2.Bölüm

1.5K 36 8
                                    

Feris Dicle'nin yanına girer.

Feris:dicle iyi misin.

Dicle:iyiyim Feris hanım..... siz Barış'la aramda olanları biliyorsunuz o yüzden beni kovucaksanız.

Feris:evet biliyorum ama seni kovmıycam dicle sen artık menajersin ve nasıl çınar ve jülideye bir şey demediysek sana ve barış'ada bir şey demiycez ama saklamanıza bozuldum. Bunu bir ayrıca konuşucaz sizle. Anlaştık mı.

Dicle:tamam Feris hanım

Feris:yarın işe gelme dinlen ben gerekli açıklamayı yaparım ajanstakilere

Dicle:tamam Feris hanım

Feris:barışında yarın izin günü birlikte geçirirsiniz vaktinizi (gülerek söyler.)

Dicle:yaaa Feris hanım (utanarak.)

Feris:tamam tamam utanma çıkıyorum ben.

Dicle:tamam.

Feris odadan gülerek çıkar. Diğerleri merakla bakar.

Kıraç:ne oldu ne gülüyorsun Feris.

Feris:hiiiç yok bir şey

Aydın ve Meral içeri girer.

Aydın:iyi misin dicle.

Dicle:iyiyim iyiyim hiç bir şeyim yok.

Meral:kız naptın o babana adam ağladı.

Dicle:ağladı mı.

Aydın:valla dicle ne yaptıysan baya etkilemiş kıraç'ı.

Dicle:bir şey yapmadım sadece bu zamana kadar susup söylemediklerimi söyledim.

Meral:iyi yaptın biraz farkına varır en azından.

Aydın:aynen.

Dicle:serumum bitti artık çıksak burdan.

Meral:tamam işlemleri halledip çıkalım.

Meraller dışarı çıkar. Çıkış işlemlerini yapıp hastaneden çıkarlar. Dicleyi eve bırakırlar. Barış dicleye mesaj atar.

Barış:iyi misin birtanem

Dicle:iyiyim korkma meral sağolsun beni odamdan çıkartmıyor. Ayağa bile kaldırmıyor beni.

Barış:oh iyi yapıyor kalkma ayağa zaten dinlen biraz yarın bütün gün birlikteyiz nasılsa.

Dicle:evet yarın bütün gün birlikteyiz.

Barış:uyu dinlen yarın ben sana çok güzel bakıcam.

Dicle:tamam 😊

Barış:iyi geceler birtanem.

Dicle:iyi geceler canım.

Dicle uyur.

Ertesi gün meral işe gider dicle evde oturuyordur. Kapı çalar dicle kapıyı açar.

Dicle:barış hoşgeldin.

Barış:hoşbuldum birtanem hadi gel otur ayakta kalma.

Dicle:barış bir şeyim yok hadi gel içeri geçelim.

Dicle ve barış koltuğa otururlar barış kafasını diclenin omzuna yaslar.

Barış:seni ne kadar özledim.

Dicle:barış dün birlikteydik.

Barış:olsun.

Dicle:film izleyelim mi.

Barış:olur ne izleyelim.

Dicle:bilmem ne izleyelim.

Barış:aşk tesadüfleri sever.

Dicle güler.

Barış:ne gülüyorsun kız bizim aşkımızda bir tesadüf eseri olmadı mı zaten kostüm odasında gördüm ilk seni sonra ferisin asistanı oldun ondan sonra sürekli kesişti yollarımız pr için berenle çıkarken o kadar büyük bir ızdırabın içindeydim ki hiç bir ortak noktamız yok paylaştığımız bir şey yok ama senle paylaştığımız çok şey var dinliyorsun anlıyorsun bazen bir bakışımla anlıyorsun ne olduğunu o yüzden tutuldum sana iyi ki tutuldum emire bazen teşekkür ediyorum.

Dicle:neden

Barış:senin değerini anlamamı sağladığı için onu senin yanında görünce deliriyordum istemiyordum sana bakmasını biliyordum oda seviyordu seni seviyordu dimi.

Dicle:evet seviyordu bunu bana bir çok kez söyledi söylemese bile bir şekilde belli etti.

Barış:keşke onu barda dövseydim feris araya girmeseydi.

Dicle:barış.

Barış:ne dua etsin dövmedim.

Dicle:tamam tamam bir şey demedim

Dicle mısır patlatır barış evin perdelerini kapatır.

Dicle:neden kapattın perdeleri

Barış:bir dengesizin daha günümüzü berbat etmesine izin vermiycem

Dicle kahkaha atmaya başlar.

Barış:gülme.

Dicle daha çok güler.

Barış:gülme dedim.

Dicle:tamam tamam.

Dicle ve barış koltuğa oturur üstlerine battaniye örterler barış dicleye sarılır dicle kafasını barışın göğsüne yaslar. Barış arada bir saçlarına öpücük kondurur. Film biter barış dicleye yaklaşmaya başlar diclede barışa yaklaşır. Dudakları bir birine değer öpüşmeye başlarlar.

 Dudakları bir birine değer öpüşmeye başlarlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu fotoğrafı diclenin evinde hayal edin.

Nefessiz kalıp ayrılırlar alınlarını bir birlerinin alınlarına yaslarlar. Barış gülerek konuşur.

Barış:seni seviyorum dicle.

Dicle:bende seni seviyorum barış.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin