35. Bölüm

889 37 67
                                    

1 haftadır Dicle ve Barış balayının tadını çıkartıyorlardır gitmedikleri yer kalmamıştır bugün son günleridir. Dicle valizleri hazırlıyordur.

Dicle:bir eksik kaldı mı bakar mısın canım.

Barış:yahu bakarım bakarım da sen bir gel bakıyım şöyle.

Barış Dicle'yi kolundan tutup dizine oturtur kafasını boynuna gömer.

Dicle:yahu daha doymadın mı sen.

Barış:sana mı? İmkansız sevgilim insan senin gibi karısı varken doya bilir mi?

Dicle kollarını Barış'ın boynuna dolar ve ensesindeki saçlarla oynamaya başlar. Barış kollarını Dicle'nin beline dolar ve kendisine daha çok çeker.

Dicle:öyle mi?

Barış:öyle tabi sevgilim.

Dicle:kalk hadi kalk.

Barış Dicle'yi çevirip yatağa yatırır ve üstüne eğilir.

Barış:bence kalkmayalım böyle gayet iyi.

Dicle:bak ya kalksana üstümden.

Barış kendisini Dicle'ye bastırır.

Barış:gerçekten kalkmamı istiyor musun?

Dicle:Barış rahat dur.

Barış:ben bir şey yapmıyorum karıcım.

Dicle:öyle mi?

Barış:öyle ama bu yapmıycağım anlamına gelmiyor.

Barış Dicle'nin dudaklarına yapışır ve sertçe öpmeye başlar. Dicle'de Barış'a aynı sertlikte karşılık verir. Barış Dicle'nin boynuna kafasını gömer. Öpmeye başlar Dicle boğukça inler.

Dicle:Barış hadi kalkalım bak yola çıkıcaz.

Barış:çıkarız yola acelesi yok.

Barış Dicle'nin dudaklarına yapışır ve üstündeki gömleğin düğmelerini açar. Dicle Barış'ın t-shirtünü çıkartır eli Barış'ın karın kaslarında geziyordur. Barış Dicle'nin gömleğini çıkartır eli sütyen kopçasına gider onu da çıkartıp odanın bir köşesine fırlatır. Dicle bacaklarını Barış'ın beline dolar. Barış son kalan kıyafetleride üstünden çıkartıp kendisini Dicle'ye ittirir. Dakikalar sonra kendisini Dicle'nin yanına atar ve Dicle'yi göğsüne çekip uyur. Dicle Barış'a bakar ve kendisini uykunun kollarına bırakır. Bir kaç saat sonra uyanırlar üstlerini giyinip yola çıkarlar. Saatler sonra İstanbul'a gelirler evlerine giderler. Barış kapıyı açar içeri girerler yorgunlukla kendilerini koltuğa atarlar.

Dicle:yoruldum.

Barış:bende öldüm yorgunluktan.

Dicle:acıktın mı bir şeyler hazırlıyım mı?

Barış:kalkma sipariş edelim.

Dicle:tamam sen sipraiş ver o zaman bende bir duş alıyım.

Barış:tamam meleğim.

Dicle yukarı banyoya gider. Barış pizza siparişi verir. Dicle duştan çıkar aşağa iner.

Dicle:aşkım sende duşa gir bir kendine gel zaten ancak gelir.

Barış:tamam meleğim.

Barış duşa girer işi bitip çıktığı sırada kapı çalar hızlıca üstünü giyinip aşağa iner. Dicle pizzayı ve kolayı masaya koyar. Barış Dicle'nin yanına oturur ve yemeklerini yemeye başlarlar.

Barış:yemekten sonra hemen uyurmuyuz yoksa filim mi izleriz.

Dicle:filim izleyebiliriz.

Barış:tamamdır.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin