31. Bölüm

914 32 28
                                    

Akşam;

Dicle ev;

Dicle:evet anlat bakalım Meral Hanım.

Meral:neyini anlatıyım işte konuşuyorduk ben senle ayrı kalmak istemiyorum evlenelim ayrılmayız dedi asıl sen anlat bütün internet sizin evet dedim fotoğrafınızla kaynıyor. Leyla teyzeyle Ayla teyze ne dedi.

Dicle:ne diyicekler bastılar fırçayı biz bunu internetten televizyondan mı öğrenicektik diye sizinkiler.

Meral:tepki aynı aradık ama bin pişman olduk desem yeri var fırça attılar ya.

Dicle:telefonum susmuyor ya ne kadar tanıdık varsa aradılar ya.

Meral:sizinkini Ece yaydı bizimkini annemler telefona dokunmaya korkuyorum ya.

Dicle:al benden de o kadar.

Meral:kız abur cubur alıp film gecesi mi yapsak ne zamandır yapmıyoruz.

Dicle:olur valla hadi.

Dicle ve Meral abur cuburları masaya dizip film açarlar.

Barış ev;

Barış:dökül.

Aydın:sen dökül asıl ben senin abinim.

Barış:eve bakmaya gitmiştik konuşuyorduk birden evlenelim dedim planda yoktu hesapsız kitapsız evlenme teklif ettim kabul etti.

Aydın:bizimde öyle oldu da annem fena kalayladı ya.

Barış:senide mi beni de kalayladı ben televizyondan mı öğrenicektim diye.

Aydın:yandık haftaya gelir hepsi buraya tanışmaydı istemeydi derken ortalık feci olucak.

Barış:sonunda sevdiğimi alıyımda isterse 1 ay sürsün önemli değil.

Aydın:orası öyle.

Barış:nasıl yapıcaz şimdi bir kere ikisini mi istiycez yoksa iki kere gidip tek tek mi istiycez.

Aydın:Barış bazen aptallığın tutuyor bir evden iki kız istiycez neden tek tek gidelim gitmişken ikisini de isteriz işte.

Barış:tabi senin tuzun kuru bakalım Kıraç verecek mi bana Dicle'yi.

Aydın:vermeyip napıcak kızı saklıycak mı Leyla teyze parçalar onu.

Barış:evet Leyla teyze varken Kıraç bir şey demez.

Aydın:şaka maka kayınpederin olucak Kıraç.

Barış:ne kadar mutluyum anlatamam Kıraç kayınpederim olucak diye anlatamam banane Kıraç'tan bana Dicle lazım.

Aydın:onun farkındayız canım.

Barış:neyse abi biz yarın Dicle'yle alyans ve nişanlık bakıcaz siz napıcaksınız.

Aydın:bizde çıkıp bakıcaz zaten 1 haftaya gelirler o zaman telaş yapacağımıza şimdiden halledelim.

Barış:aynen hadi o zaman yatalım.

Aydın:tamam.

Aydın ve Barış yatar. Dicle ve Meral film izlerken koltukta uyuya kalırlar sabah alarm sesiyle sıçrarlar.

Dicle:ahhh belim tutulmuş.

Meral:benim de boynum fena.

Dicle:yanımıza kas gevşetici alalım kahvaltıyı dışarda yapıcaz sonra içeriz.

Meral:aynen öyle yapalım.

Dicle ve Meral hazırlanır.

Dicle;

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin