29. Bölüm

819 33 15
                                    

Aradan bir kaç gün geçer. Dicle ve Meral evde oturuyordur. Dicle bilgisayara bir şeyler yazıyordur.

Meral:ya Dicle napıyorsun tık tık tık ya ne yazıyorsun sen.

Dicle:Türkçe olan sözleşmeyi Fransızcaya çeviyiyorum.

Meral:neden.

Dicle:çünkü aynı iş babamada gitti bir yazarın romanı film olucak ikimizinde yönetmenleriyle görüştü yazar.

Meral:eeee.

Dicle:ben babamı tanıyorum yarın en ufak boşlukta odama giricek dosyayı alıp çıkıcak benim teklifime bakıcak ama hesaba katmadığı bir şey var ben ondan zekiyim sözleşme çoktan imzalandı bile benim yönetmenim çekicek ama babam bunu bilmiyor.

Meral:sen var ya şeytana pabucunu ters giydirirsin kızım o nasıl bir zeka.

Dicle:oyun oynamak istiyor oynayalım bakalım.

Meral:hadi bakalım.

Ertesi gün ajansta Dicle kahve almaya aşağa iner. Kıraç Dicle'nin odasına çıkar masanın üstünde filmin adının yazdığı dosyayı alır odadan çıkar. Ajansa Barış gelir Kıraç'ı Dicle'nin odasından çıkarken görür üstünde durmaz odaya girer bir süre sonra. Dicle gelir.

Dicle:hoşgeldin sevgilim.

Barış:hoşbuldum sevgilim de baban daha demin burdaydı bir sorun mu var.

Dicle masasına bakar dosyası yoktur gülümser.

Barış:ne oldu.

Dicle:yemi yutmuş.

Barış:ne yemi be.

Dicle:gel gidelim aşağa bunu bilmeye bütün ajansın hakkı var.

Dicle ve Barış aşağa iner.

Dicle:babaaaa!

Herkes dışarı çıkar.

Kıraç:ne oldu bir şey mi oldu.

Dicle:elindeki dosyayı ver çabuk o benim.

Kıraç:ne mübasebet.

Dicle:dosyanın kenarına bak kenarına adım yazıyor ver.

Kıraç dosyanın kenarına bakar DİCLE yazıyordur.

Kıraç:hayır bende kalıcak.

Dicle:ya sen benim odama girip dosyamı çalamya utanmıyor musun hırsız ver şunu.

Kıraç:hayır.

Dicle:aman sende kalsın ama içindeki dili okuyabilirsen çözersin ne olduğunu.

Kıraç:ne dili be hangi dilde yazdın.

Kıraç dosyayı açar.

Kıraç:hangi dil bu.

Dicle:Frensızca baba Fransızca bilmediğini bildiğim için Fransızca diline çevirdim orjinali bende ayrıca boşuna uğraşma iş benim imza atıldı geç kaldın.

Kıraç:hayır yok öyle birşey.

Dicle:bekle.

Dicle odasından sözleşmenin fotokopisini getirir. Kıraç'a uzatır.

Dicle:incele altta üçümüzün imzası var geç kaldın yönetmenine başka iş bul.

Dicle hızla kağıdı Kıraç'ın elinden çeker.

Kıraç:yavaş yırtılıcak.

Dicle:bu fotokopisi orjinali odamda adım atarken dikkat et baba ava giderken avlanıyorsun ne oldu hani köpekbalığıydın elinden hiç bir şey kaçmıyordu tarih mi oluyorsun acaba emekli mi olsan.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin