42. Bölüm

802 34 25
                                    

Ertesi gün Barış Dicle'yi ajansa bırakır.

Barış:yormuyorsun kendini ben zaten set aralarında arıycam seni.

Dicle:tamam aşkım yormıycam söz.

Barış:tamam.

Dicle Barış'ın yanağına öpücük kondurur ve arabadan iner. Ve ajansa girer.

Gülin:günaydın Dicle.

Dicle:günaydın.

Emrah:günaydın.

Dicle:günaydın herkes geldi mi?

Gülin:Feris Hanım izinli onun haricinde herkes burada.

Dicle:tamamdır yarım saat sonra bir toplantı ayarlıya bilir misin Gülin sana zahmet.

Gülin:ne zahmeti tabi hemen sen odana git otur bebişleri yorma.

Dicle:aa ama herkes bebekleri düşünüyor kimse beni düşünmüyor.

Emrah:olur mu hiç öyle şey Dicle öncelik senin sağlığın iyiliğin sen sağlıklı ve iyi olursan bebeklerde gayet sağlıklı ve iyi olur.

Dicle:tamam ben odama gidiyorum yarım saat sonra size güzel haberlerle gelicem.

Emrah:ay ne haberi kız.

Dicle:görürsünüz birazdan.

Dicle odasına çıkar. Aradan yarım saat geçer hepsi toplantı odasındadır. Feris zoom üstünden toplantıya katılmıştır.

Kıraç:yüzün gülüyor haberler güzel anlaşılan.

Dicle:evet biliyorsunuz son 1 yılda çok oyuncu kaybettik çok iş elimizden gitti ve büyük paralar kaybettik.

Çınar:evet.

Dicle:hatta bir ara maaş kesintisine kadar gidildi ama artık o günler geride kaldı.

Peride:nasıl yani canım.

Dicle:şöyle Ego ajans hızla eski prestijine kavuşuyor ve 1 yılda kaybettiğimiz parayı 4 ayda geri kazandık.

Feris:şahane bir haber bu.

Dicle:evet.

Kıraç:tekrar güçlendik.

Dicle:evet bende diyorum ki hazır güçlenmişken menajer alımı yapalım böylelikle oyuncuları bölüşürüz.

Çınar:güzel düşünmüşsün.

Peride:toplamda kaç oyuncumuz var.

Dicle:toplam sabit olarak 500 ama no name olanda çok var onlarla birlikte 1000 kişiye yakın oyuncumuz var.

Kıraç:peki menajer alımını nasıl yapıcaksın.

Dicle:dışardan değil Aydın Emrah ve Gülin'i düşünüyorum uzun zamandır aynı pozisyondalar yeni asistan alımı yapalım lobiye de biri lazım. Jülide gittiğinden beri biz koşuyoruz telefona.

Kıraç:ilanı verelim asistanları seçelim.

Dicle:evet.

Feris:Dicle ajans senin sayende toplandı.

Peride:evet emeklerin çok büyük.

Dicle:maaşlarıda arttıralım hatta bu yükselmenin şerefine ikramiye verelim.

Feris:patron gibi patron be şu ajansı kimler yönetti senin yaptığını yapamadı bir türlü.

Kıraç:valla helal olsun tek başına bütün ajansı ayağa kaldırdın ya helal.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin