Samozřejmě každé studium se vždy musí správně oslavit a zapít, takže večer jdeme všichni do baru na párty. ,,Hele Caroline úplně jsem zapomněla na ten dárek co jsi mi chtěla dát.,, Řekla jsem. ,,Jo, no nakonec jsem se rozhodla, že ti ho dám až na té párty před všema,, Zasmála se. ,,Jako aby všichni věděli jakou mám nejlepší kámošku?,, Dodala jsem taky se smíchem. ,,Přesně tak,, Odvětila a šla ke svému domu. ,,Takže teda o půl 6 u mě?,, Zeptala se už odcházejíc z dohledu. ,,Jo měj se!,, Zakřičela jsem, než se za ní zavřeli dveře. Upřímně mě zajímá, co je ten dárek, protože si je tak jistá, že z něho budu popadat dech a chce mi ho dát před všemi.
***
Když jsem přišla domů, šla jsem volat s Jackem, než mu začal trénink a musel jít. Už bylo skoro pět a tak jsem šla ještě poklidit a dát si nějakou svačinu, abych se mohla vydat za svojí asistentkou.
***
Ve čtvrt na 6 jsem vyšla a mířila si to ke Caroline. Tím že jsme nejlepší kamarádky 15 let, už mi nedává ani práci zvonit a prostě vezmu nahradní klíč, odemknu si a ju do pokoje Caroline. ,,Ťuk ťuk!,, Upozorním na sebe než vlezu do pokoje. ,,Aaaaa ty už jsi tady!,, Řekla Carol nadšeně a zvedla se od svého kosmetického stolu, aby mě mohla obejmout. ,,Dáš mi ještě tak 10 minut? Musím si dodělat ten make-up.,, Zeptala se s prosebným tónem v hlase. ,,Jasně, však máme čas.,, Odpověděla jsem jí s úsměvem. Mezitím co Caroline dodělávala svou "přeměnu", já si sedla a šla omrknout Instagram, snapchat, tiktok atd,... ,,Tak hotovo! Můžu se začít věnovat tobě!,, Řekla s pyšným obličejem, protože se jí to povedlo a vypadala nádherně. Sedla jsem si na místo, kde předtím seděla ona a nechala se obskakovat jako princezna.
***
Nakonec můj make-up vypadal takhle:
Poté jsme se přesunuly k šatníku, kde jsme vybraly šaty a boty.
Šaty mám jako vždy odvážné, protože to ukazuje na mou postavu za kterou se díky tančení nestydím.
***
Když jsme vešly do baru, už tam skoro všichni byli včetně Jacka, který se na mě díval pohrdavým pohledem a přišel k nám. ,,Není to trochu moc?,, Řekne vyčítavě. ,,Proč by mělo? Pokaždé si beru podobný styl šatů a nikdy jsi s tím neměl takový problém.,, Odpověděla jsem mu stejným tónem. ,,Vypadáš jak nějaká štětka, která tady přišla tančit k tyči s prominutím.,, ,,Tak to jsi přehnal!,, Vložila se do toho Caroline. ,,Jak můžeš o svojí přítelkyni říct, že vypadá jak štětka?!,, Slova co Jack řekl mě bodla u srdce, ale částečně měl i pravdu. Nikdy jsem neměla až takhle odvážné šaty jako teď. Jenže já jen chtěla vypadat jinak než obvykle, když je to poslední party s našimi kamarády. Snažila jsem se potlačit slzy. ,,Caroline pojď radši k baru, dát si něco k pití.,, Řekla jsem a táhla Caroline pryč. Je pravda, že Caroline je pozitivní,někdy až moc, ale když se jedná o mě tak se z ní stane mrcha, která vám dokáže zničit život za pouhou minutu. Já jí to nijak nezazlívám a i kdyby, neposlouchala by mě...
***
S Caroline jsme v sobě už měly několik pulek rumu, whisky několik sklenek vína, ale pořád námnic nebylo. Už jsme na alkohol zvyklé, takže nás lehce neopijete. Ovšem nastal čas na loučící řeč o kterou stálo plno lidí, protože k těm letem chtěl každý něco dodat. Všichni mluvili o krásných chvilkách a mně se zase hrnuly slzy do očí. Teď byla na řadě Caroline, která měla připravenou nejen řeč, ale i dárek pro mě, na kerý se moc těším.
***
,,Tohle by bylo k mé řeči vše, ale ještě tady mám jeden dárek pro osobu, která tady pro mě vždy byla a doufám, že stále bude. Allison, zlato pojď sem.,, Poprosila mě. Vyšla jsem tedy za ní na jeviště a čekala co z ní vypadne. ,,Zlato tohle je pro tebe a děkuju ti za všechno.,, Předala mi dárek a sevřela mě v pevném objetí. Dárek jsem začala pomalu rozbalovat a chvíli si myslela, že si ze mě jen vystřelila, protože to mělo na sobě tolik vrstev papíru a já už jich odbalila tak 5 a blížila se ke konci, ale stále jsem nic nenašla. Ovšem pak jsem zjistila že to bude buď nějaké přání a nebo naše společná fotka. Jenže když jsem odhalila co se pod tolika vrstvách papíru ukrývalo, neměla jsem slov. Do očí se mi nahrnuly slzy štěstí a Caroline jsem co nejpevněji obejmula. Ona mi na to jen odpověděla... ,,Překvapení!,,
Teď jsem skončila v tom nejlepším, aby jste měli na co čekat. Co si myslíte, že Allison dostala?
S láskou Nat♥
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥