9.Bölüm

1K 33 14
                                    

Dicle yavaşça gözlerini açar.

Dicle:ne oluyor ya.

Barış:Dicle günaydın birtanem.

Dicle:Barış arabada ne işim var ben en son odamda uyuyordum.

Barış:biliyorum birtanem ama konuşucaz başka türlü gelmiycektin yanıma.

Dicle:sende beni uyutup mu yanına getirdin hem biz nereye gidiyoruz.

Barış:2 günlük baş başa bir tatile.

Dicle:Barış ajansta-

Barış:ben hallettim Feris biliyor aranızı düzeltin ve asistanımı geri getir dedi.

Dicle:kızmadı mı?

Barış:neden kızsın sen onun artık sadece asistanı değilsin menajersinde o yüzden birşey demedi.

Dicle:tamam ne konuşucaz.

Barış:bunu evde konuşucaz sevgilim.

Dicle:ne evi Barış.

Barış:bir dağ evi kiraladım baş başa oturucaz ve bu mevzuyu konuşucaz.

Dicle:iyi bakalım.

Dağ evine gelirler evin içine girerler. Ev biraz soğuktur. Barış şömineyi yakar iki tane kahve kupasıyla Dicle'nin yanına oturur.

Dicle:evet seni dinliyorum anlat.

Barış:Beren senin geldiğini gördü öyle öptü beni.

Dicle:neden öptü peki.

Barış:aklı sıra bizi ayırmak için ve başarıyordu ben senden ayrılamam Dicle seni çok seviyorum.

Dicle:peki neden dip dibeydiniz.

Barış:Yağmur ve Elif sahnesinin provasını yapıyorduk hepsi o yüzden inan bana sevgilim ben hayatımda senden başkasını istemiyorum.

Dicle:peki aynı şekilde sen beni görseydin mesela Emir beni öp-

Barış Dicle'nin dudaklarına yapışır. Dicle gülümser ve Barış'a karşılık verir nefes nefese ayrılırlar. Barış ve Dicle alınlarını bir birlerine yaslar.

Barış:asla anladın mı asla izin vermem seni benden başkası öpemez izin vermem Dicle. Hadi ben oyuncuyum prova yapıyordum öptü o manyak o Emir seni ne sıfatla öpücek ki öpemez öptüğü anda elimde kalır.

Dicle:sakin mi kalsan biraz.

Barış:Emir diyip delirtme o zaman beni

Dicle:tamam tamam sustum.

Barış:sakın küsmeyelim küsüp'te Beren'i sevindirmeyelim.

Dicle:çok mu koktun seninle bir daha konuşmıycam diye.

Barış:korktum tabi sesisini duyamamaktan yüzünü görememekten elini tutamamaktan korktum.

Dicle:korkma ben burdayım.

Barış:ne olursa olsun bir birimizi dinlemeden karar vermeyelim sonuçları sancılı oluyor zaman geçmedi sensiz.

Dicle:bir birimizi dinlemeden karar vermeyelim bencede.

Barış:oh be sonunda çok özledim seni.

Dicle:bende seni özledim.

Barış:sonunda ya gitme benden ya valla vakit geçmiyor sensiz şu iki gün ne kadar kötüydü.

Dicle:tamam tamam gitmiycem.

Barış:acıktın mı.

Dicle:çok değil.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin