyordu.
•Ama sana olan bu bağımlılığına rağmen,Marcus ilişkinize hala o kadar çok zarar veriyordu ki , bir noktada ona olan güvenini kırdı.
•Saçma partilerde gereksiz kızlarla seni aldatması,kavgalarınızda senin o kadar bağırmana ve sinirlenmene rağmen sessiz kalması seni artık tüketiyordu.
•Her şeye rağmen sizinle kaçıp birlikte bir hayat kuracağınıza dair boş vaatleri ,her şeyin iyi olacağına dair sen de umut oluşturuyordu."Benden bu kadar!" Ağzındaki kanı tükürdün.Kaburgandaki kanlar gömleğini lekeliyordu.Acını umursamayarak ayağa kalkmayı başardın.
"Ne?!" Seni yaralı bileğinden tutarken fısıldadı,yerinde kalmanı sağladı. O da oldukça yaralıydı.Bacağındaki derin yara ve kurşun yarası düşmesine sebep oldu. "Bunu yapamazsın,çok yaklaştık."
Bir adım geri çekilerek elinden kurtuldun. "Şu saçmalığı kes artık,tamam mı?!" Marcus'un gözleri büyüdü,korkunç reddedilme hissini iliklerine kadar hissetti. Başını salladın ve derin bir nefes aldın ve devam ettin."Bu boktan ilişkiden çok yoruldum.Birçok kez beni aldatmandan ve bu olmamış gibi davranmandan ve güçlü olmaktan yoruldum! "
"Hayır,hayır,hayır lütfen beni bırakma." Diye acele etti Marcus. Acınacak haldeydi.Sensiz yapamazdı. "Sen sahip olduğum her şeysin bebeğim lütfen beni bırakma!"
"Biz bittik,Marcus." Dedin ve korkunç 'güvenli evden' çıktın.