Allison POV
Šla jsem se slzami v očích za Caroline, protože jí teď potřebuju ze všech nejvíce. Zaklepala jsem na dveře a ona hned otevřela.
,,Aho-! Co se stalo?,, Zeptala se a věděla, že to nebude nic pěkného. Jen jsem se na ní podívala a skočila do objetí, které jsem potřbovala stejně jako jí.
,,Shhh... V pohodě... Pojď dovnitř.,, Uklidňovala mě tichým hlasem. Opatrně jsem vešla dovnitř a Caroline mě podpírala, kdyby se mi náhodou zatočila hlava. Když jsem konečně zvedla hlavu, spatřila jsem někoho, koho bych tady nečekala, ale zároveň čekala. Byla jsem ráda, že tu byl i přes to, co právě chci řešit.
,,A-ahoj Harry..,, Pozdravila jsem ho a zároveň vzlykala.
,,Ahoj. Co se stalo?,, Zeptal se, přešel ke mně a sevřel mě v objetí.
,,Přinesu ti vodu, počkej.,, Řekla Caroline a podala mi sklenici.
,,Harry, možná by bylo lepší, kdyby jsi šel..,, Vysvětlila Carol, ale já ji přerušila.
,,Ne, to je v pohodě. Ať zůstane. Měl by to taky vědět.,,
,,Jsi si jistá? Protože jestli ne, tak já klidně odejdu.,, Ujišťoval mě Harry.
,,Jsem si naprosto jistá.,, Odpověděla jsem a falešně se usmála.
,,Tak co se tedy stalo?,, Pobídla mě Caroline a já se napila vody.
,,Vezmu to od začátku... Caroline, ty ses mě ptala, kde jsem z té párty zmizela...,, Začala jsem a Caroline mě pobízela dál.
,,Když jsme spolu s Benem tančili, zazvonil mu telefon, který musel vzít. Omuvil se tedy a odešel. Začala jsem hledat vás dva, ale nikde jste nebyli.,, Caroline s Harrym se na sebe podívali vyčítavým pohledem. Vůbec jsem to nezaregistrovala a pokračovala dál.
,,Zůstala jsem na parketu a dál tančila, dokud za mnou nepřišel nějaký týpek a nezačal na mě sahat... Najednou mu od někoho jedna přiletěla a on se skácel k zemi. Chvíli jsem si myslela, že to byl Ben, ale osoba mě přehodila přes rameno a odcházela z baru. Chtěla jsem panikařit a bránit se, ale byla jsem hodně na šrot. V autě jsem usla a vzbudila jsem se až v pokoji Toma.,, Když jsem řekla tuhle větu zabolelo mě na hrudi a oba poznali, že to co se stalo, má něco společného s Tomem.
,,Zlato, pokud nechceš, nemusíš nám už více říkat.,, Ujistila mě Caroline. Koukla jsem se rychle na Harryho a zjistila, že se tváří neutrálně, takže nezjistímna co myslí.
,,To je v pohodě. Potřebuju to ze sebe dostat.,, Uklidnila jsem jí a nadechla se.
,,Z toho jsem usoudila, že to musel být on, kdo mě zachránil. Chvíli jsem tam ležela sama, ale bylo mi blbě. Jako na zavolanou přišel s práškem, vodou a nádobou kdyby mi bylo fakt na zvracení. Pak jsme se nějak dostali k tématu my dva a nějak si to vyříkali. To už si moc nepamatuju, ale vím, že jsem mu řekla, jak moc mi na něm záleží a jak moc ho mám ráda. Šli jsme spát a vše bylo v pohodě. Ráno jsem se vzbudila a udělala snídani. Pak jsem ho probudila, ale mu zase nějak přeskočilo a dělal jako, že se nic nezměnilo. Už jsem byla na odchodu, protože mě vyhazoval, ale zastavil mě. Začal se mi omlouvat a podobné věci. No a... On mi řekl, že si musí jít něco zařídit, takže se rozloučil a šel.,, Měla jsem pocit, jako bych mluvila na jeden dech. Rychle jsem vzala sklenici s vodou a napila se. Oba z tohohle gesta poznali, že už se blížím k tomu hlavnímu.
,,Pak mi psala Caroline, že mi chce něco říct a domluvily jsme se, kde se setkáme. Jenže hned na to mi přišla další zpráva s p-přiloženou fotkou...,, Slzy se mi začaly hrnout zpátky do očí a já ztěžka dýchala. Caroline mě chytla kolem ramen a hladila.
,,Na t-té fotce byl T-Tom s Bennetovou, j-jak se líbají..,, Dořekla jsem a vzlykala.
,,To je vůl! Nic si z toho nedělej...,, Uklidňovala mě má nejlepší kamarádka. Opatrně jsem se koukla na Harryho a jeho reakci. Díval se do země a dlaně držel v pěst.
,,Já ho zabiju. Přísahám, že ho zabiju!,, Začal se vztekat Harry. Caroline se na něho otočila a chytla ho za ruce.
,,V klidu, ano? Promluv si s ním a zjisti, jak to bylo, dobře?,, Uklidnila i jeho a já jen zírala.
,,Fajn. Zajdu za ním a zkusím něco zjistit.,, Řekl Harry, dal Caroline pusu do vlasů a odešel.
,,Přišla jsem o něco?,, Zeptala jsem se už více uklidněná.
,,To je to, co jsem ti chtěla dnes říct.,, Usmívala se od ucha k uchu.
,,No tak povídej! Jak se to stalo?,, Zeptala jsem se zvědavě. Potřebovala jsem se bavit o něčem jiném, než je osoba, která mi nejvíce ublížila.
,,Vše to začalo v tom baru. Když jsem ho donutila jít tančit, zrovna hrál ploužák a my tančili. Bylo to nádherné. Po chvíli mi řekl, jestli nepůjdeme ven, že mi chce něco říct a já šla. Oba jsme byli dost nervózní, takže když mi vysvětloval, co ke mně cítí, celkem koktal. Už mě nebavilo čekat, než se vymáčkne, tak jsem ho umlčela polibkem. Jakmile jsme se odtáhli, chvíli jsem se nenáviděla, dokud se neusmál a nepolíbil mě znovu. Automaticky jsem ho prodloužila a užívala si to. Od té doby jsme spolu.,, Dovýprávěla mi milostný příběh.
,,Jsem za tebe tak šťastná!,, Vykřikla jsem a musela jí obejmout.
,,Já taky, ale byla bych více, kdyby ti to vyšlo s Tomem.,, Nárážela znova na téma, které jsem nechtěla teď znovu otevírat.
,,Buď ráda hlavně ze sebe a o mě se nestrachuj.,, Uchlácholovala jsem jí.
,,Budu souhlasit jen, protože vím, že to nechceš rozebírat.,, Ušetřila mě.
***
Caroline POV
Allison odešla do svého pokoje, protože si chce prý na chvíli oddechnout. Řekla jsem jí, že to může i tady, ale nesouhlasila.
*Oznámení*
Koukla jsem se na telefon a viděla zprávu od Harryho...
harryholland64: Zlato, za chvíli budu u tebe. Potřebuju s tebou něco pořešit.♥
itscaroline: Dobře, budu čekat.♥
Upřímně jsem byla dost zvědavá, co chce řešit, protože říkal, že jde za Tomem, promluvit si o té fotce.
Uběhlo pár minut a ozvalo se klepání na dveře. Běžela jsem otevřít a za dveřmi stál Harry tak, jak slíbil.
,,Tak co? Povídej!,, Zabouchla jsem dveře a sedla si na pohovku.
,,Vím, že mi asi nebudeš věřit, ale Tom je v tom opravdu nevinně. Sice neměl důkaz, ale je z toho úplně dojebaný. Když jsem tam přišel, ležel na zemi u dveří. Probouzel jsem ho asi 5 minut a dostával to z něho tak dalších 20. Nejhorší je, že si otevřel flašku a nechce přestat pít. Musíme hned za Allison a říct jí jak to je, jinak to s ním nedopadne dobře.,, Vychrlil ze sebe Harry tak rychle, že se divím, co všechno jsem dokázala pochytit.
,,Počkat, počkat, počkat. Proč je tak špatné, že pije?,, Zeptala jsem se na to, co mě nejvíce zajímalo.
,,Vždyť víš, Tom moc nepije. Proto není nikdy opilý. On neumí pít! Když se do toho ponoří trvá věčnost, než se z toho dostane. Jednou to dokonce došlo až k hulení a drogám.,, Jakmile mi Harry odpověděl na otázku, zhrozila jsem se. Trochu kvůli Tomovi, ale více spíš z toho, že kdyby to teď dopadlo tak jako v minulosti, Allis by si to nikdy neodpustila.
,,Tak proč tu ještě sedíme?! Jdeme!,, Vykřikla jsem a vyskočila z pohovky. Harry mě napodobil a oba jsme běžěli za Allis.
Allison POV
Když jsem došla do svého pokoje, rozplácla jsem se na postel a probírala se vším, co se za poslední měsíc stihlo stát. Za pouhý měsíc se mi otočil můj život vzhůru nohama. Jediné co zůstalo při starém je mé kamarádství s Caroline. S těmahle myšlenkama jsem upadla do hlubokého spánku, dokud jsem neslyšela buchot na dveře...
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥