Ertesi sabah Dicle miğde bulantısıyla uyanır. Lavaboya koşar lavabodan çıkıp aşağa kahvaltı hazırlamaya iner kahvaltı hazırlarken peynirin kokusu onu rahatsız eder çabucak kahvaltıyı hazırlayıp Barış'ı uyandırır. Barış aşağa iner kahvaltı sofrasına oturur ama Dicle yoktur.
Barış:hayatım nerdesin?
Dicle:salondayım canım.
Barış salona Dicle'nin yanına gider.
Barış:bebeğim niye kahvaltıya gelmiyorsun sen.
Dicle:canım istemiyor.
Barış:ne demek canım istemiyor kalk olmaz öyle.
Dicle:gerçekten istemiyorum Barış lütfen zorlama.
Barış:hayır efendim zorlıycam o kahvaltı yapılıcak yok öyle aç aç işe gitmek kalk hadi.
Barış Dicle'nin elinden tutup masaya götürür. Önüne tabak koyar tabağa peynir zeytin koyar.
Dicle:peyniri al.
Barış:aşkım sen peyniri seversin ne oldu.
Dicle:Barış al çok kötü kokuyor lütfen al.
Barış:kötü mü kokuyor.
Barış peyniri koklar.
Barış:aşkım normal kokuyor bir tuhaflık yok.
Dicle:bana çok kötü geliyor al şunu lütfen miğdem bulandı.
Dicle koşarak banyoya gider kapıyı kilitler. Barış'ta peşinden gidip kapıya vurmaya başlar.
Barış:Dicle ses ver iyi misin Dicle.
Dicle:iy- öğğ
Barış:kapıyı da kilitlemiş ya iyi misin.
Dicle banyodan çıkar. Barış yüzünü elleri arasına alır.
Barış:güzelim iyi misin gerçekten.
Dicle:iyiyim.
Barış:bebeğim betin benzin atmış nasıl iyisin gel şöyle bir otur dün de kötüydün zaten bir doktora falan mı gitsek.
Dicle:doktora gerek yok miğdemi üşüttüm her halde.
Barış:yarında böyle olursan seni dinlemem kucaklar doktora götürürüm haberin olsun.
Dicle:offf tamam hadi git kahvaltını yap sen bende hazırlanıp çıkıcam.
Barış:tamam ama bana bak kötü olursan hemen eve geliyorsun hatta bugün hiç gitme patron sen değil misin sensiz batmaz ya Ego gitme bugün gitme dinlen.
Dicle:ama olmaz öyle.
Barış:olur olur bal gibi olur gitme bugün dinlen.
Dicle:tamam.
Barış Dicle'nin saçlarına öpücük kondurur.
Barış kahvaltısını yapıp Dicle'yi öpüp evden çıkar. Dicle Feris'i arar.
Feris:Dicle günaydın canım bir problem mi var.
Dicle:ben biraz üşüttüm her halde miğdem falan bulanıyor kokular tuhaf geliyor kusuyorum bugün ajansa gelmeyip dinlenicem siz idare edebilir misiniz diyicektim.
Feris sevinçle yerinden kalkar.
Feris:idare ederiz ederiz de sen kokuya hassas mısın miğden de bulanıyor ayyy Dicle hamile olma sakın.
Dicle:olabilir mi.
Feris:niye olmasın canım evli değil misin sen.
Dicle:ay hemen mi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Adı:DİCBAR
Romanceson bölümden devam diclenin evine giren sapıktan devam edicem