Hm dać mu drugą szansę czy z nim zerwać? Kocham go, ale boli mnie to, że mnie okłamał. A może miał jakiś powód, żeby mnie okłamać?
Z mojego zastanowienia wyrwał mnie głos sms od nieznanego numeru
100200300- Cześć! Jak możesz już wiedzieć Piotrek jest mój! On cię nie kocha, nigdy nie kochał.
Nic nie odpisałem. Czy ten tajemniczy numer ma racje?
Kacper do grupy idioci 💗👈🏼
K- Dziewczynyyyy możecie do mnie jutro przyjechać? Muszę wystalkować pewną osobę.
O- Ok będziemy papa
Na szczęście ma je. Gdyby nie Ola i Van nie wiem co bym ze sobą zrobił.
TIME SKIP NASTĘPNY DZIEŃ
Wstałem o 7:05. A to dla tego, że obudził mnie pieprzony budzik, meh zapomniałem, że mam lekcje. Ubrałem się, umyłem zęby i uczesałem włosy.
M- Cześć synku
K- Hej
M- Szybko się zbieraj bo na pieszo pójdziesz.
K- MHM już idę
Mama zeszła na dół mojej kamienicy, a ja wziąłem jeszcze telefon i ładowarkę.
W AUCIE
M- Po co ci ładowarka do szkoły?
K- Nie ważne.
Jak to mówiłem zadzwonił do mnie telefon. To był Kurwa Piotrek. Nie odebrałem, od wczoraj nie chcę z nim gadać. Nie no co ja mówię bardzo chcę z nim gadać, ale boje się, że mnie znowu okłamie.
M- Nie odbierzesz? Piotrek do ciebie dzwoni.
K- Nie! I co cię tak nagle zaczęło obchodzić moje życie?! Nie mam już 4lat! Mogę sam decydować od kogo mam odbierać a od kogo nie!
M- Nie pyskuj!
K- Gdzie ja pyskuje?!
M- Dobra koniec tego! Oddaj mi telefon masz karę na tydzień.
K- Ogar się dziwko nie dam.
O kurwa czy ja powiedziałem do mojej mamy dziwko? Oj mam przesrane.
M- Oddaj ten telefon! Na nic nie zasługujesz! Widzisz jak traktujesz Piotrka? Albo Olę i Vanessę. Piszesz do dziewczyn tylko jak czegoś potrzebujesz. Zasługują na lepszego przyjaciela od ciebie.
Zabolało mnie to. Bardzo zabolało. Na szczęście byliśmy już po moją szkołą. Wysiadłem bez pożegnania się. Spytam Oli czy może mnie przenocować. Wow serio tylko gadam z dziewczynami jak coś chcę. Wszedłem do budynku szkoły i zacząłem kierować się w stronę sali lekcyjnej. Na moje nie szczęście moja pierwsza lekcja to matma. Mam dzisiaj na niej kartkówkę a nic nie umiem. Pod klasą zauważyłem moje przyjaciółki.
K- Hej girls. Co wy tu robicie?
O- Wysłałeś nam dziwną wiadomość, że chcesz się spotkać i nas przeprosić. Szczerze nie wiemy za co ale okej. Stwierdziłyśmy, że poczekamy na ciebie pod twoją klasą.
Co jest przecież ja nic nie pisałem. Chyba, że. Kurwa mama przegląda mój telefon.
Pov- Mama Kacperka
Gdy Kacper wszedł do szkoły postanowiłam napisać do Oli, Vanessy i do Piotrka.
Co to jest grupa idioci 💗👈🏼? Jak się na tym piszę?
O już widzę tu się klika takie coś a potem takie coś.
K- Cześć dziewczyny. Chcę was serdecznie przeprosić za mnie i za moje czyny. Z uszanowaniem Kacper Porębski.
Chyba trochę za serdecznie na Kacpra, ale trudno. Teraz trzeba jeszcze napisać do Piotrka.
K- Cześć Piotrku. Chcę cię bardzo przeprosić za moje czyny względem ciebie. Z uszanowaniem Kacper Porębski.
P- XDDDDDD?
HM co to znaczy to "XDDDDDD" Może to jakiś znak diabła? A może ten Piotrek jest szatanem?
Spytam się go
K- Jakbym mógł wiedzieć to co oznacza ta pisownia "
XDDDDDD". Jestem ciekawy. Z uszanowaniem Kacper Porębski.
CZYTASZ
Może tak... a może nie... // KxP
Teen FictionZawieszone! Usunęła bym to, ale ma dużo wyświetleń XD