Dlaczego?!

184 12 6
                                    

Nie miałem pojęcie gdzie Piotrek mógł być. Gdzie w Łodzi jest najlepsze miejsce do zabicia się? O nie! Wiem! Pałac budowy! Nie nie nie nie

Z prędkością światła wybiegłem z domu i skierowałem się na dany plac. Nie myliłem się stał on tam. Mój Piotrek chcący skoczyć.

( Jakby ktoś sobie tego nie wyobraził to łapcie zdj )

Pobiegłem ile sił w nogach na piętro na którym stał mój ukochany

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pobiegłem ile sił w nogach na piętro na którym stał mój ukochany.

K- Kurwa kocham cię nie rób sobie nic!
P- Nie prawda! Jestem przeszkodom dla ciebie i Przemka. Przepraszam
K- Kurwa ty jesteś Przemek! To ciebie kocham! Od pierwszego spotkania. Od tego jak śmiałeś się , że ja i dziewczyny siedzimy w brodziku. Kocham cię kocham cię kurwa!
P-Z jeden strony chcę ci wierzyć a z drugiej nie. Obaj wiemy, że jesteś dobrym kłamcą!

Moje serce biło jak oszalałe. Co jeżeli on skoczy? Kurwa boję się o niego! Boję!

K- Wiem ale wiem też, że cię kocham
P- Ja ciebie też i dziękuję za wszystko ale na mnie już pora Hasta Lawista Manaiana

K- H w języku hiszpańskim jest nieme!!
Po chwili posłał mi ostatni uśmiech i skoczył. Tak kurwa tak o se skoczył. Tak o jak Kamil Stoch. Kurwa mać.

Zbiegłem na dół w tempie 100999km na godzinę.
Zobaczyłem go całego we krwi na trawie. Szybko zadzwoniłem na pogotowie i patrzałem w jego krew.

Po chwili pogotowie było na miejscu.

W- Pan Wojtek który był lekarzem pozdro

K- Panie Wojtku mogę jechać z wami?
W- A kim pan jest dla Pana Piotra?
K- ym no tenteges chłopakiem
W- Jebać was geje! Ja zostawiam was na pastwę losu i nawet nie zabieram Pana Piotra do szpitala. Chłop jest gejem pewnie dla tego skoczył. Nie dziwię mu się Chłopak Dziewczna rodzina tak mówili wszyscy wszędzie!

Co kurwa!?

Zajebałem mu prawym sierpowym i zadzwoniłem drugi raz na pogotowie.
Po około 10 minutach lekarze wzięli Piotrka na noszę.
A tego Wojtka strojka wzięli do domu. Ah czemu ja nie umiem zabić człowieka? Sadge.

Tym razem powiedziałem lekarzą, że jestem bratem. Zgodzili się abym jechał do szpitala z nim.

Patrzyłem na jego blade ciało pełne krwi. To wszystko przeze mnie! Kurwa czemu powiedziałem o jakimś Przemku pieprzonym popieprzonym pieprzem.

Teraz przez moją głupotę chłopak dla którego żyje leży prawie martwy na noszach.

Time skip w szpitalu tutututtutu

L- lekarz

L- Panie Kacpsze pański brat żyje lecz jest w śpiączce. Może pan wejść go odwiedzić. Leży w sali 69
K- Dziękuję bardzo

Usiadłem na taborecie obok łóżka Piotrka i powiedziałem

- Bądź przy mnie bądź kochaj bądź przy mnie bądź. Nie odchodź już myślami byle gdzie. Obecny przy mnie bądź proszę cię-

Po chwili usłyszałem głośne dźwięki wydobywające się z urządzeń do których był przypięty Piotrek.
Lekarze kazali mi wyjść z sali. Tak też zrobiłem.

Postanowiłem zadzwonić do mamy

Rozmowa z: Mamka🤓

K- Część mamo
M- Część skarbie. Wszystko okej?
K- Nie nic nie jest okej. Przyjedź do szpitala na ulicy Noach Beck14 proszę!
M- Będę za 19 minut. Do zobaczenia skarbie!

Time skip aż pani Iza se tak o przyszła

M- Synku już jestem co się stało? Dlaczego płaczesz?
K- Ponieważ moje życie nie mam sensu! Jedyną osobą dla której żyłem leży w sali 69
M- 😏
K- Mamo kurwa!
M- Dobra już dobra. Kochanie zgaduje, że chodzi ci teraz o Piotrka hah. Wyjdzie z tego trzeba tylko w to uwierzyć.
K- okej....

Może tak... a może nie... // KxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz