28. Bölüm

818 34 37
                                    

Dicle Barış ve Ece sahilde bir kafede oturuyordur.

Ece:evet konuşun bakalım.

Dicle:ne o sorguda mıyız tepemizden birde sarı labma sarkıt istersen Ece nasıl fikir.

Ece:ne sus pus oturuyorsunuz konuşun.

Barış:sor cevaplayalım ne bakıyorsun gözümüzün içine gözümüzün içinden mi anlıycan herşeyi napıcan.

Ece:aaaa şunlara bak ya ikisi bir oldu benle uğraşıyorlar yanlız yemem ben bunları evet başlayalım.

DicBar:başlayalım bakalım.

Bir birlerine bakıp gülümserler.

Ece:ayyy ne minnoş bir çift oldunuz siz böyle aynı anda da konuşurlarmış.

Barış:uğraşma bizle.

Ece:aman tamam uğraşmadım.

Dicle:sor artık ne sorucaksan.

Ece:hiç kimse sizi bir arada görmüyor nerde takılıyorsunuz.

Barış:onu söylemeyiz işte biz magazinden uzak olalım istiyoruz göz önünde olmak istemiyoruz.

Ece:neden göz önünde olmak istemiyorsunuz.

Dicle:sürekli o onu dedi bu bunu dedi diye düşünmek istemiyoruz en azından kafamız rahat oluyor.

Barış:evet sürekli izlenmek herkesi rahatsız eder e haliyle bizi de rahatsız ediyor.

Ece:peki ne zaman bir ilişkiye başladınız.

Barış:yıl başı gecesi.

Ece:Ego da partide ben nasıl görmedim ya.

Dicle:partiden erken çıktın ondandır.

Ece:haberi kaçırmışım tüh.

Barış:ne kadar üzüldük anlatamam.

Ece:dalga geçme.

Barış:sustum.

Ece:peki bir birinizi daha yeni tanıdınız bu kadar kısa sürede nasıl anlaştınız.

Barış:anlaşmak için tanımak gerekmiyor mesela Dicle benim bir bakışımdan ne demek istediğimi anlıyor bende onun yüzünden anlıyorum anlatabildim mi.

Ece:anlattın. Peki Dicle ben sana şimdi Beren'i sorucam biliyorum Beren hakkında pek konuşmak istemiyorsun ama herkes şu kaza olayını merak ediyor.

Dicle:Beren baştan beri benle anlaşamadı zaten sonra da Kıraç Özdal'ın kızı olduğumu öğrendi hepten kuruldu kaza günü dedemle tanıştım oda bana sarılıp Beren'i geri plana itince onda ip kopmuş oldu.

Ece:yani uzun zamandır bir atışmanız vardı yani.

Dicle:benim tarafımdan yoktu ama Beren tarafında hep bir savaş vardı korkuları şımarıklığı el bebek gül bebek büyümesi hala kendisini 5 yaşında zannetmesi ve bir sorumluluk almamasından kaynaklanıyor hepsi.

Ece:kız 5 yaşında ne.

Dicle:ama öyle kafasına esince telefon kapatmalar kaçmalar sürekli ağlamalar Ego ondan yaka silkiyordu biliyorsun bir çok menajer değiştirdi Ego'da en son bendeydi ama Beren babamın torpili sayesinde oyuncu oldu ağlamaktan başka tek bir yeteneği yok oda başı sıkışınca ağlıyor. Mesela en son bendeydi birsürü oyuncum var herkese iş geldi ama Beren'e bir tek iş gelmedi yani Beren babam arkasında olmadığı için sektörde aranan bir oyuncu değil.

Ece:bir bakımdan haklısın Beren Kıraç sayesinde sektördeydi sana devredince ve sende torpil yapmayınca iş bulamadı kız insan kardeşine torpil yapmaz mı.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin