Pov: Kacper
Dzisiaj miałem urodziny, cieszyłem się z tego powodu bo będę mógł spotkać się z moimi psiapsi.
Umówiliśmy się na godzinę 14:30
Nie wiedziałem gdzie pójdziemy bo miała to być dla mnie niespodzianka.
Było już około 13 i zadzwonił do mnie telefon, odebrałem i poznałem znajomy głos Oli.
A zapomiałem wam powiedzieć Ola i Vanessa to moje najlepsze przyjaciółki.(~Tak chodzi o Van i Olę XD)
Kontynuując Ola powiedziała żebym wziął gacie do kąpieli,zrobiłem tak jak powiedziała i przy okazji umyłem włosy.
Jak wysuszyłem je zobaczyłem, że jest już 14:27 .
Kurwa pomyślałem i pobiegłem do pokoju wziąłem jakąś bluzkę i spodnie i pobiegłem do auta zaparkowanego pod mają kamienicą.
Przywitałem się z dziewczynami i wsiadłem do auta .
A właśnie znowu zapomniałem wam czegoś powiedzieć heh.
Mam 16 lat i jestem gejem.🥺
Przyjaźnie się z dziewczynami od podstawówki
( tylko one są o 3 lata starsze) i tylko one wiedzą o tym, że jestem homo.
Gdy trochę tu rozmyślałem i nagle poczułem, że coś wali mnie w głowę. Okazało się, że to wkurwiona Van bo jej nie słuchałem jak do mnie mówiła.
Nie moja wina okej?!- Kacper wysiadamy- powiedziała Ola
Przyjechaliśmy na basen. Dziewczyny tylko się zaśmiały jak zobaczyły moją minę.
Wiedziały, że nie umiem pływać więc się na nie sfochofałem (Wtf co to za słowo XDD) Wysiadłem z auta i zacząłem kierować się w stronę tego obrzydliwego budynku.
- Kacper spokojnie nie utoniesz- Powiedziała śmiejąc się przy tym Van.Time skip około 15min
Po przebraniu się w struj do pływania wyszedłem z przebieralni Ola i Van już na mnie czekały 3min
( ejj łejt Kacper co one robiły w męskiej przebieralni?! Dobra kij z tym)
Kierowaliśmy się w stronę wody lecz naglę usłyszałem od dziewczyn
- ej Kacpi zobacz ten przystojny ratownik się na ciebie patrzy😏
Zarumieniłem się i też na niego spojrzałem.
|
|
|
|
304 słów
CZYTASZ
Może tak... a może nie... // KxP
Teen FictionZawieszone! Usunęła bym to, ale ma dużo wyświetleń XD