1.Bölüm

4.4K 55 41
                                    

Dicle'nin ağzından:eve girmiştim  ışıklara baktım hiç biri yanmıyordu halbuki mahallede ki bütün ışıklar yanıyordu bir tek bizim evde ışık yoktu meral'i tekrar aradım.

Dicle:meral biz elektiriği ödemedik mi ?

Meral:hayır bende otomatik ödemede hepsi.

Dicle:e bizim evde elektirik yok bütün mahallede var.

Meral:allah allah ne oluyor ya.

Dicle:bilmiyorum ama neyse sen nerdesin.

Meral:10 dakikaya evde olurum.

Dicle:tamam meral bekliyorum seni.

Meral:tamam

Dicle'nin telefonu kesilir. Arkasından kapı kapanma sesi gelir. Dicle arkasına döner ve o manyağı görür.

Dicle:se-sen napıyorsun burda be

Serkan:sana hesabımız kapanmadı demiştim

O sırada Barışın evinde;

Aydın:bro sana kötü bir haberim var.

Barış:ne oldu gene.

Aydın:şerefsizi serbest bırakmışlar.

Barış:nasıl bırakırlar o manyağı ya.

Aydın:delil yokmuş takip ediyorlarmış.

Barış direk dicle'yi arar telefonu kapalıdır. Barış koltuktan kalkıp dışarı çıkar arabaya binip diclenin evine sürer içindeki endişeyle daha hızlı gider. Kapıya geldiğinde evde ses yoktur kapıyı çalar. Dicle kapıya koşar ama serkan onu tutar.

Dicle:ya bırak beni be bırak.

Serkan:bağarma.

Barış sesleri duyup kapıya daha sert vurur ve seslenmeye başlar.

Barış:dicle ses ver güzelim hadi korkutma beni.

Dicle:barış barııış bu manyak burda.
Barış:sakin ol geliyorum.

Serkan:gelsen bile çoktan onu vurmuş olurum.

Barış kapıyı kırıp içeri girer girdiği gibi dicle'yi ve o manyağı görür.

Barış:ulan seni öldürürüm onun saçının tek bir teline zarar ver seni doğduğuna pişman ederim.

Serkan:yaklaşamazsın çünkü onu vururum en ufak bir hareketinde ölür.

Barış:hele bir öyle birşey yap seni elimden bir allahın kulu alamaz.

Barış dicle'ye bakıyordur dicle kaçmak için hamle yapar serkan onu saçından tutar.

Dicle:ah ah bırak be bırak saçımı ruh hastası manyak.

Serkan:sen nereye kaçtığını zannediyorsun bakalım.

Dicle:ya bıraksana.

Barış:bırak lan kızı.

Barış hamle yapar serkanın elinden silahı almak için serkan dicle'yi ittirir dicle kafasını duvara çarpar ve bayılır. Barış dicle'nin bayıldığını görünce delirir ve serkan'ı dövmeye başlar.

Barış:ulan dua et dua et ona birşey olmasın yoksa seni benim elimden kimse almaz anladın mı beni alamaz gebertirim lan seni.

Barış serkan bayılana kadar döver dicle'yi uyandırmaya çalışır dicle uyanmaz barış ambulans çağarır.
O sırada meral gelir aydın'da merak edip diclelere gelir dicle'yi yerde görünce donup kalırlar.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin