1 hafta sonra;
Barış'ın bugün repo günüdür. Sabah kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlar ve Dicle'yi uyandırmaya gider.
Barış:Dicle hadi sevgilim uyan.
Dicle:uykum var.
Barış:olmaz ama öyle bak çok güzel kahvaltı hazırladım hadi aşkım kalk.
Dicle:ya sevgilim uykum var ya biraz daha uyusam olmaz mı? Lütfeeeeen.
Barış:ya ben sana kıyamam ama ya çok mu? Uykusu var benim sevgilimin.
Dicle:çoook kızların sağ olsun bir rahat durmuyorlar. Sürekli bir hareket halindeler.
Barış:oy yaramaz olucaklar desene annesi kızma ama napsınlar belki de acıktılar. Annem kalksada bize yemek verse diyorlardır he. Hadi kalk.
Dicle:üfff kalktım zaten anca kızların varsa yoksa kızların daha doğmadan yerime geçtiler ya.
Barış:sen kızlarını mı kıskandın daha demin.
Dicle:ya azıcıkta benimle ilgilen ya hep kızların hep kızların olmaz ama böyle.
Barış:oy oy oy ben sana kıyamam sen kızlarını mı kıskandın.
Dicle:Barış dalga geçme gebertirim seni bak.
Barış:tamam bitanem hadi kalk kahvaltımızı yapalım sonrda ajansa geçicez.
Dicle:sende mi geliceksin.
Barış:evet aşkım.
Dicle:bir sorun mu var.
Barış:hayır Feris ne zamandır gelmiyorsun diyordu onu bir görücem.
Dicle:tamam canım.
Dicle ve Barış kahvaltılarını yaparlar. Dicle hazırlanmaya gider.
Dicle'nin kıyafeti;
Barış:ya ama bu ne tatlılıktır ya tipe bak.
Dicle:ne varmış tipimde.
Barış:çok tatlısın.
Dicle:teşekkür ederim.
Barış:rica ederim bebeğim hadi çıkalım.
Dicle:tamam.
Dicle ve Barış arabaya biner ajansa doğru yola çıkarlar. Ajansa gelirler el ele tutuşup içeri girerler. Dicle odasına gider Barış'ta Feris'in yanına gider.
Barış:ben geldim acaba benim menajerim taze anne müsait mi?
Feris:hoşgeldin Barış.
Barış:gelmiyorum diye kızıyorsun geliyim dedim.
Feris:iyi yaptın ne oldu önceden Dicle'yi görme bahanesiyle her gün burdaydın evlenince gelmez oldun Dicle'den mi sıkıldın.
Barış:öyle bir şey mümkün mü Feris ben Dicle'den sıkılıcam hayatta olmaz öyle bir şey ben ondan ölsem sıkılamam hem şu sıralar çok tatlı bir gör evde kendi kendine konuşuyor elini karnına koyup şeker küpü gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Adı:DİCBAR
Romanceson bölümden devam diclenin evine giren sapıktan devam edicem