16. Bölüm

935 29 14
                                    

Dicle:şikayetçi olucam Feris hanım bu sefer çizgiyi aştı her yaptığına sustum ama bu sefer beni öldürmeye kalktı cezası neyse çekicek.

Feris:elimden ne geliyorsa yapıcam en iyi avukatları tutucam cezasını çeksin.

Dicle:babam ne diyor bu duruma.

Feris:inanmıycaksın ama Kıraç Beren'e tokat attı.

Dicle:naptı.

Feris:videoda seni Beren'in ittiğini görünce tokat attı.

Dicle:ne oldu anlamadım dedem gelmiş beni sormuş babamın odasına girdim onu orda görünce elini öptüm doğal olarak sonra işim vardı çıktım peşimden gelmiş kolumdan tuttu tartıştık falan bana sen burdayken mutlu değilim ailemi sen dağattın dedi sonra beni itti gerisini hatırlamıyorum. Gözümü açtığımda burdaydım.

Feris:tamam şimdi polisler gelicek ifadeni alıcak ve gerekeni yapacaklar tamam mı canım.

Dicle:tamam.

Feris odadan çıkar.

Leyla:ne dedi Dicle.

Barış:şikayetçi olucak mı.

Beren:şikayetçi olmayacak dimi Feris.

Feris:üzgünüm Beren ama senden şikayetçi olucak ne yapmasını bekliyordun. Pardon kızı öldürmeye kalktın şikayetçi olmayıp napıcaktı seni birde affetmesini mi bekliyordun.

Beren:Dicle benden şikayetçi olamaz.

Barış:Beren bak kendimi zor tutuyorum birde Dicle benden şikayetçi olamaz deme.

Meral:bak ya hem kızı öldürmeye kalk hemde benden şikayetçi olamaz de sen nasıl bir manyaksın be kızım sen deli misin divane misin birde gelmiş benden şikayetçi olamaz diyor napıcaksın bir daha mı öldürmeye kalkıcaksın arkadaşımı ruh hastası.

Beren içeri girmek için hamle yapar Meral kolunu tutar.

Meral:sakın duydun mu beni sakın o kapıya dokunduğun anda seni parçalarım def ol git hala burda yüzsüz o girdiğin delikten çıkama emi.

Beren:ne girdiğim deliği be ben hapse falan girmem baba bir şey yap.

Kıraç:ne yapıyım.

Beren:ne demek ne yapıyım kızınım ben senin kızın.

Kıraç:ben seni artık tanıyamıyorum .

Leyla:bak ya bir de hala hapse girmem diyor sen dua et ben seni öldürmedim şımarık.

Barış kaostan yararlanıp Dicle'nin yanına girer.

Barış:Diclem birtanem iyi misin.

Dicle:iyiyim korkma.

Barış:sana bir şey olsaydı o kızı benim elimden kimse alamazdı.

Dicle:korkma bak iyiyim.

Aradan yarım saat geçer polisler gelir. Dicle'nin ifadesini alırlar. Beren'i ifadesi için karakola götürürler. Doktor gelir.

Doktor:evet Dicle hanım uyandı ama bu gece burada kalıcak yanında 1 kişi kalsın geri kalanlar evine gidebilir. Herkes Dicle'yle konuşur odadan çıkarlar. Barış Leyla'yı ikna edip Dicle'nin yanında kalır. Barış Dicle'nin odasına girer.

Dicle:aaa ben annem kalır diye düşünüyordum.

Barış:öyle olucaktı ama ben ikna ettim.

Dicle:bak bak.

Barış:tabi ben Dicle'yi çok özledim dedim siz gitsenizde bizde baş başa kalsak dedim.

Dicle gözlerini büyütür.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin