5. Bölüm

1.1K 34 25
                                    

bir kaç gün sonra ajansta;

Kıraç dicle'yi odasına çağarır. Dicle Kıraç'ın odasına gider. Beren'de ordadır. Dicle beren'in karşısındaki koltuğa oturur.

Dicle:evet sizi dinliyorum Kıraç bey.

Kıraç:dicle baba.

Dicle:kıraç bey.

Kıraç:inadıma yapıyor.

Dicle:evet sizi dinliyorum.

Beren:baba ne oluyor ya.

Kıraç:kızlar bu düşmanlığınız bugün bitiyor siz kardeşsiniz.

Dicle-Beren:biz kardeş değiliz.

Kıraç:kardeşsiniz istesenizde istemesenizde kardeşsiniz.

Dicle-Beren:değiliz..

Kıraç:aaa yeter kardeşsiniz dedim o kadar.

Dicle-Beren:o senin demenle olmuyor.          

Dicle:benim işim var çıkıyorum.

Beren:benim de setim var bende gidiyorum.

Dicle ve Beren aynı anda kapı kolunu tutar.

Bu sırada ajansa Celal bey ve Barış girer. Herkes kıraç'ın odasına bakıyordur.

Barış:ne oluyor hepiniz nereye bakıyorsunuz.

Serkan:kıraç'ın odasına

Barış:neden

Aydın:Dicle ve Beren içerde ve her an kıyamet kopabilir.

Celal bey:hey allahım ya bu kıraçta aptallık var herhalde dicle gibi kızı varken berenimi seçmiş ya gözü kördü ya da aklını yitirmişti.

Kıraç'ın odası;

Kıraç:Dicle dava açıyorum ve benim soyadımı alıyorsun.

Dicle-Beren:neeee

Kıraç:soyadımı alıyorsun dedim bitti.

Kıraç kızları kenara çekip dışarı çıkar. Dicle ve Beren peşinden çıkar.

Dicle:hop hop nereye gidiyorsun ya yok öyle soyadımı sana vericem diyip kaçmak.

Bütün ajans:neeee

Kıraç:konu tartışmaya kapalı yarın soyadımı alıyorsun o kadar.

Dicle:asla

Kıraç:dicleee!

Dicle:ne var.

Kıraç:konu kapandı dedim.

Dicle:o senin demenle olmuyor. Bu zamana kadar yoktun şimdi ne oldu buraya ilk geldiğim gün beni geri göndermek için elinden ne gelirse yaptın şimdi ne değişti. Neden bana soyadını vermek istiyorsun ne oldu çok mu başarılı çok mu akıllı geldim gözüne. Berende olmayan özellikler var diye mi bu kadar çok istiyorsun kızın olmamı soyadını bir iş hallettiğimde benim kızım diyebilmek için mi vericeksin. Babam olman benim tercihim değildi ama sen kızını seçtin bu senin seçimin. Küçükken nerseydin ben ilkolula başladığımda,  liseye başladığımda, üniversite sınavına girdiğimde,  okul tercihimde,  okulu dereceyle bitirip mezun olduğumda nerdeydin ben artık 23 yaşındayım sen bana babalık yapmaya geç kaldın. Buraya ilk geldiğim zaman bana hayatımı maf etme dedin şimdi de sen benim hayatımı maf etme kıraç özdal.

Dicle ajanstan çıkar. Kıraç arkasından bakar (gözünden bir damla yaş düşer) Barış diclenin peşinden gidip elini tutar.

Ego ajas;

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin