,,Zlato?!,, Vyhrkly jsme s Caroline najednou.
,,Tím že jste mé fanynky, nebo aspoň Allison, tak nevíte vlastně nic o mém soukromém životě, protože se o něm vůbec nebavím před fanoušky atd.,, Vysvětlil.
,,No a to znamená co?,, Zeptala se Caroline, i když jsme obě moc dobře věděly, co to znamená.
,,To znamená, že já jsem jeho přítelkyně. Těší mě, Nikol.,, Odpověděla a představila se ta černovláska. Musela jsem ruku přijmout, protože jsem na veřejnosti, ale nejraději bych jí hned nakopala. Caroline na tom nebyla jinak. ,,Proč mi to neřekl? Nebo spíše, proč se choval, tak jak se choval? Byl tak hodný a zároveň měl narážky, že můžeme být víc než kamarádi... No ty vole! Já jsem s ním spala v jedné posteli!,, Říkala jsem si v hlavě. Musela jsem to nechat být a věnovat se okolnímu světu. A aby to nebylo málo, když jsem si potřásla rukou s Nikolou, tak se na mě díval, jak kdyby štěněti vzali pískácí hračku.
,,Tak co se teda stalo lásko?,, Zeptal se najednou. Nikola mu ukázala mobil a jeho reakce mě dost překvapila. On se tvářil... provinile? Nikola nás nešetřila a ukázala telefon i mně a Carol.
,,O můj bože!,, Vykřikla jsem asi moc nahlas a zakryla si pusu. Tohle není pravda že ne? Caroline mě chytla kolem ramen a trochu uklidnila. Nikola nám ukázala článek, který byl zaměřen na mě a na Toma. Posunula obrazovku více dolů, aby jsme mohli vidět fotku, kde mě Tom vede od lidí a drží mě kolem pasu.
,,Niki uklidni se. Tohle nic neznamená. Jen jsem jí pomáhal se dostat od lidí, protože jí nechtěli uvolnit cestu. To stejné udělal Harry pro Caroline.,, Snažil se jí to podat co nejnormálněji, ale kdyby věděla, co všechno se stalo v letadle, vůbec by mu nevěřila a rovnou ho nakopala. Přesně tu chuť jsem měla teď já, ale nemohla jsem si vyhovět, protože by to narušilo mou práci.
,,Já věděla, že by jsi mi to nikdy neudělal! Tak moc tě miluju!,, Začala pištět a zavěsila se mu kolem krku. Já s Caroline jsme se mohly jen s nechutí dívat, jak se navzájem olizují a podobné věci. Nakonec jsem stejně musela odvrátit pohled.
Celý zbytek seznamování jsem se na něho ani nepodívala a bavila se s Hazem, protože Caroline byla plně zaměstnaná Harrym. Jak jinak.
,,Tak já si myslím, že teď vás může někdo provést a ukázat místnosti.,, Pronesl Dan. Říkal, že mu máme říkat normlaně jménem, jinak se prý cítí starý.
,,Tak já můžu provést Allison, stejně mám teď volno.,, Nabídl se Tom, ale já neměla chuť být s ním osamotě. Vlastně ani nevím, jestli ještě někdy tu chuť mít budu. Proto jsem mu to hned vyvrátila.
,,Ne to je dobrý. Já bych radši šla s Hazem, teda pokud máš čas.,, Řekla jsem a podívala se na Haze s prosebným pohledem. On hned pochopil proč a vyhověl mi.
,,Jasně že mám čas. Navíc určité místnosti znám asi víc než ty Tome takže pokud dovolíš.,, Mrkl na něho a Tom se na mě podíval nechápavým pohledem. Já jsem na něho udělala pouze něco jako úsměv a dál se věnovala režisérovi.
,,Fajn. ale stejně si myslím, že by bylo lepší kdyby šel i Tom. Kvůli tělocvičně, kde později budeš většinu svého času. Pokud to teda není problém.,, Ujistil se Dan a já musela přikývnout. On se na nás usmál a pak se rozloučil. Tom se tvářil vítězně a já uklidňovala své tělo, abych za ním nepřišla a fakt ho nenakopala.
Šel s námi i Harry, takže mě aspoň zachránil od toho, abych musela Carol vysvětlovat, proč Tom vyšel zároveň semnou z mého pokoje. Tom šel za náma úplně potichu. Doufám, že zpytoval své svědomí a uvědomí si, co způsobil.
***
Prošli jsme snad všechny místnosti a už chyběly jen dvě. Haz říkal, že to je ta nejlepší místnost na celém studiu. Pak samozřejmě zbývala jen tělocvična. Došli k velkým dveřím a Haz je otevřel. Uvnitř byl bar s alkoholem a různým jídlem. Za ním byla další místnost, což byla nejspíše kuchyň. Ve středu byla obrovská černá pohovka a malý konferenční stolek. Vlevo bylo jeviště s mikrofonem a pod ním místo na tanec. Vpravo máme pinpongové stoly, fotbálek, velkou televizi s PS4 PRO a kulečník. Klidně bych tady zůstala a hned se opila, ale bohužel mě ještě čekala prohlídka tělocvičny. S Tomem... Jo pravda je taková, že se mi vůbec nechce, kvůli toho, že semnou má jít zrovna on.
Caroline, Haz a Harry zůstali na baru a já odcházela s Tomem do tělocvičny. Celou cestu nepromluvil, za což jsem byla vděčná. Samozřejmě to takhle nemohlo zůstat na dlouho, ale aspoň ta chvíle ticha mě uklidňovala. Vešli jsme do obrovské tělocvičny a já byla jako v nebi. Byla o tolik větší než ta co jsem měla v L.A. Přímo naproti dveří bylo na celou délku tělocvičny okno, ze kterého byl výhled skoro tak nádherný jako z mého pokoje. Přiběhla jsem k oknu a koukala na město. Chvíli jsem si užívala výhled, ale pak jsem cítila jeho teplý dech na mém krku.
,,Líbí se ti ten výhled?,, Zašeptal mi do ucha a mně se podlamovala kolena. Věděla jsem, že není dobré s ním být sama. Jasně že on musel udělat úplný opak toho, co si myslím a šeptal dál.
,,Proč se mi vyhýbáš a ignoruješ mě?,, Tak tohle už bylo moc. On se mě ještě ptá?! To nemůže myslet vážně. Neudržela jsem se a otočila se na něho.
,,Děláš si prdel?! Reálně se ptáš na tohle?! Proč jsi to udělal?!,, Začala jsem řvát. Přísahám, že kdyby pohledy dokázaly zabíjet, byl by teď mrtvý.
,,Co jsem udělal? Allison vysvětli mi to!,,
,,Vážně to chceš vědět?! Fajn tak já ti to povím! Proč semnou flirtuješ, když máš holku?! Proč?!,,
,,A-Allison j-já... Hele omlouvám se jo? Nechtěl jsem, a-aby to vypadalo t-takhle.,, Začal se omlouvat.
,,Aha takže ty jsi nechtěl jo!? Co si myslíš, že by se stalo, kdyby jsem se do tebe zamilovala?! Hm?!,, Křičela jsem dál.
,,A-a zamilovala?,, Vážně koktal? Tenhle slavný Holland koktá? To asi těžko. Určitě chce jenom abych mu odpustila, ale to je na omylu. Já se z něho neposeru jako jeho fanynky. Nejsem jako ostatní.
,,Jasně že ne! Jsi normální?! Vždyť se známe pár dní!,, Stále jsem křičela.
,,No tak nemůžeme na to zapomenout a dělat, že se nic nestalo?,, Prosil.
,,Ne nemůžeme! Od teď jsme pouze kolegové, takže mě omluv, jdu za svými kamarády.,, Sebrala jsem se a odešla. On už nic nenamítal a jen tam tak stál.
Jenom co jsem vyšla, běžela jsem se slzami v očích zpátky do hotelu. Rychle jsem otevřela dveře a skočila do postele. ,,Sakra proč jsem tak blbá a naletěla mu? Jak jsem si mohla myslet, že semnou někdo takový může flirtovat?!,, Nadávala jsem si v hlavě. Zrovna mi zacinkal mobil, který mi oznámil novou zprávu. No ten mi opravdu chyběl.
whittemore.jackson: Ahoj, hele omlouvám se za ten večer... Nechtěl jsem po tobě takhle vyjet.♥
itsallison: V pohodě. Už jsem na to dávno zapomněla.♥
whittemore.jackson: Můžeš volat?♥
Zavolala jsem Jackovi a telefonovala s ním až do půl jedenácté. Byla to příjemná změna, pár dní jsme nebyli vůbec v kontaktu. Jsem ráda, že se to mezi námi urovnalo, ale i přesto jsem stále cítila zklámání z Toma. Ještě nedávno to byl člověk, kterého jsem obdivovala a neuměla si představit potkávat se s ním každý den. Teď je to pro mě kolega, který mě dost zklamal. S těmahle myšlenkama jsem ulehla do postele a pomalu usínala.
ČTEŠ
The Actor's Girlfriend •Tom Holland•
RomanceUrčitě si všichni dokážete představit setkání s vaším idolem. Ovšem jaké bude setkání Allison s jejím idolem a co se bude dít následovně se dozvíte právě v tomhle příběhu. S láskou Nat♥