Pov: Kacper
Jak szliśmy do sali gdzie będzie nasz seans spytałem Piotrka na jaki film idziemy.
Powiedział, że to tajemnica i lekko się zarumienił.
Jak weszliśmy do sali akturat skończyły się reklamy. Usiedliśmy na naszych miejscach i zaczęliśmy oglądać film.
Okazało się, że przyszliśmy kuźwa na horror. Nienawidzę tego typa za to.
Gdy był mega straszny moment przytuliłem blondyna a on oddał mi uścisk.
Time skip po filmie
Pov: Piotrek
Naprawdę mega zrobiło mi się dobrze jak ten słodziak przytulił mnie.
Ale dobra spytam go o adres i zawiozę go do domu.
- Kacpi gdzie dokładnie mieszkasz?- spytałem z lekkim uśmiechem.
- Na ulicy Groszkowej 39 ( XDD pozdro jak takie coś istnieje)
Time skip pod domem Kacpra
- Już jesteśmy miło było z tobą spędzić trochę czasu- Powiedziałem patrząc na Kacpra.
- A chciałbyś do mnie przyjść?- spytał mnie brązowooki.
- Przepraszam ale umówiłem się z przyjacielem- Powiedziałem bo niestety to prawda.
- No dobra );- Powiedział robiąc przy tym smutną minę.
Pov: Kacper
Tsa wiem nie mam u niego ani 1% szans🥺🔫.
Chcę się z nim przyjaźnić ale raczej nie uda mi się ukryć uczuć do blondaska.
Gdy już wysiadłem z jego auta skierowałem się do swojej kamienicy.
Pov: Piotrek
Jestem okropny, co młody o mnie pomyśli. Nie powinienem mieć z nim chyba kontaktu.
Time skip 2 tygodnie
Pov: Kacper
Nie mam kontaktu z blondynem już 2 tygodnie. Mama wyjechała do Chorwacji.
Zostały mi tylko moje 2 psiapsi. Więc napisze do dziewczyn czy chcą się ze mną spotkać
Kacperos😂🔫 do grupy idioci💗👈🏻
- Hej dziewczyny, spotkanie dziś u mnie o 15:00? Co wy na to?
Olka😷😈 do grupy idioci💗👈🏻
- No spoko ja mam czas @van a ty idziesz?
Vanesa😺🧚 do grupy idioci💗👈🏻
-No spoko tylko mogę się trochę spóźnić bo mój pies ma srake
Kacperos😂🔫 do grupy idioci💗👈🏻
- Okej XDD to ustalone. Do zoba girls❤️
Okej powiem dzisiaj dziewczyną o tym jak dziwnie zachował się Piotrek.
Time skip do 15:00
Ola- O Van- V Kacper- K
K- hej dziewczyny, musze wam się wyżalić
O- Co jest młody?
K- jak wam kiedyś mówiłem byłem z ratownikiem w kinie....
V- no wal chłopie
K-... Jak mnie odwoził spytałem się czy chce do mnie przyjść a on powiedział, że nie po czym jak chciałem do niego napisać miał mnie w dupie.
V- Kurwa zabije typa. Masz jego ig?
K- Nie ale wiem jak ma na imię i na nazwisko. Wpisz Piotrek Charaziński.
V- Dobra mam huja napisze do niego.
K- Van nie rób tego to raczej zły pomysł.
O- Zły pomysł to było na twoje 14 uro wziąć cię na park rozrywki. Teraz jak mamy okazje napisać do huja co zranił naszą księżniczkę to to zrobimy.
Boże kocham je to naj bff🥺❤️
V- Dobra napisałam do niego i widzę, że jest aktywny. ( Ta wiem, że tak nie działa ig ale kij z tym)
Time skip 2h
Oglądaliśmy z dziewczynami film na netflix i naglę usłyszeliśmy powiadomienie z tel Van.
V- O kurwa ten twój ratowniczek mi odpisał.
O- Co napisał mów!
V- oks czytam „ Cześć jak możesz to nie pisz do mnie bo to tylko moja i wyłącznie moja sprawa czy chcę mieć z nim dalej kontakt"
O- Co za szuja!
Łzy napłynęły mi do oczu i chciałem dać temu debilu z liścia ( BTW każdy kto to czyta by chciał LOL)
|
|
|
|
543 słów
CZYTASZ
Może tak... a może nie... // KxP
Fiksi RemajaZawieszone! Usunęła bym to, ale ma dużo wyświetleń XD