Dicle sabah uyanır ve duş alır ardından güzel bir kahvaltı hazırlar. Barış yatakta kolunu Dicle'nin tarafına atar Dicle'ye sarılma umuduyla ama eli boşluğa gider gözlerini açar. Yanında Dicle'yi göremez ve gülerek yataktan kalkıp duş alır aşağa iner. Dicle'nin kahvaltı hazırladığını görünce kapının pervazına yaslanır ve biraz karısını izler ardından usulca Dicle'ye yaklaşıp arkasından sarılıp boynuna öpücük kondurur.
Dicle:günaydın.
Barış:günaydın napıyorsun sen.
Dicle:kahvaltı hazırlıyorum arabayla gideceğimiz için geç kalıcak bir uçağımız yok.
Barış:doğru.
Dicle:hadi otur kahvaltı yapalım sonra çıkarız.
Barış:tamam sevgilim.
Dicle ve Barış kahvaltılarını yapar ardından hazırlanmak için yukarı çıkarlar üstlerine rahat bir şeyler giyerler. Barış valizleri arabaya yerleştirir ve Dicle'nin elini tutup arabaya doğru yürür ikiside ön koltukta yerlerini alırlar ve yolculuğa başlarlar istikamet Marmaris'tir. Onlar öyle güle eğlene giderken Ece ikisinin evlilik haberini yapar. İkisinin telefonuna aynı anda bildirim gelir.
Dicle:ben bakarım aynı anda geldiğine göre aynı şey geldi.
Barış:tamam aşkım.
@EceAltin:Barış Havas ve Dicle Ertem dün gece dünyaevine girdi çiftin balayı için Marmaris'i tercih ettiği öğrenildi fandomların değimiyle DicBar çiftine mutluluklar dileriz.
Dicle:yahu Ece bizim Marmaris'e gidiceğimizi nerden öğrendi.
Barış:hayatım Ece bu.
Dicle:ay artık korkuyorum dinleme cihazı mı taktı naptı ya her şeyden haberi var.
Barış:vampir diye boşa demiyorlar.
Dicle:mobese kamerası desek daha doğru olur her yerde gözü kulağı var ya.
Barış:gözü kulağı var demişken ajanstaki köstebek ne oldu.
Dicle:bulamadık hala ama toplantı salonuna giren biri olduğu kesin.
Barış:kim giriyor ki.
Dicle:ben, Feris Hanım, Çınar Bey, Peride Hanım, babam, Emrah, Gülin, Bekir Abi, Jülide, Aydın. Bizden başka kimse girmiyor kim olabilir ya.
Barış:kimden şüpheleniyorsun.
Dicle:Bekir Abi ve Jülide'den.
Barış:bir yanlışlarını gördün mü.
Dicle:hayır işte sıkıntı şu açık vermiyorlar.
Barış:ne yapmayı düşünüyorsun.
Dicle:var aklımda bir şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Adı:DİCBAR
Romanceson bölümden devam diclenin evine giren sapıktan devam edicem