21. Bölüm

861 32 30
                                    

Aradan bir kaç gün geçer ajansa Ömer gelir. Dicle'nin odasına girer.

Ömer:ne demek bu.

Dicle:ne oluyor Ömer ne bu sinir.

Ömer:bugün giricek olduğum audition'a Barış'ta girdi.

Dicle:bu çok normal Ömer ikinizde oyuncusunuz.

Ömer:sanki sen sevgiline tölerans gösteriyorsun gibi.

Dicle:Barış benim oyuncum bile değil Feris hanımın oyuncusu ben nerden biliyim hangi menajerin hangi oyuncusuna senin audition'a giricek olduğun iş geldi.

Ömer:orasını bilemiycem.

Dicle:önce o sesinin desibelini düşür bağarmadan konuş kendini ne zannediyorsun sen.

Ömer:ya bırak ya hem sevgiline ihtimas göster hemde gel bana laf yetiştir bilseydim sevgiline ihtimas geçtiğini ben senin sevgilin olurdum.

Dicle:ne diyorsun be sen o ağzından çıkanı kulağın duysun Ömer seni uyarıyorum.

Ömer:duymuyor var mı hem ayrıca yalan mı ihtimas geçiliyor işte.

Dicle:çık dışarı derhal!

Ömer:ne oldu laf söylenince üzüldün mü ah kıyamam ne oldu. Barış'la yatmak çok mu hoşuna gitti.

Dicle Ömer'e sert bir tokat atar. Ömer beklemediği darbe sonucu yere düşer. Ömer'in dudağı patlamıştır dudağını silip ayağa kalkar. Dicle Ömer'i ittirip lobiye getirir. Ajanstakiler sese lobiye gelir.

Dicle:çık git burdan birdaha değil Ego'nun önünden geçmek 100 metre yakınına bile yaklaşamıycaksın.

Ömer:dava edicem seni sen bana ne hakla vurursun.

Dicle:dava ederken o tokatı neden yediğinide söyle hadsiz terbiyesiz egoist oyuncuymuş sen misin oyuncu şörhet sarhoşu ama sen dur ben senin o ayaklarını yere bastırmasını bilirim git dava aç bakalım ben sana neler yapıyorum her haltı ye sıkışınca dava açıcam yürü git ne açıyorsan aç gerizekalı bundan sonra değil Ego ajans hiç bir ajansta iş bulamıycaksın bu işe başladığından daha beter hale getiricem seni. Tazminat davalarından nefes aldırmıycam sana şimdi def ol git.

Ömer ajanstan çıkar. Ajanstakiler Dicle'ye şaşkın şaşkın bakar.

Dicle:ne.

Feris:naptın kız sen Ömer'e.

Dicle:bir şey değil haddini bilmiyordu şimdi bilir.

Kıraç:bir şey mi yaptı sana bir şey mi dedi.

Dicle:hayır.

Bekir:al su iç elin ayağın titriyor.

Dicle suyu içip odasına çıkar.

Akşam Barış ev;

Aydın:orda olucaktın bro.

Barış:hadi be abi o kadar mı ya.

Aydın:sana ne diyorum Dicle bu Ömer'e odada bir tane patlatmış çocuğun dudağı patlamıştı ne dedi kim bilir kıza.

Barış:zaten bugün aduition'da karşılaştık ondan sonra bir havalar bir havalar çıktı gitti ajansa geldi demek. Kim bilir ne dedi kıza ya.

Aydın:valla ne dedi bilmiyorum ama Dicle onu fena süründürücek he onu biliyorum işte. Çünkü Ömer giderken sana dava açıcam dedi. Dicle'de her haltı ye sıkışınca dava aç sen o davayı aç sana tazminat davasından nefes aldırmıycam dedi.

Barış:Allahım deliricem ne dedi kim bilir sevgilime. Kötü bir şey dediyse onu var ya ben döverim.

Aydın:artık orasını bilemiycem bro çünkü Dicle onu itekliyerek lobiye getirdi bütün ajansın ortasında Ömer'i kovdu.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin