It's Okay...

561 33 5
                                    

Když jsem se ráno probudila, cítila jsem pevný stisk kolem mého těla. Pořádně jsem se rozkoukala a všimla si silné ruky, která mě objímá. Zvedla jsem svou ruku a začala svými nehty pomalu přejíždět po jeho pokožce. Po chvíli sebou začal jemně cukat. Asi se probouzel. Postupně jsem se otáčela čelem k němu a uviděla tohle...

 Postupně jsem se otáčela čelem k němu a uviděla tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl tak nádherný i po ránu. Přesně, jak jsem si dříve představovala, kdyby jsem se vedle něho probudila.

,,Dobré ráno.,, Usmál se na mě.

,,Dobré. Pozdravila jsem ho a nahla se k němu pro polibek. Ani nevím proč, ale bylo to automatické. On si toho všiml a jen se vítězně usmál. Naši vzdálenost zkrátil na 2 cm.

,,Jsi po ránu tak nádherná.,, Zašeptal těsně předtím než mě políbil.

,,Nápodobně.,, Řekla jsem do polibku. Vyhoupla jsem se na něho, takže jsem byla nad ním.

,,Kolik je hodin?,, Přerušil naší chvilku. Zvedla jsem ramena na náznak, že nevím a chtěla pokračovat, ale on mě zastavil.

,,Musíme jít na snídani.,, Oznámil mi a já z něho slezla. Co se najednou stalo? Ještě včera se choval úplně jinak. On už se zvedl z postele a šel do koupelny.

,,Jdu se vysprchovat!,, Zakřičel a zavřel dveře.

Po pár minutách vylezl a šla jsem já. Vzala jsem si s sebou oblečení a kosmetiční tašku. Celou sprchu jsem přemýšlela nad tím, co se mohlo stát a proč je Tom zase tak odtažitý.

 Celou sprchu jsem přemýšlela nad tím, co se mohlo stát a proč je Tom zase tak odtažitý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odlíčila jsem si celý obličej a dala si pouze řasenku a balzám na rty. Vylezla jsem z koupelny a viděla Toma, jak sedí na posteli s telefonem v ruce.

,,Nechtěl jsem se ptát včera, protože jsem viděl, že na tom nejsi dobře, ale kvůli čemu jste se pohádali?,, Odvrátil pohled od telefonu a začal ho směřovat ke mně.

,,Hhhh...,, Vydechla jsem a sedla si vedle něho.

,,Měl fotku nás dvou v tělocvičně, když jsem se ti koukala na tu modřinu. No a do hlavy si vtěsnil, že ho s tebou podvádím. Zbytek, co jsem řekla, jsi slyšel.,, Vysvětlila jsem mu.

The Actor's Girlfriend •Tom Holland•Kde žijí příběhy. Začni objevovat