głodna się zrobiłam pisząc to ):

212 16 2
                                    

Ale ze mnie pranksterka niczym Marcin Dubaj hłehłe. Oczywiście jeszcze nie kończę książki lolzzz. Sorry za tego pranka ale musiałam. Zapraszam do czytania ❤️❤️

Pov: Kacper
Jestem już z Piotrek tydzień. Od tamtego czasu widzieliśmy się zaledwie 3 razy. Szkoda bo myślałem, że jak będziemy parą to będziemy więcej czasu ze sobą spędzać.

Mam w planach odwiedzić dzisiaj Olę i Vanessę. Przez ostatni czas bardzo zaniedbałem naszą przyjaźń. Szkoda bo były moimi psiapsiułami.

Czat Idioci 💗👈🏻
K- Hej dziewczyny. Ostatnio zaniedbałem naszą przyjaźń. Przepraszam was bardzo za to. Co wy na to, żebyście przyszły dzisiaj do mnie?
O- Ah dzięki za przeprosiny. Będziemy za godzinę.
K- Dzięki kckckc

Time skip

Po godzinie usłyszałem nawałnice w drzwi. Szybko pobiegłem otworzyć i zobaczyłem w nich moje najlepsze przyjaciółki.

O, V- Siema młody
K- Siema stare
V- A masz coś do jedzenia? Miałyśmy iść do maczka zanim napisałeś. I teraz głodne jesteśmy.
O- Może nam coś ugotuje HAHAHA
V- Prędzej nas tym jedzeniem zabije ahahah.
K- Ale wy śmieszne no beka w chuj. Zamawiamy pizzę

Po zamówieniu dla mnie pizzy peperoni a dla dziewczyn hawajskiej postanowiliśmy pogadać o życiu. Nie gadaliśmy praktycznie z 2 miesiące. Sporo w naszych życiach się pozmieniało od tego momentu .

K- Girls. Ogólnie to... Mam chłopaka
V- Wow szybko zapomniałeś o Piotrku
O- Skarbie kurwa to nie było na miejscu!
V- Soryy no
K- Ah nie zapomniałem o nim. To on jest moim chłopakiem!
O- Omg gratuluję. Od zawsze was shipowałam
V- Soryy za mnie. Graty młody.
K- dzięki! (:

*Din dong*
K- O pizunie przyszły

_______
Top- typ od pizzy

K- Dzień dobry.
Top- Dzień dobry. Łącznie 72zł
*Podaje pieniądze*
Top- Dziękuję za zakup w naszej pizzerii mam nadzieję, że posmakuje pizza.
K- Ym? Dziękuję?

_______.

Ta rozmowa była bardzo dziwna. Mam dziwne wrażenie, że gdzieś widziałem już tą twarz ale nie mam bladego pojęcia gdzie.

K- Macie pizzę girls.
O- Danke
K- A co wy na to żeby zrobić maraton st?
O- Jestem za
V- Okss

Włączyłem serial i zaczęliśmy go oglądać. Przy okazji jedząc pizzę oczywiście.

Może tak... a może nie... // KxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz