PART 1
Deadpool,sevgilisi Vanessa öldükten sonra duygusal bir boşluğa düşmüştü.Hatta o kadar boşluktaydı ki X -men'e dahi katılmıştı.Ama işler istediği gibi ilerlememiş ve ilk görevinden çuvallamıştı.Şimdi yanında 14 yaşında bir çocukla buz hapishanesine giriyordu.
Hapishanenin kapısı açıldı ve içeri biri çocuk ikisi polis olmak üzere 4 kişi girdi.Herkes gibi sen de yeni gelenlere baktın.
Buraya birkaç gün önce büyük bir soygun sırasında Avengers tarafından yakalanıp tıkılmıştın.Özel güçlerin ise 4 büyük elementi kontrol etmek ve bunun dünya için tehlikeli olduğunu sandıkları için seni buraya tıkmışlardı.Burada kalmaya meraklı değildin elbette kaçmak için fırsat kolluyordun.Ama kaçış planı için öncelikle burayı öğrenmen gerekiyordu.Şimdiye kadar birçok şey öğrenmiştin.Boynundaki tasmayı çıkarmanın yolunu bile bulmuştun.Yarın gece herkes içeri girdikten sonra kaçmayı planlıyordun.Plan şuan tıkır tıkır işliyordu.Her şey olması gerektiği gibiydi.Ta ki yeni suçluların gelmesine kadar.Görevliler yeni suçluları içeri soktuktan sonra herkes içeri girdi.
Yemek için oturduğun masanın hemen yanında yeni gelenler oturuyordu .İstemeden konuştuklarına kulak astın.
Russel:Senin arkandayım
Wade:Bela mısın oğlum sen?
Russel:Sen hastasın ,seni korumalıyım.
Wade:Gölge etme yeter.
Daha fazla dayanamadın ve konuşmalarına katıldın.
Y/N:Çocuğu dinlesen iyi olur buruşuk kafa.Yardıma ihtiyacın var.
İkiside bir anda sana döndü.Russel gülümsemesiyle sana katılırken Wade sana cevap vermeye hazırlandı.
Wade:Aa bakın burada kim varmış? Bayan Banner.Sizi görmek güzel. Dedi (doktorluk tasladığın için)ve öksürmeye devam etti.
Yüzünü buruşturup tam cevap vermeye hazırlanıyordun ki Kara Tom'un sesi seni böldü.Elini omzuna koyup
Tom: Bunlar seni rahatsız mı ediyor bebeğim?
Önce eline baktın sonra yüzüne.Daha sonra elini ittirip
Y/N:Beni burada rahatsız eden tek şey senin halata benzeyen saçların. Wade bu söylediğine kahkaha attı ve
Wade:Hahahahah güzeldi bayan Banner.
Gözlerini devirdin ve masadan kalktın.Kara Tom ise Wade ve Russel'ın masasına dönüp Russel'in yanağını okşayarak
Tom:Vaay taze balık.Buralarda yeni yüzler görmek ne güzel.
Russel yüzünü hemen geri çekti.
Wade:Birkaç katalog çekimine gitmiştim ama aslında modellik için bir basamaktı.
Tom:Onunla konuşuyorum.
Wade:aa Tanışıyor muyuz? Şey ben bıyığı çıkaramadım da.
Tom:Kara Tom Cosedy.
Wade:Ak Wade Wilson.
Onları uzaktan izliyordun.Wade'in söylediklerine gülmüştün.Daha sonra Russel'in onlara yersiz atarlanmasından sonra kavga başlamıştı.Gözlerini devirip hücrene girdin.Gece herkes hücresine girdikten sonra planlarını gerçekleştirmeye başlamıştın.İlk olarak boynundaki lanet şeyi çıkarmıştın.Güçlerini rahatlıkla kullanabilirdin ve buradan kolayca çıkabilirdin.Ama güçlerinin sınırları biraz fazla olduğu için burayı tek elinle tuz buz edebilirdin bunu istemiyordun.Yoksa gerçek kötüleri de serbest bırakabilirdin.Kendini kötü görmüyordun.Sen sadece kötüleri öldüren,zenginden alıp ihtiyacı olana verendin,ihtiyacı olanda sendin.Bu seni kötü yapmazdı.Sessiz bir şekilde ,çıkmak istiyordun her ne kadar bu mümkün olmasa da çünkü buradaki polislere çok sinirliydin onları öldürmeden çıkmayacağına hem kendine hem de onlara söz vermiştin.Tam hücrenin kapısını açmak için elindeki sivri şeyi kilide sokmuştun ki kırmızı ışıklar yanmaya başlamıştı.
Y/N:Siktir.Henüz bir şey yapmadım bile.
Ama birçok kişinin hücresinin kilidi açılmıştı.Bunu fırsat bulup merdivenlerden indin ki hemen önündeki duvarın yıkılmasıyla içeri giren kış askeri kollu adam içeri girdi.