Když přeskočíme vstávání a ranní hygienu, je 6:30 a já stojím u skříně. Dnes jsem celá nějaká zpomalená. Hlavou mi víří milióny myšlenek ze včerejška. Vlastně jsem skoro ani nespala, kvůli páru, co má pokoj naproti mně. Když jsem si konečně vybrala něco, co vypadalo k světu, převlékla jsem se.
Přešla jsem k mému stolečku s líčením a zakrývala kruhy pod očima. Dala jsem si jen řasenku a balzám na rty. Koukla jsem se na telefon a zjistila, že mám zpoždění 2 minuty. Rychle jsem si obula boty a vyběhla ke schodům.
,,No, kde jsi?,, Vyhrkla Caroline, když jsem seběhla ze schodů.
,,Zapomněla jsem na čas no...,, Přiznala jsem se.
,,Kde je Haz?,, Zeptala jsem se.
,,Dan mu řekl, ať si dá na pár dní pauzu, aby se sklidnil.,, Řekl Tom o kterém jsem do teď nevěděla, protože se schovával za Harryho.
Jenom, co jsem ho spatřila sladce jsem na něho usmála a on na mě mrkl, protože jsme si oba vzpoměli na včera. Ovšem, pak se vedle něho zjevila ta pijavice a já na ní jen hodila pohled nezájmu. Díky ní skončila ta pěkná chvilka a já se opět musela smířit s tím, že musím říct Tomovi o naší chybě, které jsme se včera dopustili.
***
Všichni se rozešli ke své práci a já měla možnost si promluvit s Tomem.
,,Tome? Můžeš na chvíli?,, Zvolala jsem a on hned přiběhl.
,,Copak se děje?,, Usmál se.
,,Ohledně toho včerejšku... Byla to chyba, neměli jsme to dělat. Volal Jack, že přiletí na víkend a já nechci problémy. Navíc jsem vás včera s Nikolou slyšela, jak si užíváte.,, Vysvětlila jsem mu a čekala reakci.
,,Jasně, chápu to. Ale nemůžeš tvrdit, že se ti to nelíbilo, když ses pak neudržela.,, Usmál se a koukal se mi do očí se stejnou touhou.
,,Nic takového netvrdím. Samozřejmě, že se mi to líbilo. Bylo to krásné.,, Ujistila jsem ho možná až moc, protože si olízl rty a sjel mě pohledem.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥