18. Bölüm

1K 30 45
                                    

Ertesi gün Dicle Barış'ı arar.

Dicle:günaydın.

Barış:günaydın bitanem.

Dicle:Barış şimdi sana bir şey diyicem ama sinirlenmek yok.

Barış:tamam.

Dicle:bana dün Emir mesaj atmış Türkiye'ye geliyormuş birlikte kahvaltı yapalım dedi sende gelir misin benimle.

Barış:tamam sevgilim sen çıktın mı.

Dicle:yok çıkmadım.

Barış:tamam bekle beni 15 dakikaya ordayım.

Dicle:tamam.

Dicle'nin giydikleri;

Barış gelir Dicle'ye mesaj atar Dicle evden çıkar Barış Dicle'yi görünce yutkunur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barış gelir Dicle'ye mesaj atar Dicle evden çıkar Barış Dicle'yi görünce yutkunur. Dicle arabaya biner.

Dicle:günaydın sevgilim (Barış'ın yanağından öper.)

Barış:gü-günaydın sevgilim.

Dicle:bir şey mi oldu neden bana öyle tuhaf bakıyorsun.

Barış:çok güzel olmuşsun sevgilim ama sen böyle giyinirsen ben seni nasıl bırakıcam aklım sende kalıcak.

Dicle kahkaha atar.

Dicle:neden aklınız bende kalıyor. Barış bey.

Barış:çünkü çok güzelsiniz Dicle hanım.

Kafeye gelirler. Barış Dicle'nin elini tutar. Emir'in masasına otururlar.

Emir büyülenmiş gibi Dicle'ye bakar. Barış bunu fark edip öksürür.

Barış:öhö.

Emir Barış'a bakar Dicle ve Barış'ı el ele görmek hoşuna gitmemiştir. Oturur kahvaltılarını yaparlar

Dicle:Barış ben bir lavaboya gidiyim sonra kalkarız gitmem lazım.

Barış:tamam canım.

Dicle lavaboya gider masada Barış ve Emir kalır.

Emir:tebrikler Dicle'yle sevgili olmuşsun.

Barış:evet zaten başından beri belliydi birlikte olucağımız doğru insan yanlış zamandı ama şimdi doğru insan doğru zaman.

Emir:doğru zaman olduğuna emin misin ben Amerika'ya gitmeseydim sen Dicle'yle biraz zor sevgili olurdun.

Barış:yanlız bilmediğin bir şey var biz sen burdayken sevgili olduk.

Emir:n-ne nasıl.

Barış:yılbaşı gecesi terasta sevgili olduk Dicle'yle.

Emir:nasıl yani.

Barış:detay vermemi istiyorsan yılbaşı gecesi terasta saat tam 00.00'da öpüştük ve ben yeni yıla Dicle'yle onu öperken girdim yeterince açık oldu mu.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin